Manakles Online
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

LA PUTA RESISTÈNCIA

+6
kiku
Willy Sagnol
OrBiS
xuri
Typhon
Tebi
10 participantes

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Ir abajo

LA PUTA RESISTÈNCIA - Página 2 Empty Re: LA PUTA RESISTÈNCIA

Missatge por kiku Dt 01 Abr 2008, 18:32

scratch tot i que encara em preguntu com as fet anar aixo ultim u e pillat lol!

merci typhoon
kiku
kiku
madafaka

Nombre de missatges : 377
Age : 32
Ubicació : assentat a la cadira xD
Registration date : 13/03/2008

Vicis
Alcohol:
LA PUTA RESISTÈNCIA - Página 2 Left_bar_bleue32514/100LA PUTA RESISTÈNCIA - Página 2 Empty_bar_bleue  (32514/100)

Tornar a dalt Ir abajo

LA PUTA RESISTÈNCIA - Página 2 Empty Re: LA PUTA RESISTÈNCIA

Missatge por Tebi Dt 01 Abr 2008, 21:33

Typhon escrigué:(dos formes verbals i un substantiu del verb "jugar" en una frase, visquen els sinònims! xD)

què és un substantiu? xDD

EDIT: Algú m'ha editat el post i l'ha deixat així o quelcom semblant, jo no havia escrit això només, i lo de què és un substantiu evidentment no ho he posat jo.

Val si he estat yo, volia citar el post pero me empenat i l'he editat i he borrat el k no m'interasava k ara nose k era. xD Demanu disculpes.
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
LA PUTA RESISTÈNCIA - Página 2 Left_bar_bleue65/100LA PUTA RESISTÈNCIA - Página 2 Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

LA PUTA RESISTÈNCIA - Página 2 Empty Re: LA PUTA RESISTÈNCIA

Missatge por doktor Dc 02 Abr 2008, 00:34

Typhon escrigué:Per variar, curradíssima la explicació d0kt0r, a aquest pas acabaràs sent GM i li treuràs l'equip al OrBiS un altre cop xD Només fer un comentari sobre el que dius de l'entrenament de resistència. En el tant per cent que es posa, a part de tenir en compte si prioritzes la resistència dels jugadors o la seva pujada de l'habilitat que entrenis, també s'ha de considerar la forma, ja que quant més alt estigui el percentatge de resistència, més baixa (o deixa de pujar) la forma dels jugadors, la qual cosa evidentment també és important. I també afegiria que l'edat dels jugadors és important, ja que com més joves més aguanten la resistència en un nivell determinat i, per tant, és necessari un menor percentatge (això ho has comentat una mica però ho volia aclarir).
Però per tot lo altre, perfectament explicat d0kt0r! cheers


Correcte Ballongah! Wink
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
LA PUTA RESISTÈNCIA - Página 2 Left_bar_bleue100/100LA PUTA RESISTÈNCIA - Página 2 Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

LA PUTA RESISTÈNCIA - Página 2 Empty Re: LA PUTA RESISTÈNCIA

Missatge por OrBiS Dc 02 Abr 2008, 02:25

Tebi escrigué:Val si he estat yo, volia citar el post pero me empenat i l'he editat i he borrat el k no m'interasava k ara nose k era. xD Demanu disculpes.

FUCK HOTIS!!
OrBiS
OrBiS
Freak

Nombre de missatges : 1108
Age : 41
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
LA PUTA RESISTÈNCIA - Página 2 Left_bar_bleue40/100LA PUTA RESISTÈNCIA - Página 2 Empty_bar_bleue  (40/100)

http://google.es

Tornar a dalt Ir abajo

LA PUTA RESISTÈNCIA - Página 2 Empty Re: LA PUTA RESISTÈNCIA

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum