LA PUTA RESISTÈNCIA
+6
kiku
Willy Sagnol
OrBiS
xuri
Typhon
Tebi
10 participantes
Pàgina 2 de 2
Pàgina 2 de 2 • 1, 2
Re: LA PUTA RESISTÈNCIA
tot i que encara em preguntu com as fet anar aixo ultim u e pillat
merci typhoon
merci typhoon
kiku- madafaka
- Nombre de missatges : 377
Ubicació : assentat a la cadira xD
Registration date : 13/03/2008
Vicis
Alcohol:
(32514/100)
Typhon escrigué:(dos formes verbals i un substantiu del verb "jugar" en una frase, visquen els sinònims! xD)
què és un substantiu? xDD
EDIT: Algú m'ha editat el post i l'ha deixat així o quelcom semblant, jo no havia escrit això només, i lo de què és un substantiu evidentment no ho he posat jo.
Val si he estat yo, volia citar el post pero me empenat i l'he editat i he borrat el k no m'interasava k ara nose k era. xD Demanu disculpes.
Tebi- Freak
- Nombre de missatges : 1079
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008
Vicis
Alcohol:
(65/100)
Typhon escrigué:Per variar, curradíssima la explicació d0kt0r, a aquest pas acabaràs sent GM i li treuràs l'equip al OrBiS un altre cop xD Només fer un comentari sobre el que dius de l'entrenament de resistència. En el tant per cent que es posa, a part de tenir en compte si prioritzes la resistència dels jugadors o la seva pujada de l'habilitat que entrenis, també s'ha de considerar la forma, ja que quant més alt estigui el percentatge de resistència, més baixa (o deixa de pujar) la forma dels jugadors, la qual cosa evidentment també és important. I també afegiria que l'edat dels jugadors és important, ja que com més joves més aguanten la resistència en un nivell determinat i, per tant, és necessari un menor percentatge (això ho has comentat una mica però ho volia aclarir).
Però per tot lo altre, perfectament explicat d0kt0r!
Correcte Ballongah!
doktor- yonki del fòrum
- Nombre de missatges : 784
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008
Vicis
Alcohol:
(100/100)
Tebi escrigué:Val si he estat yo, volia citar el post pero me empenat i l'he editat i he borrat el k no m'interasava k ara nose k era. xD Demanu disculpes.
FUCK HOTIS!!
OrBiS- Freak
- Nombre de missatges : 1108
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Registration date : 21/02/2008
Vicis
Alcohol:
(40/100)
Pàgina 2 de 2 • 1, 2
Pàgina 2 de 2
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum