Manakles Online
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Recull de posts

Ir abajo

Recull de posts Empty Recull de posts

Missatge por Typhon Dj 06 Mar 2008, 21:11

Xupa fent el segon (i fins al moment últim xD) discurs d'inauguració:
Xupa escrigué:Primer de tot , son les 12 dun dimecres , tink molta son , nkara no me la e pelat ,els 76ers an perdut.....no estic massa motivat i se k el llisto esta molt alt.... pro wenu....som-hi!! xDD

¿Estadi? Municipal de Navarcles , son les 5:30 de la tarda d'una freda tarda d'hivern( pero el sol y el buen tiempo congregaron a 17 espectadores ansiosos por ver el encuentro ). Es porten disputats 45 minuts de la primera meitat ( y Navarcles lleva el ritmo del partido con un 15% de la posesion). La majoria dels aficionats ( 12 ) s'encaminen al bar mentre l'Enric es frega les mans.....ÉS EL MOMENT!!! la grada esta buida , totom esta penden del bar....i si ....... és ell...... insaciable , treballador, net però a la vegada brut....no calen presentacions... Com si de Mission Imposible es tractés , sap que té exactament 15 minuts , ni un mes , per escombrar les graderies
Amb l'escombra a la mà , comença a realitzar akell moviment , akell balanceix magic d'escombra kom la millo dona de fer feines...
pero 17 espectadors son molts...avui no dona a l'abast ( 17 espectadors x 5 birres espectador x 5 pitis espectador mes algun k altre peta) s'acaba el temps i la grada no estarà enllestdia ( i axo l'aficionat u nota )
Han pasat 15 minuts i el partit s'inicia ( entra Jow , minuto 46 ) la grada no esta neta ( Jow realiza una fuerte entrada por detras , tarjeta amarilla , minuto 47 ) i pasa el k pot passar en el pitjo dels casos...arriba el Presi....( Jow realiza su segunda entrada por detras , segunda amarilla , minuto 47 xDDD)
En Vuladu es citat a les oficines del club...alla l'espera , el Presi ( un tipo antipatico )
En Vuladu , intenta explika el k a pasat ( es un xico honesto ) pero no ha servit de res...en Vuladu a kedat exclos de la brigada de neteja del C.F.Navarcles....

ki serà el seguent?.... Fernandito , Armen....no ho sabem....el k si k sabem es k el Navarcles ha perdut un simbol, una icona , el Navarcles canvia d'etapa en la seva historia...res ja no serà kom era...akells vestuaris am el fang de disabte kuan vas a ntrena el dimars , akelles samarretes k feien olor a un producte k encara esta en fases dinvestigació....

Per tot aixo , i molt més II Vuladu's Cup
xDDD

Xupa (de nou, no parava en aquella època) a la presentació dels equips:
Xupa escrigué:UN CONSELL : si li afegiu una mika de julivert al sofregit abans de k la carn comensi a coure , us agafara un gust i un aroma inigualables ! x xuparsen els dits! o la polla si voleu

Primer pique Barça-Espanyol el dia que els pericos anaven perdent 4-0 amb el Nàstic (no recordo quan van quedar al final però tant és):
d0kt0r escrigué:LA, LA, LA, LALALA,
LA, LA, LA, LALALA,
LA, LA, LA, LALALA,
NÀSTIC DE TARRAGONA!!!
ILLA ILLA ILLA
PINILLA MARAVILLA!!!

M'arrisco a que l'Espanyol remunti a la 2a part, o a que el Barça perdi després, però veure com us en clava 4 el cuer en 45 minuts... NO TIENE PRECIO! Para todo lo demás Periquitos S.A.

Fantasmades diverses:
Xupa escrigué:Men vax k tink 5 ties abaix k mesperen xDDD
d0kt0r escrigué:Xupa, suposo que aquestes 5 ties que tenies a baix esperant devien ser la Felisa, les 2 que vénen a treure tabac al Lipe cada dijous (vénen per tu i ho saps), l'alcaldessa i la Pinina, m'equivoco?
Maginet escrigué:VAIA FANTASMADA S'ENS HA MARCAT EN XUPA!!!
Si voleu la meva opinió, estic mes amb la reposta d'en Doktor. Aquella del Lipe dels dijous m'ha comentat que aquesta setmana es desidira a tirar-te la canya i portara llenceria fina, quin morbasso que donara!
P.D. Es comenta que podria ser un tanga de "leopardo"
Xupa escrigué:Avere , k potser akelles dues mosses no son makes? k no tenen un bon tipazo? i ja u sabia k venen al Lipe exclusivament pk i sok jo...
I kom podeu posar en dubte les meves kalitats a l'hora de cridar latencio duna fèmina? dexeuvos kaure xl sielu , o el menfis , i demaneu xl xupa...
us falta molt x aprendre a tots...no en teniu ni idea! XDDDDD
wenu , marxu k mstan speran 3 ties de barna k em vax follar a la vegada sense korrem am cap de les tres mentres elles tenien 3 orgasmes kada una!

Xupa (pesao xD) fent de caçatalents:
Xupa escrigué:Aquets dijous , ma tocat fer de caçatalents i realitzat un entreno amb el juvenil C del Navarcles , per veure en directe les perles k poseeix aket club. Amb un partidillu d'uns 30 minuts ( 5 de jok efectiu ) e pogut arribar a les següents conclusions:

- en termes de HT , el navarcles inverteix 0,00 € en juvenils cada setmana. Keda demostrat kuan veus el Josu trencantse tibia , peronne , femur i disloxacio d'ombro centrant una pilota.

- Promocionar un juvenil , a part de k val 1000 € , seria kom fer jugar al Lino de Pivot amb el C.B. Hospitalet ( x ki no sap ki es el Lino : 1,60-1,65)

- Cal destacar i fer comentaris sobre els seguents jogadors ( amb " o " de joga bonito) :

Isma , es un tipo deshonesto e semi-rapido. Promig d'estrelles x partit = 0,004

Josu , es un tipo alto ( xD) lento y muy rapido. Promig destrelles x partit = 0,005

Fito , es un tipo amable con anotacion utopica. Promig d'estrelles x partit = 0,003

Jordi Castillo mister , es un tipo con gafas , con experiencia insuficiente ( i porta mes de 15 anys ) i liderazgo " inexistente " ( totom suda dell)

Ismael , 2on entrenador , es un tipo...........es un tipo. Promig destrelles x partit = 0,0000 Promig d'estrelles d'espres del partit = 7,54


Desitjo k el present informe hagi servit a l'hora de pujar algun juvenil al primer ekip. RENUNCIEU simplement renuncieu xDDD

Spank anunciant el canvi de nom d'un dels seus equips:
Spank escrigué:Despres de mesos de deliberacio en secret amb els presidents d'altres clubs i de convocar varis "referendums" amb les
cheerleaders de l'equip, el president del ex-club Unknown f.c. ha decidit canviar el nom de l'equip pel de Beakman, en
una aposta molt arriscada enfocada a la innovacio i al marketing.
El sobtat canvi ha estat degut a la proposta del president del principal patrocinador del club, el Grup Wendy (corporacio d'empreses
com microsoft, apple, bolis bic, cds princo, volkswagen i pryca), que va demanar personalment al president del nou club Beakman que es canvies el nom ja que no volia patrocinar un club 'desconegut'.
La proposta ha estat rebuda amb entusiasme entre els aficionats, d'altra banda hi ha hagut un grup d'ultres
que no han soportat emocionalment el canvi de nom i s'han suicidat, el president es va
pendre la noticia amb humor, ja que nomes representaven el 3% dels aficionats.

Aixo es tot des de la directiva de Beakman.

C.F.MANAKLES i els problemes amb les drogues:
d0kt0r escrigué:Bé, pel que fa al tema de les drogues, dir que la meva plantilla està lliure de qualsevol sospita de consum. No és així en el cas del tràfic amb substàncies estupefaents, ja que tant en Kamal Mustafa com en Yeray Madera han estat enxampats un parell de cops a la frontera del seu país natal, el Marroc, intentant portar alguna tonelada que altra d'haixix per vendre'l en terres catalanes. L'últim cas, va ser el d'en Kamal Mustafa, que va declarar a la policia: "kun lu ke me pagan en club yo no tengo dinero pa comprar cuscus pa mis hijos!", per altra banda, va dir que "juro por Alá que no me meto".
Bé molt trist tot plegat...
Ara bé, la xacra de les drogues està molt present entre el nostre club d'aficionats, tal com diu el seu nom d'ULTRAFUM. Això no seria un problema si no fos perquè el seu sector més radical (els ULTRAULTRAFUM), acudeix a la nit al recinte esportiu i causen destrosses a les grades que molesten a la resta d'aficionats.
El fet ha estat denunciat a la POlicia Local, que ja està buscant els sospitosos. En Manolo, cap de l'operació batejada amb el nom de "lagartija" ha manifestat: "ens trobem davant d'individus altament perillosos. Ens han arribat rumors que els seus noms de guerra són Molina i Patito. Esperem poder interceptar-los. Estem tranquils pq si corren gaire vindrà la germana de la Morató a atrapar-los."

Això és tot des de MANAKLES NEWS!
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Recull de posts Left_bar_bleue100/100Recull de posts Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Recull de posts Empty Re: Recull de posts

Missatge por Typhon Dj 06 Mar 2008, 21:14

Primer cas de spam (bastant absurd) al fòrum xD:
Isaias111 escrigué:Hola soy el Manager de
Dragon Alianza de Catania (709625)

Vendo por deuda casi todos mis jugadores.

Elí Camarón [playerid=158391284]

Miguel Alvarado[playerid=154001602]

Sergio Alessi[playerid=132004154]

Virgilio Álvarez [playerid=141242288]

Manfredo Toscano [playerid=150076172]

Jesús Galván [playerid=155939160]

Joaquín Gomes[playerid=157712722]

José Miguel Márquez[playerid=141242292]

Gregorio Tinajero[playerid=141242287]

Hipólito Ramírez[playerid=144156993]

Jesús Argüello[playerid=147087338]

Ernesto Pardo[playerid=141242293]

Feddo Bremer [playerid=119119754]

Gilberto Cornejo [playerid=141242291]

Carlo Del Sal[playerid=89631360]

Damián Oscar Gatti[playerid=141897966]

Damián Jiménez [playerid=141242289]

Blas Pacheco [playerid=152661024]

Agustín Sánchez [playerid=141242296]


off. los numeros entre corchetes son los ID de los Jugadores.Son jugadores buenos se los aseguro, y todos tienen como presio inicial $0


Atte.ISAIAS GRACIAS CONFIO EN UDS.
Xupa escrigué:oye vos! k pasó pibe! sos reboludo! mirá: te voy a confesar un secretaso de la vida:

Jose Juan Vintduros Endeatras

condicion : formidable
forma: excelente
jugadas: excelente
porteria: desastroso
anotacion: utopico
pases: divino
defensa: bueno

y por ser vos , se lo dejo por 1000 pavos!!! si vendes la plantilla entera no pasa nada! este jugador te lo ara todo. solo tendras k fichar un portero pk tiene desastroso de porteria xDD. yo en la plantilla lo tenia a el y a Aitor Tuga de portero y subi asta 4rta!!!!!!

fichalo pibe! fichalo!!!

Primer pique "sèrio" al fòrum: tema sorteig o no per les semis de la II Vuladu's:
Typhon escrigué:Sobre els emparellaments de semis, ja que no hem dit res fins ara jo ho faria per sorteig, ja que si ara es proposen certs emparellaments hi podrien haver "màfies" per evitar l'enfrontament amb segons quins equips... xD
Blu-Kp escrigué:Si es clar, a semis si per sorteig ee..... i ara no i podien averi tongus de kedar primer o segon o tercer o kuart del grup per tal de no jugar kontra els rivals mes durs... ¬¬' sou uns mafiosos de merda, aneu a predre pel cul amb el putu barça dels pabrots i ojala us muriu de sobredosis de derrotes cules, kina vergonya
Typhon escrigué:I tu no sé perquè et preocupes tant si et quedaràs a quarts (tal com farà l'Espanyol, que ja heu tingut massa sort d'arribar-hi), i en tot cas amb el sistema que has dit t'enfrontaries amb mi a semis, i paso de fer-te un altre 4-2 que em fas llàstima...
d0kt0r escrigué:Jo crec (i em fot haver-li de donar la raó a un periquito de merda) que si fins ara no s'ha fet res per sorteig, no té cap sentit fer-ho ara...
Per tant, m'abono als enfrontaments entre els guanyadors dels partits 1 i 2 per una banda i dels partits 3 i 4 per l'altra.
Typhon escrigué:Amb tots els meus respectes, però crec que el més imparcial és fer sorteig. Per què? Perquè la gent votarà sorteig si li pot tocar el Telis a semis o l'altre sistema en cas contrari, està clar xD I mira que jo sortiria beneficiat ja que així l'evitaria, i amb la meva bona sort estic segur que si es fes sorteig em tocaria contra ell, però és que no ho trobo just.... M'agradaria haver escrit els enfrontaments de quarts en un altre ordre, aviam com anirien els vots llavors xD
d0kt0r escrigué:Amb tots els meus respectes, però Typhon, ¿que ens tens por a mi i al Ferran? (bueno a mi pq passaré jo). Ho saps que sí.... xDDDDDDDDDD
Telis escrigué:a mi me la suda... si es sorteig o una altra cosa!!
Hi han equips ke no han de dependre dakestes tonteries. AIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Typhon escrigué:Com la setmana que ve comença Copa tindrem temps per decidir si fem sorteig o CF Navarcles - Joventut Navarclina / Hotis - Typhon's Team (tu mateix Blu-Kp, pillaràs si ho fem així xD)
Blu-Kp escrigué:Ya me lo contaras neng....

Partit Typhon's Team - Hotis de tercer-quart lloc (si, vaig perdre 4-2 xD)
d0kt0r escrigué:Uiuiuiuiuiuiui!!!
Apassionant derbi Typhon's - Hotis!!!
Després d'una acalorada discussió que ha durat mitja temporada i que no ha anat a més perquè no estaveu cara a cara, per fi l'opotunitat de demostrar qui és realment el millor dels 2!!! Per a un de vosaltres, el dimecres que ve marcarà un abans i un després en la seva vida...qui serà l'afortunat ( o el fracassat )???

au vinga nanus!

PD: FOTE-LI LLENYA AL FOC!!!!!
Typhon escrigué:Joder, pressió+++ xD Veurem què passa dimecres, no és que vagi buscant excuses però ara mateix tinc l'equip una mica més malament de com el tenia l'últim cop que vam jugar junts (i que, per si no ho sabíeu, vam quedar 4-2 a favor d'un servidor xD), i el Ferris ara mateix té l'esperit molt alt després d'haver marcat el seu primer gol de la temporada ahir (merci per la dedicatòria ¬¬), però en fi, així no serà tant avorrit guanyar-lo xDD
Typhon escrigué:En fi, no fotré excuses, he perdut i punt (i a sobre 4-2, serà mític aquest resultat al final...)
Blu-Kp escrigué:aiiiii.... va toni no t'invientis excuses k am akesta xusta ekip no t mereixes ni kedar 4t, sempre sere superior a tu. A mes vas perdre contra un ekip els davanters del qual eren un mig i un defensa, kina vergoña, jo de tu deixava l'ekip, o com a minim, canviali el nom k fa pudor.. xDD

Finalment, el discurs del campió
Telis escrigué:SI NOIS SI EL CF NAVARCLES JA ÉS EL CAMPIÓ DE LA PRESTIGIOSA VULADU'S CUP!!!

Per fi m'he pogut adjudicar aquest preciat trofeu molt esperat per la nostra afició i que s'afegeix al palmarès del club!! La directiva està molt contenta amb l'esforç que han fet els nois per compaginar lliga i vuladu's i poder donar la talla!! Així doncs el club va premiar a tota la plantilla i acompanyants amb un magnífic sopar a CAL MET, amb el gran menú de pinxu llom i braves. Ja us podeu imaginar com va acabar la cosa....

Abans, però es van fer els actes de celebració del títol! Primer de tot al matí ofrena de la copa al nostre patró Sant Valentí a l'església del poble on els jugadors van ser rebuts per mossen Escós!
Al migdia dinar a Can Felipe, patrocinador oficial de la Vuladu's, amb recital de lloms amb formatge i mitjanes per tothom!
I a la tarda rua pels carrers de Navarcles en una carrossa muntada per l'ocasió, on tots els jugadors van poder rebre un bany de masses per la gent del poble. Els nanus van gaudir d'allò més i van ser aclamats per tothom.
Ja al vespre, parlaments al balcó de l'ajuntament, amb la presencia del molt honorable JOAN VULADU (que es trobava al muntané).
Edgardo Blánquez Pérez, capità de l'equip va exclamar: "NAVARCLINS! JA LA TENIM AQUÍ!!! Sense el vostre suport això no hagués estat possible! Visca Navarcles i Visca Catalunya (això ho van dir tots)"

Bozo Ilic, jugador molt estimat i bigolejador a la final, amb un català de pamplona va dir:" Estic molt content de poder estar aquí, des de petit somiava en jugar una final i marcar dos gols"

Donato Tapia Cabezón es va veure obligat a parlar a causa de la cridòria de la gent que el solicitava: "SOU COLLUNUTS!!! US ESTIMU!!!"

Diego Fajardo, golejador de l'equip en els amistosos va fotre una mika de llenya al fok començant el càntic de :" Hotis cabrón saluda al campeón!!" (més tard va demanar disculpes)

Natalio Pallares Porta, un dels veterans, va embogir: "Aquesta només és la primera de les moltes Vuladu's Cup que celebrarem!!!"

Un esberat Kostadin Stoyanchev (és bulgar) va fer lu impensable:" QUE BOTI EL VULADU, QUE BOTI EL VULADU!!!!!!" i ja us podeu imaginar l'home votant allà dalt!

I aquesta són les declaracions més importants!! Seguidament llançament de tangues i calces des del balcó de l'Ajuntament per tothom!!!

I ja per acabar festival a la Carpa Jove que es va obrir expressament per l'ocasió on l'alchol va acabar de rematar la festa!! I per últim banyada nocturna a la bassa del parque!!!

FELICITATS CAMPIONS!!!!
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Recull de posts Left_bar_bleue100/100Recull de posts Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum