C'est fini
2 participantes
Manakles Online :: Hattrick :: Bar
Pàgina 1 de 1
C'est fini
Nota de premsa de Typhon's Team avui a les 14:28:
Doncs això mateix, la motivació ha anat baixant cada cop més i ja no tinc ganes de seguir amb el Hattrick, tot i que sap greu després de gairebé 4 anys, 9 Vuladu's i no sé quantes temporades...
Com he dit al post del Kiku, cedeixo el meu càrrec d'administrador si voleu engegar de nou la Vuladu's, i si és així us puc passar l'Excel que feia servir per administrar-la. És cosa vostra!
I, com també he dit a la nota de premsa, tots els jugadors estan a la venta amb un preu de sortida de 0€, així que si els hi voleu donar un cop d'ull són tots vostres!
Au revoir!
Después de casi 4 años, la trayectoria de Typhon's Team llega a su fin. Han sido muchas temporadas, en las que el equipo ha conseguido pasar de décima a sexta división, pero todo lo que tiene un principio tiene un fin, y éste ha llegado. La motivación no es la misma de antes, y prefiero dejar Hattrick ahora, con un equipo competitivo en sexta, antes que verlo agonizar hasta su fin.
Buena suerte a todos los que sigáis, ha sido un placer! :-)
PD: Todos los jugadores están a la venta por 0€, ellos no tienen porqué desaparecer también ;-)
Doncs això mateix, la motivació ha anat baixant cada cop més i ja no tinc ganes de seguir amb el Hattrick, tot i que sap greu després de gairebé 4 anys, 9 Vuladu's i no sé quantes temporades...
Com he dit al post del Kiku, cedeixo el meu càrrec d'administrador si voleu engegar de nou la Vuladu's, i si és així us puc passar l'Excel que feia servir per administrar-la. És cosa vostra!
I, com també he dit a la nota de premsa, tots els jugadors estan a la venta amb un preu de sortida de 0€, així que si els hi voleu donar un cop d'ull són tots vostres!
Au revoir!
Typhon- ultra freak
- Nombre de missatges : 1447
Registration date : 21/02/2008
Vicis
Alcohol:
(100/100)
Re: C'est fini
fuck trunyus!!!
tb ens abandonaras al foro? ¬¬
OrBiS- Freak
- Nombre de missatges : 1108
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Vicis
Alcohol:
(40/100)
Home, últimament no hi entrava i tampoc és que m'hagi perdut gran cosa xD Però ja miraré d'anar-hi entrant al menys...OrBiS escrigué:fuck trunyus!!!
Typhon- ultra freak
- Nombre de missatges : 1447
Vicis
Alcohol:
(100/100)
Typhon escrigué:Home, últimament no hi entrava i tampoc és que m'hagi perdut gran cosa xD Però ja miraré d'anar-hi entrant al menys...OrBiS escrigué:fuck trunyus!!!
no s'ha de ser gaire llarg per saber que si el tio que porta mes missatges no entra, que no hi hagi gaire moviment... BURRUU!!!!!!!!!!!!!!
OrBiS- Freak
- Nombre de missatges : 1108
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Vicis
Alcohol:
(40/100)
Manakles Online :: Hattrick :: Bar
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum