El partit de la jornada
+10
doktor
Nardu19
Palomino_17
xuri
Tebi
OrBiS
kiku
toia
Willy Sagnol
Typhon
14 participantes
Manakles Online :: Hattrick :: Vuladu's Cup :: Edicions Anteriors :: Edició V
Pàgina 2 de 3
Pàgina 2 de 3 • 1, 2, 3
Re: El partit de la jornada
Hi has atacat per l'altre banda??? A que no? hi si hagues... hi si hagues.... jo també podria haver fet moltes coses aixi!! jaja em sembla typhon que el sharingan t'està fallant !!! xDDDDDDD Tu e clavat tot !!! Fuck Typhon !!!
xuri- proxeneta
- Nombre de missatges : 271
Ubicació : Manakles
Registration date : 16/03/2008
Vicis
Alcohol:
(100/100)
xuri escrigué:Hi has atacat per l'altre banda??? A que no? hi si hagues... hi si hagues.... jo també podria haver fet moltes coses aixi!!
Aplica't els teus propis consells dropo! xD I ja em pots haver clavat les bandes i tot el què vulguis que mira de què t'ha servit xDDDes ben be ke si ves tingut el porter bo ves tret acceptable de defensa i no en ves entrat ni un!!!
Typhon- ultra freak
- Nombre de missatges : 1447
Registration date : 21/02/2008
Vicis
Alcohol:
(100/100)
el següent yo? No em facis riure...
toia- proxeneta
- Nombre de missatges : 287
Ubicació : Algun lloc fent la toia
Registration date : 11/03/2008
Vicis
Alcohol:
(0/100)
pro ke konsells, tu si ke podies haver kanviat de banda, jo el porter no el podia fer jugar de kap de les maneres... si no ves estat lesionat fundida !!! jajajaja almenys no me kagat com tu(7-3) i e fet lu ke podia !!!! mira ke aket finde jugu kontra el primer de la lliga!!! vaya vendio estas fet !!! kuan algun dia em guanyis de 4 gols em trukes !!!! xDDD apaaaaaa
xuri- proxeneta
Vicis
Alcohol:
(100/100)
UUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
Sembla que el matrimoni Trunyu's-Putatruska està en cirisi total...
Des de que el Telis li va tirar els trastos al Trunyu's, no sé si ho veus Nano, però ja no t'estima tant...
Sembla que el matrimoni Trunyu's-Putatruska està en cirisi total...
Des de que el Telis li va tirar els trastos al Trunyu's, no sé si ho veus Nano, però ja no t'estima tant...
doktor- yonki del fòrum
- Nombre de missatges : 784
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008
Vicis
Alcohol:
(100/100)
jajajajaja, es ben bé que les relacions s'han trencat!
toia- proxeneta
- Nombre de missatges : 287
Ubicació : Algun lloc fent la toia
Vicis
Alcohol:
(0/100)
Jo mi pixu nanuuu !!!
jajajaja
jajajaja
xuri- proxeneta
Vicis
Alcohol:
(100/100)
Petruska trankil ha sigut el primer partit només... Ja veuràs com te n'aniràs sortint mica en mica... Ha sigut un partit emocionant i equilibrat ja està el partit s'ha acabat....
Les declaracions de després fan mal home... vinga va!!!
P.D. JA JA JA!!!
Les declaracions de després fan mal home... vinga va!!!
P.D. JA JA JA!!!
Telis- madame
- Nombre de missatges : 328
Ubicació : A tot arreu: treball, futbol, teatre...
Registration date : 09/03/2008
Vicis
Alcohol:
(75/100)
Bueno, ja haureu comprovat que no he posat cap partit de la jornada aquesta setmana (el podeu proposar vosaltres també eh...). El motiu és que no trobo cap partit a destacar, ja que no hi ha cap amb massa pique ni cap on s'enfrontin dos favorits... Però si n'he de triar un trio...
xard - F.C. Chocolateros
Estadi: XARDONET
Data: 2 d'abril de 2008 a les 12:05
Per què he triat aquest partit com a partit de la jornada? Doncs la veritat no ho sé xDD Però crec que hi ha dos factors que el fan destacar una mica per sobre dels altres:
- El Xard ve amb la pressió d'haver perdut la primera jornada amb el Tisu, i no es pot permetre més davallades si vol tornar a ser subcampió (JA! els cullons xD).
- El Cobos ultimament s'està motivant i està millorant l'equip. Tot i que diu que suda de la Vuladu's crec que podria donar la sorpresa. O potser li cauen 7 i m'hauré de callar, però és que havia de triar un partit xDD
Doncs res, és un partit de la jornada una mica light però mai se sap el què pot passar. Per la propera jornada m'agradaria que la gent proposés quin és el partit de la jornada, així el triem entre tots i no el trio jo el dia abans gairebé aleatòriament xD
La meva proposta és: TISURETES TEAM - C.F.MANAKLES
xard - F.C. Chocolateros
Estadi: XARDONET
Data: 2 d'abril de 2008 a les 12:05
Per què he triat aquest partit com a partit de la jornada? Doncs la veritat no ho sé xDD Però crec que hi ha dos factors que el fan destacar una mica per sobre dels altres:
- El Xard ve amb la pressió d'haver perdut la primera jornada amb el Tisu, i no es pot permetre més davallades si vol tornar a ser subcampió (JA! els cullons xD).
- El Cobos ultimament s'està motivant i està millorant l'equip. Tot i que diu que suda de la Vuladu's crec que podria donar la sorpresa. O potser li cauen 7 i m'hauré de callar, però és que havia de triar un partit xDD
Doncs res, és un partit de la jornada una mica light però mai se sap el què pot passar. Per la propera jornada m'agradaria que la gent proposés quin és el partit de la jornada, així el triem entre tots i no el trio jo el dia abans gairebé aleatòriament xD
La meva proposta és: TISURETES TEAM - C.F.MANAKLES
Typhon- ultra freak
Vicis
Alcohol:
(100/100)
el proper F.C.Las Toias-Liverpool C.F jajajaj
partit de nuvatus!!!
partit de nuvatus!!!
Nardu19- proxeneta
- Nombre de missatges : 276
Ubicació : L.A
Registration date : 15/03/2008
Vicis
Alcohol:
(19/100)
el k es podria fer es posar 2 partits.
El partit de la jornada i El atrassu de la jornada
Aixi els ekips mediocres tb tindran el seu partit.
Ho dic pq els 3 anys anteriors era un putu equip mediocre de merda, i aixo ho trobava a faltar.
Ho dic pq els 3 anys anteriors era un putu equip mediocre de merda, i aixo ho trobava a faltar.
OrBiS- Freak
- Nombre de missatges : 1108
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Vicis
Alcohol:
(40/100)
Sisisisi, fem-ho això que farà riure xD La jornada que ve hi hauran uns quants atrassus, però jo voto pel gent del santi - F.C. de futebol que es disputaran el premi a l'equip amb menys estrelles de la Vuladu's xDDOrBiS escrigué:el k es podria fer es posar 2 partits.
Estàs donant a entendre que ja no ho ets?OrBiS escrigué:Ho dic pq els 3 anys anteriors era un putu equip mediocre de merda, i aixo ho trobava a faltar.
Typhon- ultra freak
Vicis
Alcohol:
(100/100)
M'heu posat la etiqueta de favorit akesta edicio
OrBiS- Freak
- Nombre de missatges : 1108
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Vicis
Alcohol:
(40/100)
Bueno, el partit de la jornada al final si que ha estat bastant interessant, tot i que el Xard ha tret més qualificacions i més mig del camp el Cobos ha aconseguit rascar-li un 3-2 que fa que el subcampió de la Vuladu's en 2 jornades hagi fet 0 PUNTS! Fuck Xardoff!! xDD
Typhon- ultra freak
Vicis
Alcohol:
(100/100)
Bueno, bueno, bueno..
Me parece k ayer x la noxe alguien me conto un par de mentiras.. No se que me dijo de que se iba a tomar con calma el partido de hoy, decia que iba a entrenar, que keria ir por la liga ( como no entrenases la defensa para ir a benidorm con el inserso, no se a que los has sacado; preguntales a los defensas que tal estan, que me parece k aun buskan a pachin valderas), y segundo, que no creia k iba a sacar ningun titular, y me parece k los cinco jugadores del medio del campo son titulares, vamos, me parece.. que tenias miedo de que te ganase el medio del campo (no solo por los titulares, sino porque un jugar relajados tb huele xDD)? No me hace falta para ganarte xD
Bueno xard, buen partido, lastima que vayas ultimo de grupo.
P.D: Recuerda este nombre, Pachín Valderas
Me parece k ayer x la noxe alguien me conto un par de mentiras.. No se que me dijo de que se iba a tomar con calma el partido de hoy, decia que iba a entrenar, que keria ir por la liga ( como no entrenases la defensa para ir a benidorm con el inserso, no se a que los has sacado; preguntales a los defensas que tal estan, que me parece k aun buskan a pachin valderas), y segundo, que no creia k iba a sacar ningun titular, y me parece k los cinco jugadores del medio del campo son titulares, vamos, me parece.. que tenias miedo de que te ganase el medio del campo (no solo por los titulares, sino porque un jugar relajados tb huele xDD)? No me hace falta para ganarte xD
Bueno xard, buen partido, lastima que vayas ultimo de grupo.
P.D: Recuerda este nombre, Pachín Valderas
cobos- macarró
- Nombre de missatges : 167
Registration date : 21/03/2008
Vicis
Alcohol:
(100/100)
MOLT bé xard, heeyaa continua aixi qé et Qdaras amb el grupets xD...
Qi havia de dir Qé erets subcampio xD...
AUPA WILLY!
Qi havia de dir Qé erets subcampio xD...
AUPA WILLY!
Willy Sagnol- xuloputes
- Nombre de missatges : 204
Ubicació : Navarcles
Registration date : 24/03/2008
Vicis
Alcohol:
(9/100)
fuck sagnol( a la xita callando)
xard- trunyu
- Nombre de missatges : 28
Si si, però Qi te 3 punts i Qi no te cap!!!!?? xD
PD: xard hi ha una opció per cambiar la fotu, aver si et treus la Qé tens. ( millor no, ben pensat et Qeda bé ) jajajajajaj
Senores i meucas e terminadoo.
FUCK XARD jaajajaja
PD: xard hi ha una opció per cambiar la fotu, aver si et treus la Qé tens. ( millor no, ben pensat et Qeda bé ) jajajajajaj
Senores i meucas e terminadoo.
FUCK XARD jaajajaja
Willy Sagnol- xuloputes
Vicis
Alcohol:
(9/100)
putu aniol de merda. fuck sagnol
xard- trunyu
- Nombre de missatges : 28
Molt bé xard, veic Qé as pogut sumar 3 puntets...
Pensa Qé qeden poc partits i els tens Qé guanyar tots per passar, mentres Qé jo nomes n'he de guanyaar 1
FUCK XARD!
Pensa Qé qeden poc partits i els tens Qé guanyar tots per passar, mentres Qé jo nomes n'he de guanyaar 1
FUCK XARD!
Willy Sagnol- xuloputes
Vicis
Alcohol:
(9/100)
Huuuuuuuuuuuuuuuuuu, kin derbiii, klarament el partit de la jornada, es porten bastan dies fent pinya l'un a l'altre per aquest partit i ha arribat l'hora de la veritat:
Joventut Navarclina - Typhon's Team
Estadi: Manakles Stadium
Data: 29 d'Abril del 2008
Hora: 12:05
Tots dos porten 9 punts, qui guanyi es posarà primer i segurament pasarà com a lider del grup 3, hi ha pressió hi ha pressió... ja ja ja
Igualment sou unes putes toies, no e kedat primer pk no e volgut, xDDDDD
Porra:
Joventut Navarclina 4 - 2 Typhon's Team
Fuck trunyus team, aupa Joventut Navarclina.
xuri- proxeneta
Vicis
Alcohol:
(100/100)
xDDD Bé nano bé, però em sembla que la porra no l'encertaràs eh... i ja pots anar dient el què vulguis que el 4-2 ja te'l vas menjar tu per molts porters lesionats i moltes polles que diguis xDD
En quant al partit, dir que serà un partit bastant disputat, possiblement el partit més destacat de la fase prèvia ja que, tot i ser dels primers en tenir Hattrick (a part del Telis clar xD) i haver estat sempre entre els "favorits" no ens hem enfrontat mai en sèrio, tot i dir-nos el típic "cuando quieras te fundo" mil cops. Doncs aquest dimecres es demostrarà qui dels dos tenia raó, no diré que guanyaré tot i que la majoria m'hagin posat com a favorit (i a sobre jugo a casa seva ¬¬ a partir de vuitens hauríem de jugar en camps neutrals), però novament anunciar que aniré a fons i si perdo no hi hauran excuses, hauré perdut i punt. Però el mateix s'aplica si guanyo, ja saps puta Toia, aquí no es perdona ni una xD
La meva porra:
Joventut Navarclina 2 - 3 Typhon's Team
Per acabar, fuck PuTaTrUsKa que com no pot guanyar sol s'ha d'aliar amb la gent, fuck Joventut Navarclina que fa el mateix i, encara que fa temps que no em diu res i encara no ha comentat res del partit, fuck Hotis per seguir la tradició xD
PD: Destacar també com a partits de la jornada el CAPRICE DE DEUX - Hotis i el C.F.MANAKLES - F.C.Chocolateros (d0kt0r puja a la resi, d0kt0r diu "Cobos te voy a fundir", d0kt0r marxa de la resi xDDD). Au meuques!
En quant al partit, dir que serà un partit bastant disputat, possiblement el partit més destacat de la fase prèvia ja que, tot i ser dels primers en tenir Hattrick (a part del Telis clar xD) i haver estat sempre entre els "favorits" no ens hem enfrontat mai en sèrio, tot i dir-nos el típic "cuando quieras te fundo" mil cops. Doncs aquest dimecres es demostrarà qui dels dos tenia raó, no diré que guanyaré tot i que la majoria m'hagin posat com a favorit (i a sobre jugo a casa seva ¬¬ a partir de vuitens hauríem de jugar en camps neutrals), però novament anunciar que aniré a fons i si perdo no hi hauran excuses, hauré perdut i punt. Però el mateix s'aplica si guanyo, ja saps puta Toia, aquí no es perdona ni una xD
La meva porra:
Joventut Navarclina 2 - 3 Typhon's Team
Per acabar, fuck PuTaTrUsKa que com no pot guanyar sol s'ha d'aliar amb la gent, fuck Joventut Navarclina que fa el mateix i, encara que fa temps que no em diu res i encara no ha comentat res del partit, fuck Hotis per seguir la tradició xD
PD: Destacar també com a partits de la jornada el CAPRICE DE DEUX - Hotis i el C.F.MANAKLES - F.C.Chocolateros (d0kt0r puja a la resi, d0kt0r diu "Cobos te voy a fundir", d0kt0r marxa de la resi xDDD). Au meuques!
Typhon- ultra freak
Vicis
Alcohol:
(100/100)
yo digo k se anula el partido x nieve
cobos- macarró
- Nombre de missatges : 167
Registration date : 21/03/2008
Vicis
Alcohol:
(100/100)
io botu per un 3-5 k la toia va molt sobrada ultimament xDD
P.D: de pas dir al nabo k els meus administratius estan buscan 11 tius iracunds per jugar contra tu i si acceptes l'ultim partit de la vuladus surtire am el famos 5-5-0 a trencar tivies xD
P.D: de pas dir al nabo k els meus administratius estan buscan 11 tius iracunds per jugar contra tu i si acceptes l'ultim partit de la vuladus surtire am el famos 5-5-0 a trencar tivies xD
kiku- madafaka
- Nombre de missatges : 377
Ubicació : assentat a la cadira xD
Registration date : 13/03/2008
Vicis
Alcohol:
(32514/100)
3-2 Aupa joventut navarclina!
Tebi- Freak
- Nombre de missatges : 1079
Ubicació : Quahog