parlant de bar...
+2
xupa
OrBiS
6 participantes
Manakles Online :: El Poble :: Bar
Pàgina 1 de 1
parlant de bar...
a quin bar s'haura de anar a partir d'ara?
lohi clausurado no?
lohi clausurado no?
OrBiS- Freak
- Nombre de missatges : 1108
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Registration date : 21/02/2008
Vicis
Alcohol:
(40/100)
Re: parlant de bar...
jo crec k primer de tot s'hauria de probar el lohi amb els nous amos. diuen k estara regentat x dones jijiji 95% assegurat k no podras ferti petes ni consumir substancies variades ni sortir d'alla a les 5 del mati pro eske tmpoc u farem enlloc mes...el bar k mes se li assembla es el met ( k per cert, diuen k i curra una Rumana de traca i mocador) amb l'afegit de k alla hi ha dues tragues.xD pro cla , ves a saber amb k ti trobes alla dins...especies d'escarbats mutants, ocells voladors....xDD
de moment avui ja tenim un partit de champions i no tenim on anar a veure'l...
de moment avui ja tenim un partit de champions i no tenim on anar a veure'l...
xupa- xuloputes
- Nombre de missatges : 211
Registration date : 11/03/2008
Vicis
Alcohol:
(100/100)
xupa escrigué:ocells voladors
Que te aixo de raro?
FUCK XUPA!! (demà moriràs )
espero que divendres quan torni de barna estigui el tema bar solucionat... que jo necessito tajarme!
OrBiS- Freak
Vicis
Alcohol:
(40/100)
Pues és un tema una mica preocupant, no???
Noxepas això del Lohi eh... A vere què tal, sempre s pot provar com ho vem provar a Talax el 1er finde am els amos nous, però pot passar com a Talax, que s'acabi amb un "Talax has been died"!
No sé, el Met es pot provar, jo també he senit a parlar de la Valentina, i realment, té una davantera pròpia de la selecció de Romania...
Jo avui niré a la Medi a veure el Barsa (fuck Francisco!), si voleu passar-vos algú ja u sabeu!
Per cert, parlant del Lohi, té el meu fotolog dedicat, podeu passar a fer-hi un cop d'ull xD:
http://www.fotolog.com/doktor7
Noxepas això del Lohi eh... A vere què tal, sempre s pot provar com ho vem provar a Talax el 1er finde am els amos nous, però pot passar com a Talax, que s'acabi amb un "Talax has been died"!
No sé, el Met es pot provar, jo també he senit a parlar de la Valentina, i realment, té una davantera pròpia de la selecció de Romania...
Jo avui niré a la Medi a veure el Barsa (fuck Francisco!), si voleu passar-vos algú ja u sabeu!
Per cert, parlant del Lohi, té el meu fotolog dedicat, podeu passar a fer-hi un cop d'ull xD:
http://www.fotolog.com/doktor7
doktor- yonki del fòrum
- Nombre de missatges : 784
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008
Vicis
Alcohol:
(100/100)
Jo estic amb el Xupa, li hem de donar un vot de confiança al nou Lohi (li posin el nom que li posin, li seguirem dient Lohi). Evidentment no serà el que era ni molt menys, però tal com ha dit el Xupa, això tampoc ho trobarem enlloc, així que podem provar aviam què tal està, que pot ser un bar normal per anar a veure el futbol i fer alguns sopars.
En quant al Barça avui, després del què li vaig dir al de la puta Medi crec que sóc persona non grata allà, o sigui que a mi no em veureu pas. Jo passaria pel Lohi per si ja l'han obert els nous (el Pedro em va comentar que hi serà els primers dies per ajudar-los i tal), i sinó doncs suposo que al Lipe.
Molt bo el fotolog per cert d0kt0r, afegeixo aquí ja que no tinc flog un recull de xistes del Pedro com:
- Me abres la máquina Pedro?
- Si hombre, que te llevas todo el tabaco.
- Yo quiero una mediana!
- Dos!
- Tres!
- Vale, tu tres, él dos y él una. Marchando seis medianas!
- Me tengo que poner serio con nosotros, me habéis hecho enfadar... Aquí hay muchas manos y ninguna está trabajando. (xD)
- Pedro me das cambio?
- De bolsillo? Claro.
(Una persona jugant a la traga i 5 o 6 envoltant-la mirant la partida)
- Que me la vais a intimidar, pobrecita, ella que os ha hecho?
I la mítica que ha afegit el How als comentaris:
- Pedro, 4 medianas!
- Sólo 4? Joder, que te estás quitando?
xDDDD Lohi & Pedro & Isa forever!! Fuck traspàs!!
En quant al Barça avui, després del què li vaig dir al de la puta Medi crec que sóc persona non grata allà, o sigui que a mi no em veureu pas. Jo passaria pel Lohi per si ja l'han obert els nous (el Pedro em va comentar que hi serà els primers dies per ajudar-los i tal), i sinó doncs suposo que al Lipe.
Molt bo el fotolog per cert d0kt0r, afegeixo aquí ja que no tinc flog un recull de xistes del Pedro com:
- Me abres la máquina Pedro?
- Si hombre, que te llevas todo el tabaco.
- Yo quiero una mediana!
- Dos!
- Tres!
- Vale, tu tres, él dos y él una. Marchando seis medianas!
- Me tengo que poner serio con nosotros, me habéis hecho enfadar... Aquí hay muchas manos y ninguna está trabajando. (xD)
- Pedro me das cambio?
- De bolsillo? Claro.
(Una persona jugant a la traga i 5 o 6 envoltant-la mirant la partida)
- Que me la vais a intimidar, pobrecita, ella que os ha hecho?
I la mítica que ha afegit el How als comentaris:
- Pedro, 4 medianas!
- Sólo 4? Joder, que te estás quitando?
xDDDD Lohi & Pedro & Isa forever!! Fuck traspàs!!
Typhon- ultra freak
- Nombre de missatges : 1447
Vicis
Alcohol:
(100/100)
No sé qui treballarà a la barra, però se qui és l'amo i hem va parlar que la gent del futbol hi anés a fer sopars a veure partits, etc. Però ho varem deixar aquí havia d’anar a treballar, ja veurem tothom és mereix un vot de confiança.
elcoordinador- macarró
- Nombre de missatges : 184
Registration date : 11/03/2008
Vicis
Alcohol:
(50/100)
i qui es l'amo? Piensa en verde?
OrBiS- Freak
Vicis
Alcohol:
(40/100)
JO també crec ke perdre el Lo-hi, el Pedro i la Isa és un atrasu total. Ara ke havia trobat la manera de poder tajar-me i no haver d'agafar el kotxe per fer-ho!! Això de tenir el bar al costat de casa te molts avantatges. I lu maku ke és aparcar el cotxe a casa i anar al bar del costat a fer birres. Vaia tela!! Nose gent ke haurem de fer, però una cosa està clara FUCK FRANCISCO!!!
Almenys els meus pares podran dormir per això... JA JA JA!!!
P.D. Al met unes llantes ke plores? O como?
Almenys els meus pares podran dormir per això... JA JA JA!!!
P.D. Al met unes llantes ke plores? O como?
Telis- madame
- Nombre de missatges : 328
Ubicació : A tot arreu: treball, futbol, teatre...
Vicis
Alcohol:
(75/100)
despres del primer finde sense bona tapa...
kines son les conlcusions?
k tal el lo-hi¿?
o tiran mas 2 llantas k 2... cal met's? xD
kines son les conlcusions?
k tal el lo-hi¿?
o tiran mas 2 llantas k 2... cal met's? xD
OrBiS- Freak
Vicis
Alcohol:
(40/100)
El primer finde sense La Bona Tapa no ha sigut tal, ja que el Pedro i la Isa segueixen fins el dia 14. El què passa és que l'Andreu ja volta per allà intentant fer amics, però quan se'n va a dormir la cosa es torna a desmadrar, i pel què m'han dit, encara més i tot xDD Si no digueu-li al d0kt0r, que feia cara de no haver trencat mai cap plat...
Typhon- ultra freak
- Nombre de missatges : 1447
Vicis
Alcohol:
(100/100)
Podeu preguntar alguna familiar propera del doktor també avere ke tal funciona la bona tapa actualment. I si veieu a un tal Perri digueuli alguna cosa també, ke em sembla ke el nanu va marxar ben arreglat també....
Diu ke l'Andreu canviarà el nom i en comptes de LA BONA TAPA passarà a dir-se LA BONA TAJA.... JA JA JA!!
Val ho sento....
Diu ke l'Andreu canviarà el nom i en comptes de LA BONA TAPA passarà a dir-se LA BONA TAJA.... JA JA JA!!
Val ho sento....
Telis- madame
- Nombre de missatges : 328
Ubicació : A tot arreu: treball, futbol, teatre...
Vicis
Alcohol:
(75/100)
k DIN-GÚ explicara que va passar exactament?
FUCK PAPARATZIS! (o com polles sescrigui xD)
FUCK PAPARATZIS! (o com polles sescrigui xD)
OrBiS- Freak
Vicis
Alcohol:
(40/100)
Manakles Online :: El Poble :: Bar
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum