Manakles Online
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

C.F.MANAKLES - Flansi Team

2 participantes

Ir abajo

C.F.MANAKLES - Flansi Team Empty C.F.MANAKLES - Flansi Team

Missatge por doktor Dc 30 Jul 2008, 15:10

Bé, destacar d'aquest partit que a part que ha sigut un passeig, entre els minuts 81 i 83 ha passat això:

C.F.MANAKLES va fer una substitució al minut 81. Rauf Ahenk va sortir coix del terreny de joc i va ser substituït pel seu company Pjotr van Estrik. Després d'un fort xut, el porter visitant va refusar la pilota, deixant una pilota enverinada a la frontal de l'àrea perquè Yeray Madera rematés a plaer. El resultat: 6 - 0. Al minut 83 en Pjotr van Estrik
va acostar-se a un rival que el tenia amargat i li va fotre un cop de
cap al nas que el va deixar xato. Després d'això, amb una inusual calma
i enteresa no digne del que acabava de fer, va anar caminant
tranquil·lament cap als vestuaris sabent que l'àrbitre li ensenyaria la
vermella directa.

Res, que el meu jugador-entrenador, que amb 32 anyets ja hauria de tenir els ous pelats en picabaralles, va i s'autoexpulsa només 2 minuts després d'haver entrat al camp. Sí senyor, gran actuació! És ben bé que corren mals temps pel CF MANAKLES...

Bueno jo tinc la meva teoria de com ha anat, crec que el diàleg de la situació ha anat així:

Pjotr van Estrik li diu al Miguel Tío Bueno:
" Vaya apellido de payaso. No sé cómo huevos te atreves a apellidarte así con lo feo que eres. Hijoputa!"
Resposta del Tío Bueno:
" A lo mejor yo soy feo, pero tu madre a 4 patas lo es aún más, y aún así me la follo cuando quiero..."
Resposta del Pjotr:
" bikujrpsñmvñ (fill de puta en holandès). Gtishhhhhhhhh (cop de cap a la totxa)"
Evidentment això no surt al reportatge, però està clar que el Tío Bueno ha acabat al terra plorant com una puta meuca.


Fuck Flansi Team!!!
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
C.F.MANAKLES - Flansi Team Left_bar_bleue100/100C.F.MANAKLES - Flansi Team Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

C.F.MANAKLES - Flansi Team Empty Re: C.F.MANAKLES - Flansi Team

Missatge por Typhon Dc 30 Jul 2008, 15:52

xDDDD És ben bé que el Hattrick està boig. Com annex, també recordo un partit meu en el qual Jérémie Falaise (Jeremy Farlopa pels amics) va ser expulsat al minut 1 o 2 per vermella directa. El nano que es va passar amb el "refredat colombià" (Pedro rules xD) abans del partit i clar, després passa el què passa, que surt amb la motivació més alta que el 95% de la "Naba" xD

PD: Pronostico que Miguel Tío Bueno serà un dels jugadors clau a la VI Vuladu's Cup, és un tio que pot ser molt bo per fer bromes (val, ja callo)
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
C.F.MANAKLES - Flansi Team Left_bar_bleue100/100C.F.MANAKLES - Flansi Team Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum