Manakles Online
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Diari oficial de la vuladu's

+7
doktor
Telis
toia
Typhon
xuri
cobos
Tebi
11 participantes

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Ir abajo

Diari oficial de la vuladu's Empty Diari oficial de la vuladu's

Missatge por Tebi Dj 10 Abr 2008, 00:53

Bé, he pensat que seria una bona idea fer un diari amb les impressions i decleracions dels jugadors de cada equip, rollu nosé, la idea és que en aquest post em deixeu les impressions dels vostres managers i jugadors després de la segona jornada i avaluant-la, és a dir: (Exemple) Edmon Massagué: "A estat un partit difícil, però gràcies a l'apoio de l'afició l'hem tirat endavant fent un gran pas per la classificació a quarts".

L'objectiu és que participeu i digueu la vostre, també podeu deixar comentaris de com veieu la següent jornada, i jo, faré un recopilatori i faré una mena de diari, que he pensat que podria sortir al dilluns parlant de la jornada anterior i de com es presenta la següent.

Així doncs, que parli el vostre equip!
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
Diari oficial de la vuladu's Left_bar_bleue65/100Diari oficial de la vuladu's Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Diari oficial de la vuladu's Empty Re: Diari oficial de la vuladu's

Missatge por cobos Dj 10 Abr 2008, 01:06

Pachín Valderas: "No ha sido fácil la victoria lograda hoy en el XARDONET, xo después de luchar varias veces x el gol y gracias a que el partido transucrrió en mis condiciones óptimas de juego, he conseguido obtener un mayor rendimiento y conseguir el gol que nos ha dado la victoria."
cobos
cobos
macarró

Nombre de missatges : 167
Registration date : 21/03/2008

Vicis
Alcohol:
Diari oficial de la vuladu's Left_bar_bleue100/100Diari oficial de la vuladu's Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Diari oficial de la vuladu's Empty Re: Diari oficial de la vuladu's

Missatge por xuri Dj 10 Abr 2008, 17:16

Ola Olsson: " Sabiem que era un partit fàcil i ens hem confiat massa. El mister ha fet alguns canvis que no han donat resultat. Tot i així, donem el resultat per bo empatant fora de casa, contra el colla de dropos ens ho mirarem d'una altre manera. "

xDDDD
xuri
xuri
proxeneta

Nombre de missatges : 271
Age : 36
Ubicació : Manakles
Registration date : 16/03/2008

Vicis
Alcohol:
Diari oficial de la vuladu's Left_bar_bleue100/100Diari oficial de la vuladu's Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Diari oficial de la vuladu's Empty Re: Diari oficial de la vuladu's

Missatge por Typhon Dj 10 Abr 2008, 17:44

Joaquín Munilla (míster, capità i defensa central xD): "Després d'una dura primera jornada on vem venjar-nos de PeTaTrUsKa, teníem un partit fàcil per davant contra el Pinxu. He decidit donar minuts als jugadors que acostumen a ser suplents (com jo xD) però tot i així no hem tingut cap problema, ja que gent del santi ha decidit tancar-se defensivament per evitar una golejada.
La setmana que ve ens toca Kal Munta, el qual creiem que pot ser un partit trampa, però qualsevol resultat diferent a la victòria no és vàlid així que evitarem sorpreses"

Efi Arad (davanter de 17 anys): "M'ha agradat fer el meu debut al futbol professional en un torneig tan prestigiós com la Vuladu's Cup. M'hagués agradat poder marcar però no ha pogut ser, de totes formes agraeixo al míster la confiança que ha dipositat en mi"
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Diari oficial de la vuladu's Left_bar_bleue100/100Diari oficial de la vuladu's Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Diari oficial de la vuladu's Empty Re: Diari oficial de la vuladu's

Missatge por toia Dj 10 Abr 2008, 22:39

Noël Eraw (capità de l'eqip i golejador històric de la Vuladu's): Bé crec que el partit contra el Kal Munta ha estat més fàcil del que ens pensavem i individualment estic molt content perque he fet dos gols a la competició que més m'agrada totes i que també sóc pichichi de la lliga. El mister ha dit que la setmana que bé anem a l'extranger a jugar.
toia
toia
proxeneta

Nombre de missatges : 287
Age : 35
Ubicació : Algun lloc fent la toia
Registration date : 11/03/2008

Vicis
Alcohol:
Diari oficial de la vuladu's Left_bar_bleue0/100Diari oficial de la vuladu's Empty_bar_bleue  (0/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Diari oficial de la vuladu's Empty Re: Diari oficial de la vuladu's

Missatge por Telis Dv 11 Abr 2008, 20:28

Donato Tapia Cabezón: "Estic molt content perke sembla que el mister m'està donant minuts a la Vuladu's. La veritat es que Piñolis no va ser rival en cap moment i el partit va ser molt fàcil. A més els 2 gols aconseguits fan que afronti el proper partit contra Construccions Sellarés a tope!"

Edgardo Blánquez Pérez (capità):"Hem d'anar partit a partit, però si que és cert que sumar 2 victories seguides dona molta tranquilitat. De totes maneres, no ens hem de confiar i hem d'estar pendents de la lliga també o n aquesta setmana ens podem jugar l'ascens."

Kostadin Stoyanchev :"Ha sigut una pena la lesió durant el partit. La veritat és que s'ha desentès de la pilota totalment i ha nat a per mi descaradament. Jugadors així no haurien de jugar a futbol."
Telis
Telis
madame

Nombre de missatges : 328
Age : 40
Ubicació : A tot arreu: treball, futbol, teatre...
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
Diari oficial de la vuladu's Left_bar_bleue75/100Diari oficial de la vuladu's Empty_bar_bleue  (75/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Diari oficial de la vuladu's Empty Re: Diari oficial de la vuladu's

Missatge por doktor Dv 11 Abr 2008, 20:32

Al CF MANAKLES, Din-gú tenia ganes de fer declaracions després de la derrota contra l'stanislau, però el Jorma Gustavsson, que és un noi malintencionat (dissabte va ser expulsat per un cop de cap sense anar més lluny), va tenir una bullideta de les seves i va dir:

"Veo que hay muchos equipos que deseaban nuestra derrota y sus mánagers nos han rajado mucho durante toda la semana. No pasa nada, eso es fruto de la envidia. La semana que viene, TISURETES pagará los platos rotos, que se prepare!"
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
Diari oficial de la vuladu's Left_bar_bleue100/100Diari oficial de la vuladu's Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Diari oficial de la vuladu's Empty Re: Diari oficial de la vuladu's

Missatge por OrBiS Dl 14 Abr 2008, 11:53

Martín Giménez Soller i Antonio Biarnés no van voler fer declaracions per no dir males paraules, pero amb una cosa van coincidir:

"Tienen suerte que no haya partido de vuelta, pq saldriamos con el cuchillo entre los dientes"

La directiva esta pensant en incorporar a un defensa amb cualitat "carnicero" per partits com aquests, on els equips mediocres opten pel joc brut i aixi donar de la seva propia medicina.

Estem a la espera dels informes del secretari tecnic.
OrBiS
OrBiS
Freak

Nombre de missatges : 1108
Age : 41
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Diari oficial de la vuladu's Left_bar_bleue40/100Diari oficial de la vuladu's Empty_bar_bleue  (40/100)

http://google.es

Tornar a dalt Ir abajo

Diari oficial de la vuladu's Empty Re: Diari oficial de la vuladu's

Missatge por kiku Dl 14 Abr 2008, 23:32

Leonid Avdeenko: (porter de master of soccer) va reconeixer l'endema del partit que la nit avans del partit havien anat a fer unes birres al lo-hi per despedir al ex jugador Acasio tobio i que es van estar fins a altes hores del mati alla.
Despres d'aquestes paraules entre tots els espesialistes del club tenien feines per aturar a l'enfurismat entrenador que am un bastó que casualment sabia trobat al costat i que am tota la casualitat d'aquet món tenia un clau rovellat amb totes les malalties que et pots imaginar que pot portar, intentava golpejar al ja vaterá porter de master of soccer.
Despres d'això els jugadors es van estar tot l'entrenament que els quedava de la semana dedicanlu explicitament a correr.

P.D: el seguent partit els meus jugadors portaran la cinta negre al braç ja que l'entrenador va tocar am un cop fortuit al braç d'un entranador de porters, que va quedar seguidament al terra mort a l'instant.
kiku
kiku
madafaka

Nombre de missatges : 377
Age : 32
Ubicació : assentat a la cadira xD
Registration date : 13/03/2008

Vicis
Alcohol:
Diari oficial de la vuladu's Left_bar_bleue32514/100Diari oficial de la vuladu's Empty_bar_bleue  (32514/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Diari oficial de la vuladu's Empty Re: Diari oficial de la vuladu's

Missatge por Tebi Dt 15 Abr 2008, 00:35

Bé, ja som dilluns i no e fet res ni ho pensu fer, ja que tinc d'altre feina amb el tema estadístiques, si voleu deixo el post obert per si voleu seguir deixant les impressions dels vostres jugadors i/o per si algú es vol currar el diari..
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
Diari oficial de la vuladu's Left_bar_bleue65/100Diari oficial de la vuladu's Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Diari oficial de la vuladu's Empty Re: Diari oficial de la vuladu's

Missatge por OrBiS Dt 15 Abr 2008, 03:31

FUCK HOTIS!!
OrBiS
OrBiS
Freak

Nombre de missatges : 1108
Age : 41
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Diari oficial de la vuladu's Left_bar_bleue40/100Diari oficial de la vuladu's Empty_bar_bleue  (40/100)

http://google.es

Tornar a dalt Ir abajo

Diari oficial de la vuladu's Empty Re: Diari oficial de la vuladu's

Missatge por doktor Dt 15 Abr 2008, 14:33

Bueno, us vaig saber que la plantilla del CF MANAKLES està des d'avui concentrada a les prestigioses instal.lacions esportives de Torruella City, per poder preparar l'important partit contra el Tisuretes team tot gaudint de les meravelloses instal.lacions amb camp de futbol d'última generació i els banys termals que s'han instal.lat recentment.

En roda de premsa celebrada aquest matí a la Ciutat esportiva, el capità de l'equip Pjotr Van Estrik ha declarat:
"Esto es una mierda. Cuando jugaba en Holanda fui a balnearios que le daban mil patadas a esto. Aquí sólo hay ratas en los vestuarios y topos en el campo".

Immediatament l'entrenador ha sortit al pas per desmentir les declaracions del capità i ha dit:
"No li feu cas al Pjotr. Encara no coneix bé l'idioma i pot ser que confiongui algunes paraules"

Referent al partit, el míster ha dit que:
"Després de la desfeta contra els morts de gana de l'stanislau, praparo una alineació i una tàctica revolucionàries per intentar sorprendre a la meuca del Tisuretes. Espero que surti bé pq si no em carden al carrer sense finiquito"

Des de Navarcles els ha informat Josep Rodellas.
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
Diari oficial de la vuladu's Left_bar_bleue100/100Diari oficial de la vuladu's Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Diari oficial de la vuladu's Empty Re: Diari oficial de la vuladu's

Missatge por kiku Dt 15 Abr 2008, 15:40

Avui el meu espia que a estat tota la semana a les instalacions secretes que té el fuck xard darrera el llovet (un camp de gespe, que dic de gespa de matorrals de metro i mitj ple d'escorsos i de escorpins) li a passat el parte al mister que amb gran cara de falicitat a entrat al vestuari, del qual a sortit mitja hora despres cantan i ballan mentre cridava que ia tenia la alineacio perfecta per sorpendre el fuck xardorf (alies josep en l'obre de teatre del maig)( jo servidor soc en guillem xD)
fins aqui les ultimes noticies

P.D: fuck xard no plris al veure el resultat.
kiku
kiku
madafaka

Nombre de missatges : 377
Age : 32
Ubicació : assentat a la cadira xD
Registration date : 13/03/2008

Vicis
Alcohol:
Diari oficial de la vuladu's Left_bar_bleue32514/100Diari oficial de la vuladu's Empty_bar_bleue  (32514/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Diari oficial de la vuladu's Empty Re: Diari oficial de la vuladu's

Missatge por Nardu19 Dt 15 Abr 2008, 21:44

Rafael Muñoz deixa l'equip de F.C.Las Toias per anar-se'n al Perú.L'ex capità en la seva ultima roda de prensa s'expresava aixi:
"A sigut un honor vestir aquesta samarreta i porta al braçalet de capità,molts moments viscuts que no ublidare" -Queien les llagrimes:
"Donar gràcies el club per com ma tractat durant aquests anys,els companys d'equip,l'entrenador,el president...i dir tambè que em sap molt greu haver perdut aquell derbi contra els pencus dels D-Trankis,esper-ho que en lesioneu molts mès i si es pot matar-ne algun millo que millo.No m'agradaria marxar sense dir unes quantes coses aquells dos toiaments dels D-Trankis despres de les declaracions que van fer la semana passada,a jugar amb les nines homa,que sense cama no es pot jugar al futbol"
L'Espanyol sembà amb una brillant temporada,i on els del Perú han pagat 309.000 euros.



Som-hi D-Trankis que es recuperin ràpid aquells dos...xD
Nardu19
Nardu19
proxeneta

Nombre de missatges : 276
Age : 32
Ubicació : L.A
Registration date : 15/03/2008

Vicis
Alcohol:
Diari oficial de la vuladu's Left_bar_bleue19/100Diari oficial de la vuladu's Empty_bar_bleue  (19/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Diari oficial de la vuladu's Empty Re: Diari oficial de la vuladu's

Missatge por kiku Dc 16 Abr 2008, 15:45

despres de ke els meus jugadors sortissin apadregats del estadi del fuck xard s'ha posat una denuncia. I eske els aficionats del xard ja diuen que aixo ja no s'aguanta ni em pinses i k "dimissió, dimissió, dimissió..."deu ser per algu no?¿

l'entranador a la roda de premsa s'ha tirat floretes depres de les paraules de l'altre dia de que havia descobert la l'estretegia perfecte i que despres din-guuu no li fotes cas.Tambe a remarcat que a sigut tot gacies als dos nous fitxatges de L. Kończal i de A. Chirivella, tambe a dit que el tercer fitxatge M. Mühlenhörn encara aura de millorar la resistencia ja que encara esta vaix de forma.

fins aqui les declaracions de Ignacio Robles entrenador de master.

aupa master
kiku
kiku
madafaka

Nombre de missatges : 377
Age : 32
Ubicació : assentat a la cadira xD
Registration date : 13/03/2008

Vicis
Alcohol:
Diari oficial de la vuladu's Left_bar_bleue32514/100Diari oficial de la vuladu's Empty_bar_bleue  (32514/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Diari oficial de la vuladu's Empty Re: Diari oficial de la vuladu's

Missatge por Typhon Dc 16 Abr 2008, 15:59

Després del 8-0 a can Munta...

Joaquín Munilla: "De nou hem tingut un partit fàcil per davant, tot i que vam dir que podia ser un partit trampa, el fet de jugar contra un equip nefast a la lliga (també anomenat "bot" xD) ha fet que reservés els titulars per assegurar el tret a la Vuladu's, tot i que, com demostra el marcador, no hagués fet falta. Estem contents de col·locar-nos líders a la classificació, una posició que esperem no abandonar. La setmana que ve prepararem una concentració en un país estranger per preparar el partit més complicat de la fase de grups, el què ens enfrontarà amb Joventut Navarclina"

Francisco Colmenares: "Ha estat per mi un plaer tornar a marcar en aquest prestigiós torneig, en el qual porto participant des de la primera edició. M'agradaria poder fer el mateix al Manakles Stadium d'aquí dues setmanes, però entenc que és un partit complicat i ja no puc jugar al nivell que feia abans. Tot i això, com sempre, estic a una completa disposició pel míster."
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Diari oficial de la vuladu's Left_bar_bleue100/100Diari oficial de la vuladu's Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Diari oficial de la vuladu's Empty Re: Diari oficial de la vuladu's

Missatge por Palomino_17 Dc 16 Abr 2008, 16:01

Federico Saurín, entrenador de F.C de Futebol:

Primer de tot dir que estic cunten pel partit k hem fet, i molt disgustat per l'actitud de lekip contrari i de la seva afició, per propbocar cuntinuament els nostres jugadors, fins i tot els aficiunats després k en sascha wirbals markes el segon per nusaltres han cumensat a tirar objectes al camp, em lexcusa k ell els habia fet gestus em les mans kuan numes estaba celebran el gol ( fins i tot s'ha pogut veure com un noi llençava un cap de porc ). Satisfet amb el comportament del meu ekip per no caure en akestes probocacions.
Un altre punt es el del arbit, no es pot permetre k et lesionin 2 tius i no ensenyar cap targeta.
Seguirem trebellant amb lekip ja k la setmana k be hi ha un partit clau en les aspiracions per classificarse per vuitens.

Fins aki les declaracions del entrenador de Futebol.

Declaracions de Sascha Wirbals


Crec k avui ha kedat demostrat k em vingut a akesta cumpetició a dunaro tot i k vulem passar a vuitens.
En kuan a la meva celebració recunec k l'euforia m'ha portat a fer algun gest k no hauria d'aver fet, però això no treu cap a k els aficionats de gent del santi comensin a llensar objectes contra mi i els jugadors del meu ekip.
Per altra banda estic molt cunten per haver pogut estrenarme a la vuladu's i a mes amb 2 gols.
seguirem entrenan fort.

Fins aki les declaracions de sascha wirbals
Palomino_17
Palomino_17
proxeneta

Nombre de missatges : 287
Age : 32
Ubicació : Navarcles
Registration date : 17/03/2008

Vicis
Alcohol:
Diari oficial de la vuladu's Left_bar_bleue10000000/100Diari oficial de la vuladu's Empty_bar_bleue  (10000000/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Diari oficial de la vuladu's Empty Re: Diari oficial de la vuladu's

Missatge por doktor Dc 16 Abr 2008, 16:16

En declaracions a Radio Manakles, Thijmen van Laer que avui ha parit un recital de 5,5 estrelles, ha declarat:
"El partit d'avui ha servit per deixar clar que si l'equip vol, sóm un ferm aspirant al títol de la Vuladu's. El Tisuretes ha claudicat com una meuca!"

Per la seva banda, Leif Oskarsson, que avui ha fet un hattrick amb 2 golets de penal (per algo és classe mundial de PA), ha dit:
"Ha estat un partit molt fàcil. Ens hem fet amb el control del mig del camp i ja no hi ha hagut color. Fins i tot m'he pogut regalar i xutar el 2on penal a l'estil Panenka".

Per últim, Cristòfor Fuster, a qui s'ha vist assegut a terra en el gol de Tisuretes, ha comentat que:
"Em feien pena aquests nanos del Tisuretes i com que estava cansat, m'he assegut al terra per veure si aconseguien almenys el golet de l'honor. Que cabrons per això, no ha vingut Din-gú a donar-me les gràcies..."

PIT I COLLONS MANAKLES I ULTRAFUMS!!!
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
Diari oficial de la vuladu's Left_bar_bleue100/100Diari oficial de la vuladu's Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Diari oficial de la vuladu's Empty Re: Diari oficial de la vuladu's

Missatge por Telis Dv 18 Abr 2008, 20:32

Edgardo Blánquez Pérez: "Es ben bé que tot i acabar amb un resultat ajustat l'equip no ha patit en cap moment per endur-se els 3 punts del camp de Construccions Sellarés, un equip que en l'anterior Vuladu's tots sabem com va arribar tant lluny, a base de no jugar partits. Seguirem treballant per tirar les dues competicions endavant."

José Javier Ramos (entrenador): "Ha estat un bon partit, els nanus han pressionat bé al rival. Fins i tot jugadors que no tenen minuts a la lliga han fet un bon partit. Homes com Diego Fajardo, una institució al club, ha demostrat que no ha perdut l'olfacte golejador. La setmana vinent tenim un partit on potser jugu fins i tot jo de començament perke ens visita el Las Toias, ke amb el nom ja ho diuen tot."

Diego Fajardo: "Avui he demostrat que encara tinc gol a les meves botes. Tot i que l'edat no perdona encara em sentu amb forma per disputar partits de la Vuladu's. Vaig pujar des del juvenil a aquest equip i portu els colors a la sang, vui guanyar-me un lloc al saló de la fama!!!"
Telis
Telis
madame

Nombre de missatges : 328
Age : 40
Ubicació : A tot arreu: treball, futbol, teatre...
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
Diari oficial de la vuladu's Left_bar_bleue75/100Diari oficial de la vuladu's Empty_bar_bleue  (75/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Diari oficial de la vuladu's Empty Re: Diari oficial de la vuladu's

Missatge por Nardu19 Dv 18 Abr 2008, 22:51

"Eulalio Gorostola" S'ens en estan enfotent a la cara?Aquests del CF Navarcles no acabaran pas bè no..;que jugi l'entrenador que li tallarem les cames.Nosatres no pensem en la FUCK VULDU'S,estem posats en la lliga per salvar les permenencia.


"Christer Gustavsson(entrenador)"
En els meus 57 anys de vida,no havia vist un entrenador tan impresentable com el del CF Navarcles,José Javier Ramos.Val mès que no jugui aquest home,val mes....
Nardu19
Nardu19
proxeneta

Nombre de missatges : 276
Age : 32
Ubicació : L.A
Registration date : 15/03/2008

Vicis
Alcohol:
Diari oficial de la vuladu's Left_bar_bleue19/100Diari oficial de la vuladu's Empty_bar_bleue  (19/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Diari oficial de la vuladu's Empty Re: Diari oficial de la vuladu's

Missatge por Tebi Ds 19 Abr 2008, 04:24

Nardu19 escrigué:"Eulalio Gorostola" S'ens en estan enfotent a la cara?Aquests del CF Navarcles no acabaran pas bè no..;que jugi l'entrenador que li tallarem les cames.Nosatres no pensem en la FUCK VULDU'S,estem posats en la lliga per salvar les permenencia.

Edmon Massagué: "Respecte a les declaracions de Eulalio Gorostola, nomès dir que no pensar en la vuladu's és com anar a cagar i no pensar amb el paper de cul, per anar a jugar una competició a perdre-la no hi vagis (Rikjard aplicate al cuento) i no vagis parint la toia i humilian el teu fastigós equip"

Dino Villen: "Estic en un moment de baixa forma (desastrós) però estic convençut que marcaré per mantenir el meu rècord personal d'anotació en TOTES les edicions de la vuladu's. Pel que fa al F.C las toias, nomès dir que se'n vagi a pasturar al camp, i que al prestrigiós torneig de la vuladu's cup no si admeten pardedors (accepta fuckshinoettis)."
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
Diari oficial de la vuladu's Left_bar_bleue65/100Diari oficial de la vuladu's Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Diari oficial de la vuladu's Empty Re: Diari oficial de la vuladu's

Missatge por cobos Dl 21 Abr 2008, 00:32

Feliks Fabiś: "Me alegra mucho que F.C.Chocolateros haya decidido poner su confianza en mi para desempeñar la función de entrenador, aunke x el momento, estaré 1 temporada adaptandome a su juego con la ayuda de Petter Kyhlhall, con grandes ganas de retirarse para poder descansar e irse con sus colegas del incerso a echar unos dominos al lipe los domingos.
Tengo muxa fé en este equipo, y se que gracias a mi liderazgo conseguiremos consolidar un buen espiritu de ekipo para competiciones posteriores; ademas no hay k deskartar que gracias a mi nivel técnico, los jugadores tendrán una mayor faciliad para incrementar sus habilidades con mayor rapidez.
En definitiva, estas 16 semanas para aclimaarme las aprobecharé para conocer la cultura lugareña y para disfrutar de esas eles de hierba tan cargadas que rulan en el banquillo partido tras partido."
cobos
cobos
macarró

Nombre de missatges : 167
Registration date : 21/03/2008

Vicis
Alcohol:
Diari oficial de la vuladu's Left_bar_bleue100/100Diari oficial de la vuladu's Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Diari oficial de la vuladu's Empty Re: Diari oficial de la vuladu's

Missatge por Typhon Dc 30 Abr 2008, 01:39

En declaracions a les 7 del vespre del dia previ al match Pepo-Typhon...

Joaquín Munilla: "Hem estat preparant durament aquest partit durant la nostra estada a Chile i creiem que l'equip està preparat per aconseguir la victòria demà al Manakles Stadium. Tot i això, sabem que tenim un rival complicat davant i que s'haurà de lluitar per aconseguir el triomf.

Francisco Colmenares: "M'ha sorprès gratament que el míster hagi decidit comptar amb mi per un partit tant important com aquest. Sé que sóc la bèstia negra de Joventut Navarclina i demà intentaré ser-ho per últim cop, segurament, a la meva carrera futbolística"

Ursin Spangler: "Si demà el míster em deixa jugar, el màxim golejador de la Vuladu's tindrà una retirada prematura Twisted Evil "
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Diari oficial de la vuladu's Left_bar_bleue100/100Diari oficial de la vuladu's Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Diari oficial de la vuladu's Empty Re: Diari oficial de la vuladu's

Missatge por kiku Dc 30 Abr 2008, 10:49

Ignacio Robles: despres de un parit important al cap de semana passat i am un bon resultat contra el segon (7-2) i colocarnus 2ns no val la pena perdre entrenament ja que es nessesari. He estat donan voltes a la alineacio tota la nit pensan en que si es guanya ja haurem aconseguit colocarnu en el nostre objectiu en la vuladus "els vuitens (els cuals ja no comptem passar)", i al final he decidit que per un o 2 jugadors que es perdin entrenament no passarà res. Per altre banda el nostre presi a fet l'estretegia "la Porta", oferin una recompensa si pasem a vuitens, tot i que com que anem baixos de presupost s'auran de conformar am una ruta guiada pel monestir de sant benet.

Albert Chirivella: si l'any vinen no guanyem cap titul jo men vaig monkey. (despres de uns moment de silenci) Nono es conya Laughing
kiku
kiku
madafaka

Nombre de missatges : 377
Age : 32
Ubicació : assentat a la cadira xD
Registration date : 13/03/2008

Vicis
Alcohol:
Diari oficial de la vuladu's Left_bar_bleue32514/100Diari oficial de la vuladu's Empty_bar_bleue  (32514/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Diari oficial de la vuladu's Empty Re: Diari oficial de la vuladu's

Missatge por Tebi Dl 02 Jun 2008, 21:49

Telis escrigué:

Edgardo Blánquez Pérez: "Lu que he hagut de patir avui no ho havia patit mai en tota la meva vida de hattrick. Quan he marcat m'han llançat de tot des de la grada. A sigut lamentable i molt trist. Ara bé, aquests càntics només fan que alimentar les meves ganes de cara a un proper partit contra ells. AUPA HOTIS!!!"


Edmon Massagué ha respos: "Ara resulta que el fill de puta del capita del CF Navarcles ens dona soport, vaya merda a club que s'ajunta amb el seu enemic a la primera de canvi, que fastigós! FUCK CF NAVARCLES! això nomès podiar passar a la gallina vella, que amb l'edat a perdut el nord i al mateix temps els ideals que el feien ser el que era. El CF Navarcles ja no es res, la gallina vella ja no fa ni caldu i necessita una renovació. El CF Navarcles està anant a pique i ja no és l'equip que tothom temia a la 1a vuladu's, ja no és ningú, nomès un altre rival dèbil com el trunyu's team"
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
Diari oficial de la vuladu's Left_bar_bleue65/100Diari oficial de la vuladu's Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Diari oficial de la vuladu's Empty Re: Diari oficial de la vuladu's

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum