Manakles Online
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

NORMES DEL FÒRUM

+2
doktor
Typhon
6 participantes

Ir abajo

NORMES DEL FÒRUM Empty NORMES DEL FÒRUM

Missatge por Typhon Dl 24 Mar 2008, 20:43

Bé, no m'agrada gens haver de fer aquest post ja que sóc partidari de la lliure expressió i de que tothom escrigui el que li doni la gana, i més en un fòrum on tots ens coneixem i que no arribem a 20-30 persones. Com a admin de l'antic fòrum vaig actuar d'aquesta manera, no vaig borrar ni editar cap missatge, fins i tot vaig deixar dos missatges de spam d'usuaris externs pel simple fet que feien riure. Sé que tant jo com molts altres a vegades fem posts inútils tipus "Fuck Hotis", "a la xita callando nenes", "UUUUUUU" i d'altres, però crec que estareu d'acord que la majoria dels nostres missatges tenen algun sentit.
El problema ve quan entren els cadets, i es pensen que això és una competició per aviam qui diu més tonteries sense sentit i arriba primer al rang de "Visc al fòrum". Senyors, no hi ha cap premi per l'usuari que tingui més posts, això dels rangs és una curiositat més del fòrum, per fer-ho més divertit. Em sembla molt bé que es facin conyes i es posin tonteries al fòrum, però entre poc i massa si us plau, el que no pot ser és que entri al fòrum cada 4 o 5 hores i em trobi mil posts nous, i quan els he llegit vegi que només se'n salven 2 o 3, que casualment els hem escrit els antics usuaris.
Ja us ho hem dit uns quants cops i de moment no hem borrat ni editat cap missatge, però això no pot seguir així perqué el fòrum perd tot el sentit que té. Així doncs, entre els 4 moderadors (OrBiS, d0kt0r, Tebi i jo) hem decidit posar unes poques normes de convivència per tal que el fòrum no es converteixi en un seguit de posts sense sentit.

1 - No es poden escriure dos posts seguits, hi ha un botó ben maco que diu "Edit", i si l'apreteu podeu editar el vostre missatge per si us heu oblidat de dir alguna cosa (a mi em passa sovint, edito i ja està).
2 - No es poden escriure missatges sense sentit només per pujar de rang. Anava a citar alguns exemples però crec que els sabem tots, a més que ja us hem avisat uns quants cops. No cal escriure "Por que no te callas", "Fuck qui sigui" etc. cada dos posts que escriguiu, no cal en sèrio. Sé que fa gràcia el primer fòrum on s'entra, a mi també em molava quan vaig participar al primer fòrum en la meva vida quan tenia uns 13 anys o així, però no anava posant aquestes tonteries per tenir més missatges.

Només posem aquestes dos normes que crec que són bastant evidents (no s'haurien ni de posar). A partir d'ara, qui les incompleixi es guanyarà un "Warning", i als 3 warnings l'usuari en qüestió passarà a tenir 0 missatges i el rang de "Puto spammer", i es quedarà així per sempre. També ens reservem el dret de borrar els missatges que creguem oportuns, tot i que no m'agradaria gens haver de fer això ja que, com he dit, sóc partidari de la total llibertat d'expressió.
Doncs res, aquí queda això, crec que si tothom pensa una miqueta podem fer que el fòrum sigui divertit, que també hi hagin tonteries perquè ens coneixem tots i mola fer conya, però només cal tenir dos dits de front si us plau. Res més, a partir d'ara s'aplicarà el que acabo de dir, i si ha sonat borde i autoritari vosaltres ho heu volgut.
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
NORMES DEL FÒRUM Left_bar_bleue100/100NORMES DEL FÒRUM Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

NORMES DEL FÒRUM Empty Re: NORMES DEL FÒRUM

Missatge por doktor Dl 24 Mar 2008, 20:51

Com a moderador del fòrum, donar el meu total suport a les normes i demanar a la resta d'usuaris el compliment d'aquestes.
Ralment és una mica trist haver de fer això, ja que l'altre fòrum sempre havia funcionat així i havia anat perfecte, però ara s'ha entrat en una dinàmica de xorrades i tonteries que no és bona per ningú.
Crec que això va adreçat a tothom però especialment als cadets, que sou els que heu acabat provocant això.
Comprenc que a la vostra edat tingueu ganes de tocar el collons i de fer conyes i gràcies, pero espero que sapigueu veure que tot té un límit i que el del fòrum és aquest.
Així que només us demanem una mica de seny, que tot i ser joves, segur que si el busqueu en teniu i sabeu comportar-vos com déu mana.

És tot. Només felicitar al Typhon per plasmar el pensament de tots en el seu post.
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
NORMES DEL FÒRUM Left_bar_bleue100/100NORMES DEL FÒRUM Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

NORMES DEL FÒRUM Empty Re: NORMES DEL FÒRUM

Missatge por OrBiS Dl 24 Mar 2008, 22:26

Afegir un petit detall, que els posts xorres rollo "pq no te callas?" procureu posarlos nomes en els BARS, que per aixo estan.

Ja que sinó la gent es cohibeix i tot, pq no queda gaire ètic que en un post del apartat "problemes" que algu demana algun dubte o problema li salti el primer am un "pq no te callas?" i ni tan sols li respon el problema. Tb en alguns post que algú es digna a currarse'ls, com els varis que ja hi han al foro, i la gent fent comentaris que ni tenen a veure amb el post inicial..

En resum, aqui encaixeria un antic lema meu que deia... CADA COSA AL SEU LLOC!! (us sona? Wink)

Per la resta FULL SUPPORT als 2 posts anteriors.
OrBiS
OrBiS
Freak

Nombre de missatges : 1108
Age : 41
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
NORMES DEL FÒRUM Left_bar_bleue40/100NORMES DEL FÒRUM Empty_bar_bleue  (40/100)

http://google.es

Tornar a dalt Ir abajo

NORMES DEL FÒRUM Empty Re: NORMES DEL FÒRUM

Missatge por Telis Dl 24 Mar 2008, 22:57

He llegit les normes ja fa una estona i crec que és bo que hi hagi una resposta, ja que jo també penso que aquest forum tan currat per cert estava agafant un camí que no és el què volem. He tornat de mini vacances després de 4 dies sense entrar-hi i m'he hagut de passar casi una hora de rellotge per llegir tots els comentaris nous ke hi havia fins aleshores i com bé dieu la meitat no serveixen per a res.

No vui extendre'm perke els missatges anteriors del Typhon, Doktor i Orbis ho expliquen molt bé.

Per tant TOTAL SUPORT a aquesta normativa per la meva part!
Telis
Telis
madame

Nombre de missatges : 328
Age : 40
Ubicació : A tot arreu: treball, futbol, teatre...
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
NORMES DEL FÒRUM Left_bar_bleue75/100NORMES DEL FÒRUM Empty_bar_bleue  (75/100)

Tornar a dalt Ir abajo

NORMES DEL FÒRUM Empty Re: NORMES DEL FÒRUM

Missatge por kiku Dl 24 Mar 2008, 23:38

vale dacord amb les normes jo a patir d'ara complire!! diria que tampoc hauria de ser una disbauxa.

Atentament KIKU
kiku
kiku
madafaka

Nombre de missatges : 377
Age : 32
Ubicació : assentat a la cadira xD
Registration date : 13/03/2008

Vicis
Alcohol:
NORMES DEL FÒRUM Left_bar_bleue32514/100NORMES DEL FÒRUM Empty_bar_bleue  (32514/100)

Tornar a dalt Ir abajo

NORMES DEL FÒRUM Empty Re: NORMES DEL FÒRUM

Missatge por Willy Sagnol Dt 25 Mar 2008, 16:20

Ja era hora typhon's Qé posseis nomes de comportament, pQé tots semblem uns nens petits.

eh... KIKU... ja sabem Qé vols sere el Qé escriu més de tots po fes-ho Quan tinguis Qé dir algu IMPORTANT ok?

Res més, Vagi bé. Wink
Willy Sagnol
Willy Sagnol
xuloputes

Nombre de missatges : 204
Age : 31
Ubicació : Navarcles
Registration date : 24/03/2008

Vicis
Alcohol:
NORMES DEL FÒRUM Left_bar_bleue9/100NORMES DEL FÒRUM Empty_bar_bleue  (9/100)

Tornar a dalt Ir abajo

NORMES DEL FÒRUM Empty Re: NORMES DEL FÒRUM

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum