Manakles Online
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup

+8
fuck foro
xuri
toia
kemi
Telis
Typhon
OrBiS
doktor
12 participantes

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Ir abajo

Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup Empty Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup

Missatge por doktor Dj 07 Ago 2008, 02:09

Bé, el motiu d'aquest post no és altre que el d'aportar el meu granet de sorra al desenvolupament de la VIa Vuladu's Cup amb la publicació del Diari Oficial, aquell espai en el que podem publicar les notícies referents al nostre club en relació a la Vuladu's, així com tot aquell seguit de declaracions polèmiques i càntics fora de lloc dels jugadors, i també els rumors sobre fitxatges i sortides nocturnes dels jugadors de l'altre equip (no descobrirem ara per exemple la tendència del Jeremy Farlopa de Typhon's Team de freqüentar els locals d'oci nocturn amb les llargues sempre posades...).

Doncs res, que inauguro l'espai amb l'actualitat del meu club, el C.F.MANAKLES, actualment campió de la Vuladu's, però que naufraga sense rumb per la VIa divisió espanyola en una temporada sense pena ni glòria. Bé, glòria no, però pena si, i molta...xD

Anuncio que l'equip no està en condicions de competir a ple rendiment a la Vuladu's Cup, ja que està en plena reestructuració i `roperament podria caure alguna de les vaques sagrades del club, ja que és una evidència que després de les darreres temporades glorioses (no sé si lo has visto però porto 4 ascensos seguits acompanyats d'un títol a la Vuladu's que ha esta la cirereta del pastís) els nanos s'han acomodat.

Sé que això em portarà a perdre partits a la Vuladu's i que hauré de tragar molta merda, però la prioritat ara mateix és tornar a construir un equip guanyador perquè el cicle està tancat.

I res, que a tall d'anècdota ja per acabar, dir que les desgràcies com tots sabeu mai no vénen soles, i a la mala ratxa de l'equip s'hi han sumat les sempre odiades lesions. Els jugadors tenen por de lesionar-se i juguen cagats. El darrer a caure, l'últim fitxatge del club, en Kim Jonsson, un defensa que segur que donarà molt que parlar, però que de moment l'únic que ha fet ha estat emular el Niklas Hakansson i s'ha lesionat en el seu primer partit amb el club xDDD. Bé de fet me l'ha lesionat el fill de puta de l'Ignacio Zaitegui, un jugador de l'equip Atlètic Manakles que és tan marrano al camp com el seu president, el colombiano. Mireu com ha gastat les targetes el fill de la grandíssima:

"L'àrbitre va sancionar amb targeta groga a Ignacio Zaitegui de Manakles per clavar-li els tacs a un rival al panxell.

Semblava que Kim Jonsson s'havia fet mal de debò. Afortunadament pel seu equip, va alçar-se ràpidament i va poder continuar jugant

(al final ha acabat lesionat més tard). Al minut 37 de partit, Ignacio Zaitegui de Manakles va rebre la segona targeta groga per una entrada sense pilota a un rival i va haver d'abandonar el partit.

El jugador de C.F.MANAKLES Joaquín Lopera va caure lesionat i va necessitar ajuda per sortir del terreny de joc."

Au, 3 setmanetes a cada un i cap a casa! Qua cabrooooooooooooooon!!!


Total, que a hores d'ara aquest és l'aspecte que presenta la meva infermeria: Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup Injured4 (12 setmanes)
Això vol dir 4 lesionats que sumen un total de 12 setmanetes. Foti doktors contractats aquí xDDDDDDDD


Doncs res, això és tot per avui, ja he buidat el pap i me'n puc anar a dormir tranquil...


Per cert, ara quan tornava cap a casa m'he trobat un nano vomitant al carrer amb una trufa que ni s'hi veia! Em paro a veure si necessitava ajuda i no sabeu que gran ha estat la meva sorpresa quan he vist que era en Tomas Backborn, porter del CF Navarcles!!! Li he dit si necessitava ajuda però parlava menys que el borratxo guiri dels Sanfermines xD i l'he deixat tirat allà no sense etzibar-li abans un "No et fa vergonya a la teva edat? Fueda, Fueda, tajeta doja!!!!!".
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup Left_bar_bleue100/100Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup Empty Re: Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup

Missatge por OrBiS Dj 07 Ago 2008, 14:15

molt be doktor!!

com sempre els teus totxos donen gust de llegir... tot i k fa mandra comensar un cop ti poses es fa curt Wink

el meu dubte es: en Tomas Backborn nava de arbre en arbre tb? xD

pel que fa a l'actualitat del meu club, cal mencionar que s'ha posat un ciri a montserrat per intentar evitar el "maldeojos" que vem tenir en l'ultim torneig jugat amb els dits dels peus xD (24h)

Tb remarcar que sestan fent votacions dins del club, per veure en que ens gastem els calers, ja que s'esta omplint la caixa, i cada cop mes! ( de moment 1,5M )

de moment aixo es tot... seguire informant!!

VAMOS VAMOS VAMOS!!!!! (by Pinger xD)

P.D: el que fa no tenir feina al kurru... ^^!
OrBiS
OrBiS
Freak

Nombre de missatges : 1108
Age : 41
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup Left_bar_bleue40/100Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup Empty_bar_bleue  (40/100)

http://google.es

Tornar a dalt Ir abajo

Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup Empty Re: Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup

Missatge por Typhon Dj 07 Ago 2008, 14:41

Jajaja, molt bé Doktor, aviam si aquest any això triomfa més que l'any passat.
Per la meva part, des de Typhon's Team estem en un moment de semi-estancació, però amb els requisits pel futur a curt-mig plaç ben clars: millorar la línia defensiva. El club està començant a negociar amb diferents porters i, posteriorment, ho farà amb un o dos defenses. Un cop arribin aquests 2 o 3 reforços, amb la davantera al nivell de setena/sisena i un mig del camp bastant bo però que comença a envellir, crec que podrem competir decentment a setena sense haver de recolzar-nos en els nostres amics els equips robot xDD
En quant a la Vuladu's, com ja vaig dir, no hi han objectius, sinó intentar guanyar partir rera partit i arribar on es pugui. Més endavant hi hauran més declaracions, ja que el president s'acaba de llevar amb una ressaca lleu (si, no sé si lo has visto però és dijous... i? xDD). Au!!
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup Left_bar_bleue100/100Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup Empty Re: Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup

Missatge por doktor Dj 07 Ago 2008, 14:45

Com a president del C.F.MANAKLES expresso la meva indignació pel fet que tu et llevis quan jo ja vinc de currar, no sé com vols que funcioni el teu equip així... Bueno si, ja ho sé, jo foto més hores que un rellotge i el meu club fa aigües igualment, però bueno, ja recollirem els fruits, si més no en forma de vacances que arriben demà mateix! Vamoooooooooooos!

PD: Ressaca? No sortiries de festa amb el Thomas Backborn ahir???
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup Left_bar_bleue100/100Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup Empty Re: Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup

Missatge por Telis Dl 11 Ago 2008, 21:52

Tomas Backborn: "Vui desmentir tot el que s'ha dit sobre la meva persona. No és cert que portés una trufa tant considerable, ja que vaig sortir a sopar i sembla que alguna cosa no em va sentar gaire bé. Jo ja en tinc els ous pelats de tot això. A la meva edat jo no he de demostrar res a ningú ja que he donat molts exits al meu club! Ser que ja gent a altres clubs que vol desestructurar al nostre equip, els unics que hem sumat 2 Vuladu's consecutives. No en tinc cap mena de dubte que aquest any caurà la tercera!"

D'altra banda el president del club ha demanat que s'investigui aquest cas, ja que si es confirma la trufa el jugador serà sancionat amb el codi intern del club. En un primer moment es confia amb la paraula del jugador.
Telis
Telis
madame

Nombre de missatges : 328
Age : 40
Ubicació : A tot arreu: treball, futbol, teatre...
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup Left_bar_bleue75/100Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup Empty_bar_bleue  (75/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup Empty Re: Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup

Missatge por kemi Dt 19 Ago 2008, 23:38

F.C. Les Cabres.

Actualitat: fa cuestio de pocsdies es va canvia el nom del estadi, anteriorment La Opera del Ruiz que feia honor al president del betis i al meu cognom per Matadero de Navarcles.
Pel que fa als diners el club esta en banca rota, degut a una masiva ampliació del estadi en motiu del canvi de nom.
Els jugadors tenen mes anys que me iaia i no hi ha diners per fixarne de nous i a sobre els que pugen del planter son més dolents que els cadets del navarcles cosa que ja es dir xddd.
En resum, que aquesta vuladu's pinta mes xunga que la anterior.

Sort.
kemi
kemi
madame

Nombre de missatges : 301
Age : 32
Ubicació : A casa meua
Registration date : 24/03/2008

Vicis
Alcohol:
Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup Left_bar_bleue69/100Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup Empty_bar_bleue  (69/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup Empty Re: Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup

Missatge por Telis Dv 29 Ago 2008, 12:13

Analitzant el fins ara de la Vuladu's el capità de l'equip i buqe insignia del club Edgardo Blánquez Pérez va fer unes declaracions.

"Penso que el proper partit al camp de Fashionettis no ens ha de preocupar. És cert que sembla que estan millor que Vuladu's anteriors, però si juguem com sabem no hem de tenir problemes per tornar al liderat del grup."

Kostadin Stoyanchev, el búlgar sempre polèmic "Analitzant els altres grups sembla sorprenent el grup 1 on hi ha molts equips empatats a punts. Realment hi poden haver-hi fabes aki. Sorpren veure a Joventut Navarclina fora dels 4 primers i com el campió actual perd contra un D-Trankis ke en fa una de freda i una de calenta. També cal destacar el declivi de Construccions Sellarés un equip que sens dubte ja es pot qualificar de segona categoria. A més a més, el Xard si no s'espavila patirà com una meuca."

Per altra banda Tomas Backborn ha decidit recorrer al TAS per rentar la seva imatge i per demostrar que es faci justicia. De moment el club l'ha sancionat amb una multa econòmica.
Telis
Telis
madame

Nombre de missatges : 328
Age : 40
Ubicació : A tot arreu: treball, futbol, teatre...
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup Left_bar_bleue75/100Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup Empty_bar_bleue  (75/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup Empty Re: Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup

Missatge por toia Dv 29 Ago 2008, 14:44

Bé després de llegir la prensa i les declaracions de C.F Navarcles el capità de l'equip de Joventut Navarclina a respòs:

Nöel Erauw: Aquest nano el Kostadin em sembla que pixa fora de test...o es que potser va borratxo, cosa que seria normal perque ja se sap que al club de pertany hi ha molt antcedent. Primer de tot hem guanyat els 2 partits que hem jugat i per tant, si no estem dins dels 4 primers es perque tenim un partit menys, no sé si lo has visto!.

Després de les seves declacions va comentar que es va mossegar la llengua perque li van venir moltes ganes de dir una frase que porta molt temps sense dir cap jugador de la plantilla, però va recordar les paraules del Entrenador Robert Manzke on deia que no volia problemes amb equips de la ciutat.

Gora Joventut Navarclina!
toia
toia
proxeneta

Nombre de missatges : 287
Age : 35
Ubicació : Algun lloc fent la toia
Registration date : 11/03/2008

Vicis
Alcohol:
Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup Left_bar_bleue0/100Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup Empty_bar_bleue  (0/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup Empty Re: Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup

Missatge por xuri Dv 29 Ago 2008, 16:23

Després d'haver guanyat pràcticament la lliga i aconseguir així l'ascens a setena, l'equip de PeTaTrUsKa ha decidit posar totes les seves forçes i tota la seva empenta per aconseguir aquesta prestigiosa copa com es la Vuladu's.

Joni Kankkunen: " Aquesta lliga ha sigut bufar i fer ampolles, sembla mentida com hem tardat 5 temporades en aconseguir l'ascens però aquest temps ens ha fet fer mes forts que mai i l'equip té ganes de demostrar-ho a la Vuladu's ".

El jugador també va tenir unes paraules de suport i anims per Joventut Navarclina que després de tantes temporades a vuitena també te ganes de l'ascens.

Vamooooooos PuTaTrUsKaaa !!! xDD
xuri
xuri
proxeneta

Nombre de missatges : 271
Age : 36
Ubicació : Manakles
Registration date : 16/03/2008

Vicis
Alcohol:
Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup Left_bar_bleue100/100Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup Empty Re: Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup

Missatge por fuck foro Dv 29 Ago 2008, 16:58

Bon dia!
al cap de messos pensani me decidit a registrarme a aquest prestigios foro.

el meu equip el SELEÇAO CATALANA va fer ahir l'assemblea de compromissaris en que un dels punts del dia era l'aprovacio del balanç economic. a l'assemblea van assitiri uns 300 socis i en el qual al moment de la votacio 260 van votar en contra i 40 van votar en blanc. Aquesta davallada en contra de l'economia es degut al baix pressupost del equip, ja qe esta apunt d'entrar en numeros vermells i la extensa quota qe han de pagar el socis per tenir uns miserables seients a la 3era grada.
En plena assemblea es van sentir forts crits de la part posterior de la sala on hi havia els socis més rebels qe cridaven seguidament: TALLEU'L-HI EL COLL AL PRESIDENT!!!
Aquests crits eren deguts a la mala gestio, ja qe havia estat en diferents clubs avans, com ara el GENT DEL SANTI o el PENYADELMOCO clubs els quals van acabar envergats per el banc internacional GM.
Degut a aquests antecedents els socis tenen el precentiment de qe acabara pasant el mateix em el club de la seva vida i per aixo demanan eleccions tot i que el diari SPORT (sempre em el Barça) a fet unes decleracions avui en les qe anomenava que el president havia fet uns cursets de yoga i havia apres a controlar-se i una de les probes es qe l'equip a multiplicat x6 els punts aconseguits en la pasada Vuladu's cup i tot i qe se sospitava qe l'equip pretenia baixa a 11a per poder fer caixa un any, l'equip ja busca el 3er lloc de la taula de classificacio de 10a divisió.
esperem acabar en un bon lloc i el any vinent resar molt i aconseguir el apreciat ascens a 9a divisió.

PD: l'equip estar obert a qualsevol donatiu anonim.

--SELEÇAO CATALANA--
avatar
fuck foro
no sóc DIN-GÚ!!

Nombre de missatges : 5
Age : 32
Registration date : 29/08/2008

Vicis
Alcohol:
Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup Left_bar_bleue69/100Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup Empty_bar_bleue  (69/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup Empty Re: Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup

Missatge por kemi Dv 29 Ago 2008, 18:18

ia ni mates pinxu
6 x 0 = 0

fuck fuck foro
kemi
kemi
madame

Nombre de missatges : 301
Age : 32
Ubicació : A casa meua
Registration date : 24/03/2008

Vicis
Alcohol:
Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup Left_bar_bleue69/100Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup Empty_bar_bleue  (69/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup Empty Re: Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup

Missatge por fuck foro Dv 29 Ago 2008, 18:39

petits problemes matematics....

aixi va l'economia del seleçao catalana TT.

fuck cabres
avatar
fuck foro
no sóc DIN-GÚ!!

Nombre de missatges : 5
Age : 32
Registration date : 29/08/2008

Vicis
Alcohol:
Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup Left_bar_bleue69/100Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup Empty_bar_bleue  (69/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup Empty Re: Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup

Missatge por Tebi Dc 03 Set 2008, 17:34

Falko van der Water: "El que realment es agradable de veure és com falla el "Gran" trunyu's team, que no ens deixa de sorprendre dia rera dia amb alineacions de l'època de Evasion o victoria. Trunyu's team no entén que les velles glories s'han de juvilar i el que no han de fer és jugar, que llavors es perd i tens feina a buscar excuses. El que es totalment infumable es que de 11 titulars 6 tinguin mes de 30 anys, mai es pot guanyar aixis. Així doncs vull deixar un missatge a l'entrenador de trunyu's: Deixa retirar tranquilament els avis del vietnam, del golfo, de pearl harvour i els del desembarc de Normandia en pau, que son grans per jugar a futbol!

A la puta gallina vella dir-li que és molt trist jugar a la defensiva quan ets el "favorit, 4-5-1?? Què és això!?!?"
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup Left_bar_bleue65/100Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup Empty Re: Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup

Missatge por Typhon Dc 03 Set 2008, 18:02

Després de les declaracions del noi del lavabo, l'entrenador de Typhon's Team va decidir fer uns breus apunts:

Joaquín Munilla: "Primer aclarar que l'objectiu de l'equip avui no era buscar la victòria a tota costa, sinó donar minuts als jugadors que no van poder jugar dissabte passat. Evidentment l'equip sempre surt a guanyar un cop salta al camp, però aquest cop no ha pogut ser, i felicitem a Liverpool Football.Club per la seva merescuda victòria. En quant als comentaris de can Hotis, només dir que en comptes de preocupar-se tant per la mitjana d'edat dels nostres jugadors, el què podria fer és intentar pujar d'una vegada a setena, ja que després d'estar dos anys a vuitena, baixar a novena, tornar a pujar, estar-se dos anys més i ara, a falta de 3 partits pel final de la temporada, estar a 14 punts del líder és com per replantejar-se la seva estratègia. És un consell que crec que un dels equips més antics de Navarcles hauria de tenir en compte."

Jérémie Falaise (des de l'hospital): "Ojalá nos toque con el subnormal de Hotis en la fase final, las 5 semanas que me voy a tirar lesionado se las pienso cobrar a van der Water, yo de tí ese día no saltaría al campo porque quizá sería la última vez que lo hicieras"

Marco van Sprundel (des de la residència d'avis): "Si no hagués penjat les botes saltaria al camp a demostrar-li al fuck Hotis que l'experiència és un grau. Només faltaria que xavals 13 anys més joves que jo em donéssin lliçons sobre el Vietnam, Pearl HarBour o el Golf Pèrsic quan jo tinc els cullons pelats de tot això."
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup Left_bar_bleue100/100Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup Empty Re: Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup

Missatge por toia Dc 03 Set 2008, 21:12

Avui després del partit el veterà jugador Ard Kemna ha parlat a la roda de prensa de cada dimecres i ha dit el següent:

Ard Kemna: Després del partit fàcil d'avui tot l'equip només pensa en el tascendetal partit de disapte on ens juguem la lliga. Tot l'equip està molt motivat per guanyar al Seseña i aixi poder pujar a setena, un objectiu del qual ja fa mots any que aspirem però mai hem pogut aconseguir malgrat els nostres esforços.

Tot seguit a parlat sobre la seva edat i futur que li queda a l'entitat on compleix la seva 6ena temporada.

Ard Kemna: Ja no tinc la frescura que tenia abans i això sem nota al camp però l'entrenador em dona confiança jugant la prestiogiosa vuladu's i això majuda a seguir però tant si s'aconsegueix el titol de lliga com si no soposo que serà la meva ultima temporada al món del hattrick.

Davant la pregunta del periodista (un tipo polemico) on deia si el Joventut Navarclina tornaria a ser la riota dels club de Navarcles no pujant a setena el jugador ha respòs:

Ard Kemna: Sempre hi ha gent que intenta posar la merda als altres clubs per no veure la que hi ha en el seu club, de vegades penso que si haguessim tingut una vuitena amb 3 robots la cosa hauria sigut diferent però com que no es així només ens queda donar tot el que tenim i si no arriba l'ascens, intentarem millorar per la temporada següent.

Per acabar el jugador ha felicitat a Petatruska per el seu ascens a 7ena un clar exemple d'esforç i s'acrifici que si vol sumar Joventut Navarclina.
toia
toia
proxeneta

Nombre de missatges : 287
Age : 35
Ubicació : Algun lloc fent la toia
Registration date : 11/03/2008

Vicis
Alcohol:
Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup Left_bar_bleue0/100Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup Empty_bar_bleue  (0/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup Empty Re: Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup

Missatge por Telis Dj 04 Set 2008, 20:34

L'entrenador de CF Navarcles va sortir al pas després que forces periodistes demanessin explicacions pel pobre joc ofert davant de Fashionettis en el partit de dimecres.

Peter Kronwald: "La veritat es que la tactica del 4-5-1 la portem duent a terme en alguns amistosos. La baixa de l'Hugo, el millor devanter que tenim, ens perjudica i fa que només poguem jugar en punta amb en Kostadin. Penso que haurem de fer algun fitxatge per cobrir aquesta important baixa. De totes maneres estic content amb els suplents que han demostrat que també tenen opcions de jugar, ja que Fashionettis a millorat molt respecte altre anys i s'ha mostrat com un equip dur."

Respecte a les paraules de l'entrenador de Hotis sobre el joc de l'equip l'entrenador va ser molt ironic:

Peter Kronwald:" No m'interessa el que puguin pensar altres equips del nostre joc, nosaltres som un equip històric el primer de la classificació historica sino mequivoco i no entrem en aquestes provocacions. Estem a sisena i ho estarem un any més gràcies a la gran temporada que hem fet, mentre altres equips s'estanquen a vuitenes divisions que no porten enlloc. Per cert, qui és Hotis?"
Telis
Telis
madame

Nombre de missatges : 328
Age : 40
Ubicació : A tot arreu: treball, futbol, teatre...
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup Left_bar_bleue75/100Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup Empty_bar_bleue  (75/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup Empty Re: Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup

Missatge por toia Dg 07 Set 2008, 20:40

L'entrenador Robert Manzke va sortir a fer la roda de premsa després del partit amb seseña i va dir tot això:

Robert Manzke: El partit d'avui es un pal per tots, una derrota per 0-3 que ens deixa sense l'esperat ascens i ens torna a deixar a vuitena per ben poc, però el mon del futbol es aixi i creiem que puja el millor equip de la lliga.

També es veritat que matematicament podem pujar perque estem a un punt del primer pero te un calendari "facil" i no creiem que punxi...

Avui es un dia trist i estic realment disgustat per tots els socis del nostre club que tenien les esperances de pujar, només els hi dic que ho sento i que ho intentarem la temporada k bé.
toia
toia
proxeneta

Nombre de missatges : 287
Age : 35
Ubicació : Algun lloc fent la toia
Registration date : 11/03/2008

Vicis
Alcohol:
Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup Left_bar_bleue0/100Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup Empty_bar_bleue  (0/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup Empty Re: Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup

Missatge por Telis Ds 13 Set 2008, 14:38

Abans de jugar el partit intrascendent d'aquest dissabte, l'entrenador del CF Navarcles va sortir en roda de premsa per fer unes declaracions respecte al futur de l'equip:

Peter Kronwald: "És cert que el nostre secretari tècnic està pendent del mercat perquè és una realitat que l'equip necessita fitxar però no tirarem la casa per la finestra. Hem aconseguit la permanència ja fa unes jornades i tenim marge a la lliga però en canvi si que ha arribat el moment d'apretar fort a la Vuladu's. El proper partit serà complicat i venim de 2 partits de no jugar gaire bé contra rivals inferirors. Espero que contra Hotis es veigui a l'autèntic Navarcles."

Tot seguit va sorprendre amb un recolzament cap a Joventut Navarclina, equip no gaire amic del club després de que ell escalfessin les relacions.

Peter Kronwald:" Lamento el que li ha succeit a Joventut Navarclina, és un bon equip i segur que algun dia o altre pujaran"
Telis
Telis
madame

Nombre de missatges : 328
Age : 40
Ubicació : A tot arreu: treball, futbol, teatre...
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup Left_bar_bleue75/100Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup Empty_bar_bleue  (75/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup Empty Re: Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup

Missatge por Tebi Dc 17 Set 2008, 01:32

Després de la roda de premsa previa al partit mès important de la lliga de classificació per les eliminatories de la vuladu's, es pot remarcar el següent:

Dino Villen: "he preperat una alineació diferent, per donar la sorpresa, estic realment convençut que quedarem classificats en primer lloc i que CF Navarcles quedarà en ridicul davant el seus aficionats. Aquest equip ja no imposa respecte."

Per acabar Dino Villen ha volgut donar les gràcies a tothom que no ha apostat per Hotis en la quiniela, "aixis seré l'únic que encertaré el resultat!"
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup Left_bar_bleue65/100Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup Empty Atraco a punta de pistola al BULADU STADIUM

Missatge por doktor Dj 18 Set 2008, 22:32

El president del C.F.MANAKLES ha acudit avui en persona a la Policia Local de Navarcles, i davant del prestigiós agent del cos Manolo Cimarrón, ha denunciat el robo, atracament, pucherazo, EJEA, patillada, cabronada, canada, timada, assalt, injustícia, furt, o digues-li com vulguis, que hi ha hagut aquest migdia al BULADU STADIUM on un equip com el Piñolis del Cristiano, m'ha guanyat sense ni tan sols superar-me una puta línia de l'equip en les qualificacions. Bueno si perdó, el seu atac central iguala la meva defensa central, uaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaau!

No em posaré a analitzar aquestes qualificacions perquè no cal, qualsevol persona que hi entengui una mica ja ho veurà per si sola.

Ja l'any passat hi va haver certa sospita en partits com el de l'stanislau, encara que aquell cas, hi havia dubtes i tampoc era tan clar. Aquest cop, la
cosa passa de taca d'oli i és un fet que ENS ROOOBEN!!!!

Sí amics, ho sé, EJEA (El Jatri e asi), això ens pot passar a tots, que si mua mua mua mua mua... Però ja està bé home!!!

Bé, després d'aquest annex, dir que l'agent Cimarrón ha intentat calmar el president del club dient-li que no n'hi havia per tant i li ha tret ferro a
l'assumte amb les seves paraules: "Venga presi coño! Usted sabe que nosotros no podemos hacer nada contra estos hematomas de equipos que son la
lacra del Jatrí. Ahora a ganar el próximo partido y todo arreglao. Por cierto, no podrías entrar en el Muntané y pillarme un par de latillas?
"

A la sortida de la Casa Consistorial, alguns aficionats del C.F.MANAKLES, cremats per la mala ratxa de resultats del club han increpat el presi amb crits
de "Fueda, fueda!!!" i altres barbaritats, a lo que el presi ha respost: "Al loro no os embauquen, que no estamos tan mal!!!".
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup Left_bar_bleue100/100Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup Empty Re: Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup

Missatge por doktor Dj 30 Oct 2008, 14:09

Bé després de la última jornada de la fase de grups, els jugadors del C.F.MANAKLES van celebrar amb moderació la classificació pels vuitens de final de la Vuladu's, després d'una dura fase de grups contra equips que ens van posar les coses molt difícils com D-Tranki's, equips que directament ens van robar com el Piñolis, i equips que van defraudar com Joventut Navarclina o Matinée Team. La resta d'equips, toies com Colla de Retrassats mentals, seleçao caganera, Master of Losers i Futecul (àlies "el de los maletines") poden estar agraïts de que els hagi anomenat...

En relació a l'últim partit contra Matinée, l'entrenador-jugador Pjotr van Estrik va declarar:
"Matinée Team ens va decepcionar completament. Sembla ser que si no juga amb la seva tàctica habitual 0-10-0 en la que fins i tot els jugadors del banquillo juguen reposicionats cap al mig del camp (xD), aquest equip és un vulgar equip de desena. A veure si ens el creuem més endavant i es digna a fer un equip més competent..."

En relació als possibles aparellaments de vuitens, el pitxitxi de l'equip, Diegoooooooolmo vélez, actualment en sequera golejadora, va dir:
"Veig els equips que em poden tocar i no em fan por. TiTola10TiTola, Destruccions Sellares i Fuckshionettis, 3 equips fracassats que no sé ni com han arribat a vuitens. Contra equips així marco segur!"

Per últim, comentant la temporada que està fent l'equip, el míster va dir:
"L'equip no ha tingut sort en aquest principi de temporada, però estic segur que aquesta dinàmica començarà a canviar aquest dissabte vinent, on segur que guanyarem el primer partit de lliga i afrontarem els vuitens de la Vuladu's a tope! Prepareu-vos pq el MANAKLES que va callar moltes boques a la passada Vuladu's ja torna a ser aquí"

Els ha parlat Narcís Reyerta, nou cap de premsa del C.F.MANAKLES.
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup Left_bar_bleue100/100Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup Empty Re: Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup

Missatge por Matinée Dv 31 Oct 2008, 17:01

doktor escrigué:En relació a l'últim partit contra Matinée, l'entrenador-jugador Pjotr van Estrik va declarar:
"Matinée Team ens va decepcionar completament. Sembla ser que si no juga amb la seva tàctica habitual 0-10-0 en la que fins i tot els jugadors del banquillo juguen reposicionats cap al mig del camp (xD), aquest equip és un vulgar equip de desena. A veure si ens el creuem més endavant i es digna a fer un equip més competent..."
Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup 4485jg7
Matinée
Matinée
macarró

Nombre de missatges : 189
Age : 37
Ubicació : Myobokuzen
Registration date : 04/04/2008

Vicis
Alcohol:
Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup Left_bar_bleue3/100Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup Empty_bar_bleue  (3/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup Empty Re: Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup

Missatge por cobos Dt 18 Nov 2008, 18:01

pero si es verdad pakete!
Ademas que significa este tio?

Tadayoshi Katsumata (30568956) [1 amonestación]
33 años y 55 días, insuficiente forma, saludable

33 años?

y este?

João Cascais (36862194)
35 años y 90 días, aceptable forma, saludable

casi 36 años?

y este otro?!!!?!!!!!?


Lino Oliz (10976793)
37 años y 28 días, aceptable forma, saludable

Que es el abuelo del ekipo? xDDDDDDDDDD

Con medios a punto de morirse normal k tengas k acer una 0-10-0, para k los demas jugadores les graduen la bombona de oxigeno, xk de lo exos caldo k estan ellos no pueden! jajajaja
Kema tu ekipo y comprate uno x e-bay anda!!!!

P.D: la media de edad de tu centro del campo és de 32 años, si tubiera este ekipo me odiaria a mi mismo.
P.D.2: Me puesto a vender un medio de 32 años, te lo digo x si te interesa para entrenarlo xD
cobos
cobos
macarró

Nombre de missatges : 167
Registration date : 21/03/2008

Vicis
Alcohol:
Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup Left_bar_bleue100/100Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup Empty Re: Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup

Missatge por Tebi Dj 20 Nov 2008, 23:14

Dino Villen ha dit en unes declaracions fetes a puta tv3 que: "Aquesta copa està prostituida, si es vol que la guanyin uns doncs que facin un partit entre ells i els altres ens deixin competir en pau. Això es acabar amb la il·lusió en que fem les coses" Tot seguit s'ha encès un piti.
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup Left_bar_bleue65/100Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup Empty Re: Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup

Missatge por Matinée Dj 27 Nov 2008, 17:10

cobos escrigué:pero si es verdad pakete!
Ademas que significa este tio?

Tadayoshi Katsumata (30568956) [1 amonestación]
33 años y 55 días, insuficiente forma, saludable

33 años?

y este?

João Cascais (36862194)
35 años y 90 días, aceptable forma, saludable

casi 36 años?

y este otro?!!!?!!!!!?


Lino Oliz (10976793)
37 años y 28 días, aceptable forma, saludable

Que es el abuelo del ekipo? xDDDDDDDDDD

Con medios a punto de morirse normal k tengas k acer una 0-10-0, para k los demas jugadores les graduen la bombona de oxigeno, xk de lo exos caldo k estan ellos no pueden! jajajaja
Kema tu ekipo y comprate uno x e-bay anda!!!!

P.D: la media de edad de tu centro del campo és de 32 años, si tubiera este ekipo me odiaria a mi mismo.
P.D.2: Me puesto a vender un medio de 32 años, te lo digo x si te interesa para entrenarlo xD

Si tu madre tuvo problemas al parirte y saliste así de subnormal,no es mi problema. Que luego el medico, del asco que le diste, en vez de palmadas en la espalda te pateó la boca, pos tampoco es mi problema. Por eso vuelvete a mirar mis mediocentros pedazo de inutil, además si estás rabino por la puta pena y la GRAN PESTE que has llegado a dar en esta Vuladu's te jodes y en la próxima mejora el resultado, pero no te desfogues con un equipo que ha quedado por delante tuyo, puto adefesio mal operado.
Nada más, hinchate a mierda si quieres.
------------------------------------------
- Per una altre banda, dir que ho he donat tot en aquesta vuladu's, que m'ho he passat molt bé i és un honor poder jugar contra equips tan motivats i de tan alta divisió com sou la majoria. S'apren molt al vostre costat, res més, felicitats al Chico Chasis per haver guanyat la Vuladu's!

P.D: Y al Typhon gracias por tu comentario en el subforo "VI Vuladu's Cup - Final i tercer/quart lloc (26-11-08)", sinó nunca hubiera visto la puta basura de comentario que ha hecho el Cuebos de mi. Por cierto Cobos antes me equivoqué, no fuiste un mal parto, fuiste una buena cagada.
Un beso.
Matinée
Matinée
macarró

Nombre de missatges : 189
Age : 37
Ubicació : Myobokuzen
Registration date : 04/04/2008

Vicis
Alcohol:
Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup Left_bar_bleue3/100Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup Empty_bar_bleue  (3/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup Empty Re: Diari oficial de la VIa Vuladu's Cup

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum