SEGA PRESENTA: Michael Jackson???
+3
kemi
doktor
xupa
7 participantes
Manakles Online :: Fòrum :: Bar :: Videos
Pàgina 1 de 1
SEGA PRESENTA: Michael Jackson???
Vols dir que cal cremarla tant??? un videojoc de Michael Jackson?? Tinc k reconeixer k jo hi vax jugar, deu fer 10 o 11 anys a casa del Juanjo xddd
Oju amb el detall, de k va salvant a nens petits...a la pantalla final sels folla o k??
Molt interessant, per diro d'alguna manera, el mico k li surt a l'hombro i k dispara. WTF!!!! k hi pinta aket putu mico???
En fi, un joc bastant surrealista...suposu k devia jugari ell mateix, mentre li pintaven de blanc un per un tots els pigments de la pell xdd
Oju amb el detall, de k va salvant a nens petits...a la pantalla final sels folla o k??
Molt interessant, per diro d'alguna manera, el mico k li surt a l'hombro i k dispara. WTF!!!! k hi pinta aket putu mico???
En fi, un joc bastant surrealista...suposu k devia jugari ell mateix, mentre li pintaven de blanc un per un tots els pigments de la pell xdd
xupa- xuloputes
- Nombre de missatges : 211
Registration date : 11/03/2008
Vicis
Alcohol:
(100/100)
Re: SEGA PRESENTA: Michael Jackson???
M'ha picat la curiositat i he posat al Google "Michael Jackson Monkey" (xD) i resulta que el paio tenia un mono d'animal de companyia que es deia "Bubbles".... Al lloru!
Aquí deixo una foto que ho demostra, de l'època en què encara conservava alguns pigments sense pintar:
Aquí deixo una foto que ho demostra, de l'època en què encara conservava alguns pigments sense pintar:
doktor- yonki del fòrum
- Nombre de missatges : 784
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008
Vicis
Alcohol:
(100/100)
uoooooooo, jo vull aquest joc xDDD
kemi- madame
- Nombre de missatges : 301
Ubicació : A casa meua
Registration date : 24/03/2008
Vicis
Alcohol:
(69/100)
doncs jo tb hi havia jugat...
OrBiS- Freak
- Nombre de missatges : 1108
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Registration date : 21/02/2008
Vicis
Alcohol:
(40/100)
Jo també hi havia jugat xDD
Typhon- ultra freak
- Nombre de missatges : 1447
Vicis
Alcohol:
(100/100)
jajaja!
Aun lo tengo aqui y en perfecto estado. De aqui a unos años este juego valdrá millones xD
Pero sin duda el juego es una pasada, vaya vicio con la sega mega drive II jajaja!
Aun lo tengo aqui y en perfecto estado. De aqui a unos años este juego valdrá millones xD
Pero sin duda el juego es una pasada, vaya vicio con la sega mega drive II jajaja!
Matinée- macarró
- Nombre de missatges : 189
Ubicació : Myobokuzen
Registration date : 04/04/2008
Vicis
Alcohol:
(3/100)
pues jo no havia jugado, yo jugava al Dragon Ball Z de la mega drive I
A y a otro que tenies que ir deando palizas a los delincuentes que te encontravas por la calle, ara no me sale el nombre
A y a otro que tenies que ir deando palizas a los delincuentes que te encontravas por la calle, ara no me sale el nombre
Havock- proxeneta
- Nombre de missatges : 260
Registration date : 17/02/2009
Vicis
Alcohol:
(100/100)
Streets of RageHavock escrigué:A y a otro que tenies que ir deando palizas a los delincuentes que te encontravas por la calle, ara no me sale el nombre
Typhon- ultra freak
Vicis
Alcohol:
(100/100)
Seeee, i el de que era com de l'epoca mitjaval i pujaves en animals raros? me'l sabia i ara no me'n recordo
segur que ho saps tifon
segur que ho saps tifon
Havock- proxeneta
Vicis
Alcohol:
(100/100)
Havock escrigué:Seeee, i el de que era com de l'epoca mitjaval i pujaves en animals raros? me'l sabia i ara no me'n recordo
segur que ho saps tifon
Quin collons d'època és aquesta pèndul????
doktor- yonki del fòrum
Vicis
Alcohol:
(100/100)
aviam anava a escriure "mediaval" i he dit, "no!, va intenta escriure en catala" i ho em posat tal com m'ha vingut. Si s'escriu amb "j" o "g" o amb "b" o amb "v" o amb "h" o sense "h" no mo facis pensar a aquestes hores per que no ho fare.
PD: aviam si et veiem pel camp algun dia
PD: aviam si et veiem pel camp algun dia
Havock- proxeneta
Vicis
Alcohol:
(100/100)
Golden Axe
La següent pregunta sobre jocs de l'època dels 16 bits la contestaré demà que, com diu el Pèndol, ja no són hores xD
La següent pregunta sobre jocs de l'època dels 16 bits la contestaré demà que, com diu el Pèndol, ja no són hores xD
Typhon- ultra freak
Vicis
Alcohol:
(100/100)
En català s'escriu medieval, igual k en castella xddd
un classic de la megadrive tambe era el de les tortugues ninja
un classic de la megadrive tambe era el de les tortugues ninja
xupa- xuloputes
Vicis
Alcohol:
(100/100)
Vale xupa, es nefast que no sapiga esriure mediaval, ho reconec XD
Ara no ens intentis enganyar. Tu tenies que pagar per jugar a la megadrive?
llavors per que apareix un insert coin a la cantonada superior dreta de la pantalla? em sembla que ens has volgut colar una imatge que no es. Segurament si que hi seria el joc per la megadrive, pero nano, posa una imatge de la megadrive no de les maquines recreatives!
PD: potser le cagat i en aquest joc posava insert coin fins i tot a la megadrive, encara que tan sols tenies que apretar START
Ara no ens intentis enganyar. Tu tenies que pagar per jugar a la megadrive?
llavors per que apareix un insert coin a la cantonada superior dreta de la pantalla? em sembla que ens has volgut colar una imatge que no es. Segurament si que hi seria el joc per la megadrive, pero nano, posa una imatge de la megadrive no de les maquines recreatives!
PD: potser le cagat i en aquest joc posava insert coin fins i tot a la megadrive, encara que tan sols tenies que apretar START
Havock- proxeneta
Vicis
Alcohol:
(100/100)
1. Tot i que t'ho hem dit 3 o 4 vegades, no es ni miyjaval i mediaval , sinó, medieval
2. La imatge es d'una makina pero el joc es exactament igual k el de la mega drive
i aki, la magnifica consola:
2. La imatge es d'una makina pero el joc es exactament igual k el de la mega drive
i aki, la magnifica consola:
xupa- xuloputes
Vicis
Alcohol:
(100/100)
Pèndul és ben bé que la cagues un cop darrere un altre... Mitjaval és l' "extranya" combinació d'Edat Mitja i d'Època MediEval no és qüestió de no saber-ho escriure sinó de no saber-ho dir. El que passa és que tu tens el "plus" de no saber-ho escriure...
PD: Jo, que mai he tingut cap consola, ni Plays, ni Megadrive, ni Gameboys, me la pelava pensant en l'April Oneill mentre vosaltres us flipàveu amb les "Fabuloses" tortugues ninja...
PD: Jo, que mai he tingut cap consola, ni Plays, ni Megadrive, ni Gameboys, me la pelava pensant en l'April Oneill mentre vosaltres us flipàveu amb les "Fabuloses" tortugues ninja...
doktor- yonki del fòrum
Vicis
Alcohol:
(100/100)
Manakles Online :: Fòrum :: Bar :: Videos
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum