Manakles Online
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Gabinet de crisi al CF MANAKLES

+3
kiku
toia
doktor
7 participantes

Ir abajo

Gabinet de crisi al CF MANAKLES Empty Gabinet de crisi al CF MANAKLES

Missatge por doktor Dc 09 Abr 2008, 15:07

Després del partit matinal que ha enfrontat al nostre equip contra l'stanislau i que ha acabat amb una humiliant derrota per 5-1, la junta directiva del club ha decidit reunir-se a la sala de juntes, per discutir el mal moment de l'equip, això si, en un clima regat per la birra i els petes (que si no ho poso, el typhon s'enfadaria, xDDD).

Ja van 2 derrotes seguides per un resultat abultat, i si bé es té la total certesa que el correctiu rebut en ambdós casos ha estat molt sever, també és cert que el nostre equip no pot oferir aquesta imatge ni a la lliga ni a la Vuladu's.

És per això que la junta estudiarà si pren mesures d'urgència al respecte, com podria ser algun fitxatge d'última hora, o inclús en un cas extrem la destitució del tècnic Nilss Ake Nilsson.

Pel que fa al partit contra l'stanislau, felicitar al nostre rival que ha fet un bon partit, tot i que, repetim que veiem el resultat totalment injust. Partit en que la possessió ha estat igualada (inclús lleugerament a favor nostre), amb un atac central que supera clarament la defensa del contrari, i una defensa poc inferior a l'atac del rival. Es pot perdre? Potser si, però mai de tant! Jo crec que el més just hauria estat un empat o inclús una victòria meva, però vaja, suposo que ha pesat la poca confiança que tenien els meus homes després de la tunda que em va caure dissabte.

Bé, com a conclusió final: EJEA. Què hi vols fer! No són excuses per la derrota, està clar que si hagués jugat amb el ferro hagués guanyat, però ja sabeu la meva filosofia en la Vuladu's. Hauré de fer honor a la fama que tinc de Selecció Espanyola no? xDDDDD


Val ja sta, ara podeu cagar-vos tots amb el meu equip i riure un rato! FUCK ALL!!!!!!!
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
Gabinet de crisi al CF MANAKLES Left_bar_bleue100/100Gabinet de crisi al CF MANAKLES Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Gabinet de crisi al CF MANAKLES Empty Re: Gabinet de crisi al CF MANAKLES

Missatge por toia Dc 09 Abr 2008, 15:13

xDDD Fuck CF Manakles!!
toia
toia
proxeneta

Nombre de missatges : 287
Age : 35
Ubicació : Algun lloc fent la toia
Registration date : 11/03/2008

Vicis
Alcohol:
Gabinet de crisi al CF MANAKLES Left_bar_bleue0/100Gabinet de crisi al CF MANAKLES Empty_bar_bleue  (0/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Gabinet de crisi al CF MANAKLES Empty Re: Gabinet de crisi al CF MANAKLES

Missatge por kiku Dc 09 Abr 2008, 15:16

trankil nabo bec que al nostre grup es el grup de les sorprese xD ma passat, si no exactement igual mol semblant xD
kiku
kiku
madafaka

Nombre de missatges : 377
Age : 32
Ubicació : assentat a la cadira xD
Registration date : 13/03/2008

Vicis
Alcohol:
Gabinet de crisi al CF MANAKLES Left_bar_bleue32514/100Gabinet de crisi al CF MANAKLES Empty_bar_bleue  (32514/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Gabinet de crisi al CF MANAKLES Empty Re: Gabinet de crisi al CF MANAKLES

Missatge por OrBiS Dc 09 Abr 2008, 16:12

FUCK CF MANAKLES!!!

S'haura de fer el club dels vendioooos? xD

crec que tindria minim 2 membres....

FUCK TRUYNUS TEAM!! I FUCK LAS TOIAS!!!
OrBiS
OrBiS
Freak

Nombre de missatges : 1108
Age : 41
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Gabinet de crisi al CF MANAKLES Left_bar_bleue40/100Gabinet de crisi al CF MANAKLES Empty_bar_bleue  (40/100)

http://google.es

Tornar a dalt Ir abajo

Gabinet de crisi al CF MANAKLES Empty Re: Gabinet de crisi al CF MANAKLES

Missatge por Typhon Dc 09 Abr 2008, 18:16

Aiaiai d0kt0r que ens tornarem a quedar a les portes si seguim així xDDD S'ha de reconéixer que és un resultat injust i que hauries d'haver guanyat o com a molt no perdre de tant, però el mateix em va passar a mi amb el Xard als quarts de la III Vuladu's (també vam quedar 5-1 xD) i fot però és el que hi ha.
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Gabinet de crisi al CF MANAKLES Left_bar_bleue100/100Gabinet de crisi al CF MANAKLES Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Gabinet de crisi al CF MANAKLES Empty Re: Gabinet de crisi al CF MANAKLES

Missatge por DeividBeks Dj 10 Abr 2008, 16:08

es el que pasa quan no se sap portar un equip.
DeividBeks
DeividBeks
no sóc DIN-GÚ!!

Nombre de missatges : 4
Age : 35
Registration date : 10/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Gabinet de crisi al CF MANAKLES Empty Re: Gabinet de crisi al CF MANAKLES

Missatge por cobos Dv 11 Abr 2008, 01:19

yo no kiero decir nada
cobos
cobos
macarró

Nombre de missatges : 167
Registration date : 21/03/2008

Vicis
Alcohol:
Gabinet de crisi al CF MANAKLES Left_bar_bleue100/100Gabinet de crisi al CF MANAKLES Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Gabinet de crisi al CF MANAKLES Empty Re: Gabinet de crisi al CF MANAKLES

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum