tactica 5-5-0
4 participantes
Pàgina 1 de 1
Re: tactica 5-5-0
buenu avui voldria demanar sobre una gran tactica que es la del 5-5-0 algu l'ha probat i si algu la probat que digui algu xD
PD:ferran ja he mirat el simontxo dice pero bui opinio personal
PD:ferran ja he mirat el simontxo dice pero bui opinio personal
kiku- madafaka
- Nombre de missatges : 377
Ubicació : assentat a la cadira xD
Registration date : 13/03/2008
Vicis
Alcohol:
(32514/100)
Bueno, jo també m'he llegit el que posa al simontxo, i bàsicament em quedaria amb aquests 2 conceptes:
1- Nulidad ofensiva. No se busca la victoria. Sólo
se puede esperar un gol a través de un evento
de gol.
2- Popularidad < 1%
No sé, sembla la típica tàctica d'un equip que no aspira a res i busca algun recurs per intentar perdre de poc enlloc de que n'hi caiguin una panadera... No serà això en el que estàs pensant no kiku??? En fi Serafí...
1- Nulidad ofensiva. No se busca la victoria. Sólo
se puede esperar un gol a través de un evento
de gol.
2- Popularidad < 1%
No sé, sembla la típica tàctica d'un equip que no aspira a res i busca algun recurs per intentar perdre de poc enlloc de que n'hi caiguin una panadera... No serà això en el que estàs pensant no kiku??? En fi Serafí...
doktor- yonki del fòrum
- Nombre de missatges : 784
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008
Vicis
Alcohol:
(100/100)
Si, jo també la trobo bastant inútil. Comentar també que per part meva vaig provar una semblant però amb nulitat al mig del camp. No va ser una 5-0-5 però a la pràctica si, ja que vaig fer una 5-2-3 amb cap interior, els extrems ofensius i jugant al contraatac (un quadrat ben maco xD). Resultat? CF Navarcles 8 - 0 Typhon's Team xDD Però era l'època en què era impossible guanyar el Telis i ja que hi som volia provar algo boig aviam què passava. No hi tornaré xD
Si algú ho vol mirar i riure's de mi: 124629713
Si algú ho vol mirar i riure's de mi: 124629713
Typhon- ultra freak
- Nombre de missatges : 1447
Registration date : 21/02/2008
Vicis
Alcohol:
(100/100)
jajaja doncs nabo era una possible tactica per jugar contra tu pero.... depres del resultat i veien les semanes que queden igual mu pensu un altre cop la tactica
kiku- madafaka
Vicis
Alcohol:
(32514/100)
kiku almenus fica un enduro punta..4-5-1 i que corra Rafael Munoz(a l'ipod no ia la enya,le he substituit per la n)xD P.D:estic a la classe d'angles
Nardu19- proxeneta
- Nombre de missatges : 276
Ubicació : L.A
Registration date : 15/03/2008
Vicis
Alcohol:
(19/100)
Nardu19 escrigué:kiku almenus fica un enduro punta..4-5-1 i que corra Rafael Munoz(a l'ipod no ia la enya,le he substituit per la n)xD P.D:estic a la classe d'angles
aixo de enduro punta no u e acavat de pillar pero en fi suposu k el parkinson no et deixa escriure correctament a i posan una ny ia tenteniem xD
kiku- madafaka
Vicis
Alcohol:
(32514/100)
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum