Manakles Online
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

CONTRA-CONTRAATAC

3 participantes

Ir abajo

CONTRA-CONTRAATAC Empty CONTRA-CONTRAATAC

Missatge por Tebi Dt 01 Abr 2008, 01:25

Bé, tinc un nou dubte, bueno de fet no és un dubte però aviam si ho discutim entre tots. La qüestió és que aquest dissabte visito un rival que juga al contraatac. Com podeu veure en aquest partit: 161903948 treun unes grans qualificacions de defensa, i bastant molt bones d'atac, del mig del camp no però és la gràcia del contraatac. xD. Aquí us deixo les qualificacions pels que us faci pal entrar al partit:

Estratègia Contraatacs
Nivell estratègia destacat

Mig camp pobre baix
Defensa dreta formidable molt baix
Defensa central formidable baix
Defensa esquerra notable molt alt
Atac dret acceptable molt alt
Atac central insuficient molt alt
Atac esquerre insuficient alt

Doncs bé, havia pensat de jugar amb un 5-2-3, ja que l'estrategia de fer contraatacs es totalment inútil si tens la possessió. Però clar un 5-2-3 és com un mica boig i seria deixar el partit en mans de vés a saber qui. L'altre opció seria jugar amb un 4-4-2 o 4-3-3 pero sempre mirant de tenir menys possessió que ell. O simplement fer una 3-5-2 com sempre amb partido de la temporada (ja que la setmana que be tinc un boot), i aviam que pasa... que en penseu meuques?

La qüestio penso que esta en fer que ell tingui la posessió i aixís se li vagi la estratègia a tomar pel cul o intentar treure jo el màxim de posessió i a veure que passa... ESTIC INMERS EN UN MAR DE DUBTES! xDD OPINEU CABRONS!

Per cert, aquesta toia juga amb 4-4-2

PD: estalvieu-vos comentaris inútils de fuck hotis i aquestes coses, per cagar-vos en mi feu servir un altre post siusplau.. xD
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
CONTRA-CONTRAATAC Left_bar_bleue65/100CONTRA-CONTRAATAC Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

CONTRA-CONTRAATAC Empty Re: CONTRA-CONTRAATAC

Missatge por doktor Dt 01 Abr 2008, 03:04

Bueno, és un popy-paste de la pàgina de simontxo, però allà diu això sobre els equips que juguen CA:


  • En caso de que la táctica del rival sea el
    contraataque



    • El mejor modo de enfrentarse a un equipo que contraataca
      es darle el menor número de oportunidades para que lo haga.
      Si un ataque frustrado puede ser un contraataque del rival, deberemos
      asegurarnos de que nuestro ataque sea todo lo bueno que pueda por
      las tres zonas de ataque, sin caer, eso sí, en experimentos
      ultraofensivos.
    • Control moderado del mediocampo. Si el rival nos cede gustosamente
      el dominio del balón, lo tomaremos pero sin necesidad de excedernos
      en el entusiasmo. Con poca necesidad de efectivos podremos controlar
      la parcela ancha.
    • Atacar con eficiencia por al menos dos zonas, si
      es posible. Nuestro adversario busca mantener su puerta a cero y ganar
      con uno o dos de CA, pero nuestro equipo dispondrá de la suficiente
      posesión para intentar crear más ocasiones convencionales.
      Si el ataque es bueno por dos de las tres zonas de ataque, se reducen
      las opciones de un CA en contra y aumentan las de anotar un gol.
    • Evitar los debilitamientos innecesarios en defensa.
      Si delante ni en el medio debíamos controlar sin demasiados
      problemas ante un rival en 5-3-2, en defensa es mejor tratar de asegurar.
      Habrá que evitar todas las posibles penalizaciones que pasen
      factura al rendimiento defensivo. Los laterales deberán estar
      en 'defensivo' y evitar los centrales 'ofensivos'. También
      deberán evitarse las tácticas de ataque, como atacar
      por el centro o las bandas,
      que reducen la efectividad en defensa. Si se busca atacar bien por
      dos de las tres zonas, tratar de canalizar el ataque por solo una
      de ellas no tiene sentido.
    • En resumen, un 3-4-3
      que no olvide atacar por una de las bandas será la opción
      más habitual.


No sé Xime, però jo si no tens entrenada la tàctica ni tens bons defenses per fer el contraatac, provaria de fer el que es diu aquí, i intentar guanyar-li el mig, mirar d'igualar el seu atac amb la teva defensa i atacar-li per la seva banda dèbil que sembla ser l'esquerra (almenys en el partit que has posat tu).
Bueno, que jo no ho veig massa clar això de cedir-li la possessió pq llavors tu treuràs molt poc atac i per tant no tindràs ni gaires oportunitats ni prou atac com per enfrontar-te a la seva defensa. Representa que ell et guanyaria amb la defensa de carrer, i el seu atac seria igualat o lleugerament inferior a la teva defensa, i això amb possessió per ell, seria victòria seva, no?

Bueno, de fet, jo estic a VII però la veritat és que no tinc gens d'experiència contra equips que juguen CA, ja que mai m'he enfrontat a cap, només aquesta passada setmana, tot i que el seu atac era més fluix que el del teu rival.

No sé, analitza els partits que ha perdut i com ho ha fet i intenta copiar més o menys la tàctica que li van fer...

Val, ara ja puc anar a dormir, la meva opinió ia la sas!


PD: Després de la parrafada si que puc deixar caure un FUCK HOTIS, no? xDDDDDD
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
CONTRA-CONTRAATAC Left_bar_bleue100/100CONTRA-CONTRAATAC Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

CONTRA-CONTRAATAC Empty Re: CONTRA-CONTRAATAC

Missatge por Typhon Dt 01 Abr 2008, 14:50

Deu ni do el tio aquest com hi va amb la defensa, fot por... Jo faria el que t'ha dit el d0kt0r i el què diu l'amic Simontxo, una 3-4-3 o fins i tot una 2-5-3 all-attack, assegurar-se molta possessió per tenir més ocasions que ell i tenir un atac fort per intentar transformar-les en gol. I si sempre té la mateixa banda "dèbil" de defensa ja saps, a destrossar-lo per aquella banda.
Jo he jugat 2 o 3 cops contra equips que feien contraatac, i a l'últim (fa 2 setmanes, 161884687 per si ho vols mirar) li vaig fer una 3-4-3, podria haver sigut més ofensiu però vaig guanyar 5-1. De totes formes, en aquest partit no va posar contraatacs no sé per què, però la meva alineació va estar pensada per contrarrestar el CA.
De totes formes et desitjo mala sort i que et cardin una bona tundra, fuck Hotis! xD
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
CONTRA-CONTRAATAC Left_bar_bleue100/100CONTRA-CONTRAATAC Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

CONTRA-CONTRAATAC Empty Re: CONTRA-CONTRAATAC

Missatge por Tebi Dv 04 Abr 2008, 14:31

Després de passar-me molta estona discutint amb el hattrick organizer quina era la millor tàctica per el partit, la millor que puc fer per obtenir un resultat positiu es una 4-4-2, fer un all-atack era una bajenada i una 3-5-2 també tenia moltes poques possibilitats de guanyar, així doncs faré una 4-4-2, amb els 2 laterals defensiu, els centrals normals, 3 mitjos (un dels quals cap a la banda, i l'altre ofensiu), un extrem ofensiu, un davanter cap a la banda, i l'altre normal. Obtenint així un bon atac per la banda dèbil del rival i un atac central potable. Aviam si tinc sort...
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
CONTRA-CONTRAATAC Left_bar_bleue65/100CONTRA-CONTRAATAC Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

CONTRA-CONTRAATAC Empty Re: CONTRA-CONTRAATAC

Missatge por Typhon Dv 04 Abr 2008, 14:55

Has provat de posar el defensa lateral ofensiu (de la banda on ataquis) i posar l'interior ofensiu en comptes de cap a la banda? És només un comentari, és que jo tenia entès que això de l'interior cap a banda no era massa bona idea. Potser m'equivoco per això, no ho he provat mai.
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
CONTRA-CONTRAATAC Left_bar_bleue100/100CONTRA-CONTRAATAC Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

CONTRA-CONTRAATAC Empty Re: CONTRA-CONTRAATAC

Missatge por Tebi Dv 04 Abr 2008, 15:43

Bé. m'ho he estat mirant i que va, amb l'equip que tinc és la millor opció, de la manera que he dit tinc (segons al HO) un 40% de possibilitats de guanyar, un 35 de perdre i un 24 de empatar, falta un 1% que el HO se'l menja pel camí.. xD. De la manera que deies tu Typhon quedàvem molt igualats d possibilitats o perdia jo. Nose, fare això aviam que pasaa xD
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
CONTRA-CONTRAATAC Left_bar_bleue65/100CONTRA-CONTRAATAC Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

CONTRA-CONTRAATAC Empty Re: CONTRA-CONTRAATAC

Missatge por doktor Dv 04 Abr 2008, 20:48

En el capítol d'avui, en Trunyu's i en WaterHotis es fan amics...

Em sembla que mai us havia vist parlar tant cordialment entre vosaltres, xDDDDDD

Què us està passant????
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
CONTRA-CONTRAATAC Left_bar_bleue100/100CONTRA-CONTRAATAC Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

CONTRA-CONTRAATAC Empty Re: CONTRA-CONTRAATAC

Missatge por Typhon Ds 05 Abr 2008, 14:59

doktor escrigué:En el capítol d'avui, en Trunyu's i en WaterHotis es fan amics...

Em sembla que mai us havia vist parlar tant cordialment entre vosaltres, xDDDDDD

Què us està passant????
Realment som molt amics, dormim junts i tot. Això del pique és una tapadera xD

PD: JA! FUCK HOTIS!! Twisted Evil
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
CONTRA-CONTRAATAC Left_bar_bleue100/100CONTRA-CONTRAATAC Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

CONTRA-CONTRAATAC Empty Re: CONTRA-CONTRAATAC

Missatge por Tebi Dl 07 Abr 2008, 14:45

Bé, atrasu a partit i a estretègia.. a la tornada es menjara un 3-4-3 all-attack aviam que passa xD. Us deixo la id del partit per si algú se'l vol mirar: 161903956 , però es que el fill de puta té el nivell de contraatacs a destecat.. HIJO DE PUTA, aviam qui es el xulu que el guanya amb aquest.. apa ciau meuques
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
CONTRA-CONTRAATAC Left_bar_bleue65/100CONTRA-CONTRAATAC Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

CONTRA-CONTRAATAC Empty Re: CONTRA-CONTRAATAC

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum