Manakles Online
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

VI Vuladu's Cup - Final i tercer/quart lloc (26-11-08)

+2
OrBiS
Typhon
6 participantes

Ir abajo

VI Vuladu's Cup - Final i tercer/quart lloc (26-11-08) Empty VI Vuladu's Cup - Final i tercer/quart lloc (26-11-08)

Missatge por Typhon Dc 19 Nov 2008, 20:57

Un cop més arribem al final de la Vuladu's, d'on sortirà un nou campió que, en aquest cas, estrenarà les orelles del Vuladu per primer cop.

Tercer i quart lloc:
C.F.MANAKLES - Hotis al PeTaTrUsKa Arena - 844 espectadors
Resultat: 2-5
Giovanni Raugei (0-1, minut 3)
Jan Iqbal (1-1, minut 25)
Giovanni Raugei (1-2, minut 34)
Thomas Johansen (1-3, minut 37)
Péter Sáfrány (1-4, minut 42)
Louis Advocaat (1-5, minut 70)
Bernhard Larsen (2-5, minut 88 )


FINAL:

VI Vuladu's Cup - Final i tercer/quart lloc (26-11-08) Yessgp3


Typhon's Team - PeTaTrUsKa al BULADU Stadium - 791 espectadors
Resultat: 1-4
Joni Kankkunen (0-1, minut 12)
Brent Bingham (0-2, minut 19)
Przemysław Selega (1-2, minut 22)
Joni Kankkunen (1-3, minut 22)
Rony Pirata (1-4, minut 68 )


Editat per darrera vegada per Typhon el Dc 26 Nov 2008, 23:09, editat 4 cops en total
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
VI Vuladu's Cup - Final i tercer/quart lloc (26-11-08) Left_bar_bleue100/100VI Vuladu's Cup - Final i tercer/quart lloc (26-11-08) Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

VI Vuladu's Cup - Final i tercer/quart lloc (26-11-08) Empty Re: VI Vuladu's Cup - Final i tercer/quart lloc (26-11-08)

Missatge por Typhon Dc 19 Nov 2008, 21:06

Última quiniela:

C.F.MANAKLES - Hotis -----> 1
El Doktor s'ha de despedir de la Vuladu's amb una victòria, s'ho mereix pel seu gran joc que gairebé el porta de nou a la final. En canvi, Hotis està totalment desmoralitzat després de la derrota d'avui i no podrà amb el campió "en funciones".

PeTaTrUsKa - Typhon's Team -----> 2
De nou es juga el clàssic de la Vuladu's! A la IV edició va ser a quarts, a la V a semis i aquest cop ens trobem a la final! Crec que tots dos equips ens mereixem el títol, però només se'l pot emportar un i espero ser jo, tot i que sé que el Nano em té moltes ganes després de les últimes dues derrotes contra mi, i té molt bon equip.
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
VI Vuladu's Cup - Final i tercer/quart lloc (26-11-08) Left_bar_bleue100/100VI Vuladu's Cup - Final i tercer/quart lloc (26-11-08) Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

VI Vuladu's Cup - Final i tercer/quart lloc (26-11-08) Empty Re: VI Vuladu's Cup - Final i tercer/quart lloc (26-11-08)

Missatge por OrBiS Dc 19 Nov 2008, 21:20

C.F.MANAKLES - Hotis -----> 2
PeTaTrUsKa - Typhon's Team -----> 1

Sempre s'ha de portar la contraria al typhon xD
OrBiS
OrBiS
Freak

Nombre de missatges : 1108
Age : 41
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
VI Vuladu's Cup - Final i tercer/quart lloc (26-11-08) Left_bar_bleue40/100VI Vuladu's Cup - Final i tercer/quart lloc (26-11-08) Empty_bar_bleue  (40/100)

http://google.es

Tornar a dalt Ir abajo

VI Vuladu's Cup - Final i tercer/quart lloc (26-11-08) Empty Re: VI Vuladu's Cup - Final i tercer/quart lloc (26-11-08)

Missatge por Typhon Dc 19 Nov 2008, 21:33

OrBiS escrigué:Sempre s'ha de portar la contraria al typhon xD
Així et va després a la classificació de les quinieles lol!
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
VI Vuladu's Cup - Final i tercer/quart lloc (26-11-08) Left_bar_bleue100/100VI Vuladu's Cup - Final i tercer/quart lloc (26-11-08) Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

VI Vuladu's Cup - Final i tercer/quart lloc (26-11-08) Empty Re: VI Vuladu's Cup - Final i tercer/quart lloc (26-11-08)

Missatge por doktor Dc 19 Nov 2008, 23:18

C.F.MANAKLES - Hotis -----> 2
Sense comentaris...

PeTaTrUsKa - Typhon's Team -----> 1
Nano, després de guanyar-me a semis, tens el meu suport a la final, ja que de fet, CF MANAKLES i PETATRUSKA sempre han sigut 2 clubs amics. A part, una baixadeta de fums al Typhon no li aniria malament... xD
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
VI Vuladu's Cup - Final i tercer/quart lloc (26-11-08) Left_bar_bleue100/100VI Vuladu's Cup - Final i tercer/quart lloc (26-11-08) Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

VI Vuladu's Cup - Final i tercer/quart lloc (26-11-08) Empty Re: VI Vuladu's Cup - Final i tercer/quart lloc (26-11-08)

Missatge por Spankerman Dj 20 Nov 2008, 20:51

com avança aixo..... xd

PD: jo penso k guanyara el nano.
Spankerman
Spankerman
puta de carretera

Nombre de missatges : 94
Age : 37
Registration date : 13/03/2008

Vicis
Alcohol:
VI Vuladu's Cup - Final i tercer/quart lloc (26-11-08) Left_bar_bleue100/100VI Vuladu's Cup - Final i tercer/quart lloc (26-11-08) Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

VI Vuladu's Cup - Final i tercer/quart lloc (26-11-08) Empty Re: VI Vuladu's Cup - Final i tercer/quart lloc (26-11-08)

Missatge por xuri Dj 20 Nov 2008, 22:58

VI Vuladu's Cup - Final i tercer/quart lloc (26-11-08) Yessgp3
VI Vuladu's Cup - Final i tercer/quart lloc (26-11-08) W520

PeTaTrUsKa - Typhon's Team -----> 1
Es el primer cop que arribu a la final de la Vuladu's i no la puc desaprofitar, serà el cop que jugu contra el Trunyus team i haic de passar un parell de comptes amb ell !! No serà fàcil però ho donarem tot !! Aupa PeTaTrUsKa!!!

C.F.MANAKLES - Hotis -----> 2
Hotis es voldrà treure l'espina que li va deixar clavada el Typhon...
xuri
xuri
proxeneta

Nombre de missatges : 271
Age : 36
Ubicació : Manakles
Registration date : 16/03/2008

Vicis
Alcohol:
VI Vuladu's Cup - Final i tercer/quart lloc (26-11-08) Left_bar_bleue100/100VI Vuladu's Cup - Final i tercer/quart lloc (26-11-08) Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

VI Vuladu's Cup - Final i tercer/quart lloc (26-11-08) Empty Re: VI Vuladu's Cup - Final i tercer/quart lloc (26-11-08)

Missatge por Tebi Dv 21 Nov 2008, 21:50

C.F.MANAKLES - Hotis -----> 2
Per dir algo, si guanyu ja sere el millor equip de la historia de la vuladu's

PeTaTrUsKa - Typhon's Team -----> 1
Vui que guanyi el nano, penso que ho pot fer a no se que el toni jugui amb una 0-0-10 per tal de guanyar la seva defensa i aixis guanyar el partit justament.
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
VI Vuladu's Cup - Final i tercer/quart lloc (26-11-08) Left_bar_bleue65/100VI Vuladu's Cup - Final i tercer/quart lloc (26-11-08) Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

VI Vuladu's Cup - Final i tercer/quart lloc (26-11-08) Empty Re: VI Vuladu's Cup - Final i tercer/quart lloc (26-11-08)

Missatge por doktor Dc 26 Nov 2008, 16:19

Bueno bueno bueno...

Primer de tot, felicitar al Xuri pel títol aconseguit a la Vuladu's, ja que ha fet una fase de grups discreta, però una fase final enorme! Grans plantejaments dels partits i amb això, títol a la butxaca! FELICITATS NANO!

EN segon lloc felicitar al Typhon també pel gran campionat i la segona plaça final. Quedarà en el record la seva gran victòria contra Hotis, però també la clara derrota a la final, que el deixa un nivell per sota de la resta de "grans", en ser l'únic que no ha guanyat cap Vuladu's encara. En el partit d'avui li ha faltat la sort que va tenir l'eltre dia, ja que tan sols ha fet 1! ocasió de gol... Bé tampoc la vull cremar massa, ja que de fet ha fet un torneig molt bo i ha arribat més lluny que jo, encara que... qui no ha guanyat mai mai una Vuladu's? xDDD

En 3er lloc felicitar al Ferran pel tercer lloc aconseguit avui en un duel de toies pel 3er i 4rt lloc (ha quedat clar que les meves toies són més toies que les seves).

I per ultim m'autofelicito per haver donat el callo un any més defensant el títol, perdent contra l'equip campió.

A la resta, que us donguin pel cul!
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
VI Vuladu's Cup - Final i tercer/quart lloc (26-11-08) Left_bar_bleue100/100VI Vuladu's Cup - Final i tercer/quart lloc (26-11-08) Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

VI Vuladu's Cup - Final i tercer/quart lloc (26-11-08) Empty Re: VI Vuladu's Cup - Final i tercer/quart lloc (26-11-08)

Missatge por Spankerman Dc 26 Nov 2008, 17:08

Felicitats nano.
Spankerman
Spankerman
puta de carretera

Nombre de missatges : 94
Age : 37
Registration date : 13/03/2008

Vicis
Alcohol:
VI Vuladu's Cup - Final i tercer/quart lloc (26-11-08) Left_bar_bleue100/100VI Vuladu's Cup - Final i tercer/quart lloc (26-11-08) Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

VI Vuladu's Cup - Final i tercer/quart lloc (26-11-08) Empty Re: VI Vuladu's Cup - Final i tercer/quart lloc (26-11-08)

Missatge por OrBiS Dc 26 Nov 2008, 17:14

doktor escrigué:A la resta, que us donguin pel cul!

primeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! xDDDDD

dons la veritat es que avui m'han putejat bastant al curru, i m'ha sigut impossible conectar ni 1 minut al foro... es una llastima pq l'ambient al chat hagues estat entretingut... aixo si el FUCK TRUNYUS l'hagues activat... (jo ja l'activare pels partits de segunda oé JA JA JA xD)

Enhorabona PUTUTRUSKA! ja ets mes pututruska k mai xD Ara ja pots demanar la firma amb els colors que vulguis (en el seu apartat corresponent ¬¬)

i en FUCK doktor k tornara a ser.. UNO MAS! oooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh kina penaaaaaaaaaaaaaaaaa xD
OrBiS
OrBiS
Freak

Nombre de missatges : 1108
Age : 41
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
VI Vuladu's Cup - Final i tercer/quart lloc (26-11-08) Left_bar_bleue40/100VI Vuladu's Cup - Final i tercer/quart lloc (26-11-08) Empty_bar_bleue  (40/100)

http://google.es

Tornar a dalt Ir abajo

VI Vuladu's Cup - Final i tercer/quart lloc (26-11-08) Empty Re: VI Vuladu's Cup - Final i tercer/quart lloc (26-11-08)

Missatge por Tebi Dc 26 Nov 2008, 20:58

Jo també vull felicitar per doble el campió. En primer lloc perquè per fi es podra alçar les orelles i en segon lloc perquè no ha deixat que el trunyus guanyés. Felicitats!

També vull felicitar el Trunyu's Teams, ja que despres de la motivada que duia en aquesta vuladu's, que li ha costat anar penúltim a la lliga i 2 setmanes d'entreno, ha aconseguit, amb una mica de sort... un meritori subcampionat que el converteix amb l'equip amb mès subcampionats de la història de la Vuladu's!!! (la toia ja et farà un premi)

Respecte el partit de la final crec que ha sigut un ejea molt clar a favor de Putatruska. Si el Typhon's tenint el 48% de la possessio contra mi va crear 6 ocasions, avui com a minim, tenint el 43% i fent un sencilla regla de 3 hagues tingut que tenir 5 ocasions, per tant ejea a favor del xuri! Clarissim!!! ¬¬'

Respecte el partit de toies del 3r i 4rt lloc nomès dir: Nabo compre't unes toies!! jiji

També vull felicitar-me a mi mateix per ser el millor equip a la història de la vuladu's!!

EDIT: ohhh le le Trunyu's Team, Trunyu's Team, Trunyu's Team
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
VI Vuladu's Cup - Final i tercer/quart lloc (26-11-08) Left_bar_bleue65/100VI Vuladu's Cup - Final i tercer/quart lloc (26-11-08) Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

VI Vuladu's Cup - Final i tercer/quart lloc (26-11-08) Empty Re: VI Vuladu's Cup - Final i tercer/quart lloc (26-11-08)

Missatge por Typhon Dc 26 Nov 2008, 21:33

Bueno, per fi em puc connectar...
Primer de tot, felicitats al campió PeTaTrUsKa, el títol aconseguit és totalment merescut. Respecte al partit, i tal com vaig dir que la meva victòria amb el fuck Hotis era justa, he de dir que la del Xuri ho és encara més. El tio, per variar, m'ha clavat la banda d'atac fent gairebé inútil el meu atac. Tot i que jo també li he encertat la banda d'atac, la diferència notable de mig del camp (7 subnivells) ha estat el punt clau del partit. Res més a dir, ha guanyat el millor.
Respecte al tercer/quart lloc, victòria merescuda pel Ferran ja que el Doktor ha posat totes les toies i el fuck Hotis diria que ha posat algun titular, perquè la diferència de qualificacions és considerable.

Ferran, si no vols entendre els arguments que et vaig donar (o és que no dones per més, en aquest cas perdona) és el teu problema. Al nostre partit la diferència de mig del camp era molt petita mentre que la d'atac-defensa era més gran, per tant, victòria meva merescuda. A la final d'avui, les defenses-atacs estan bastant igualades, però el Xuri se'm pixa el mig del camp. Per tant, victòria merescuda pel Xuri. No hi ha més, és així de simple. Si vols seguir plorant i fent gracietes endavant, però el 6-3 i la segona Vuladu's consecutiva que quedo per sobre teu no t'ho treu DIN-GÚ!!

Un cop finalitzada la VI Vuladu's Cup, m'agradaria adreçar uns quants missatges...

Primer de tot, felicitats de nou al Xuri, ha fet una fase final boníssima, guanyant a C.F.MANAKLES i fent una final increïble (194 HatStats, diria que cap de nosaltres ha tret mai tants) on m'ha guanyat clarament.
Al fuck Hotis res que no li hagi dit... bueno si, sense que serveixi de precedent, felicitats per ser el millor equip de la història, tot i que no t'hagi servit per guanyar-me ni per quedar per sobre meu.
Al Doktor felicitats també ja que podria haver arribat a la final i guanyar-la perfectament. I si, sóc l'únic dels "grans" que no ha guanyat encara una Vuladu's, però temps al temps, recorda que fins fa res no havies trepitjat ni unes semifinals... Fuck Duktó!! xD
Al Telis gràcies per ser l'únic equip que ha apostat per mi sempre (menys a la final que no ha fet la quiniela xD).
A la Toia que aviam si aconsegueix marcar als propers quarts de final xD
Al OrBiS i al Xard... a segundaaaaa oéeeeee!!!
Als fuck cadets... què cony passa? Quan vam inaugurar el fòrum no feieu més que postejar per tocar els ous i ara no entreu ni a fer la puta quiniela? Que us donguin pel cul!
Al Juanjo que no entras ni para defenderte de la rajada del Cobos, vendío!
Al Xupa igual, aviam si et curres ni que sigui un post que faci riure òstia!
Al Cobos suerte y a ver si te mantienes en primera! xD

I, com diu el Duktó, a la resta, que us donguin pel cul!! lol!

PD: Les actualitzacions de golejadors històrics i tal es faran quan es pugui, que estic bastant ocupat entre una cosa i l'altra...
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
VI Vuladu's Cup - Final i tercer/quart lloc (26-11-08) Left_bar_bleue100/100VI Vuladu's Cup - Final i tercer/quart lloc (26-11-08) Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

VI Vuladu's Cup - Final i tercer/quart lloc (26-11-08) Empty Re: VI Vuladu's Cup - Final i tercer/quart lloc (26-11-08)

Missatge por xuri Dc 26 Nov 2008, 22:38

Hooo le lee, hooo la laaaa, PuTaTrUsKa és, el millor que hi ha!!! Vamooooooooooos!!!! Wenu wenu... Ja tenim la Vuladu's al palmarès!!! L'equip hi ha posat tot el seu esforç i així ha dunat els resultats, jo com entrenador vui felicitar els meus jugadors i aquells clubs que m'han donat suport!!! No ha estat una final fàcil ja que tenia davant un rival com el Typhon's Team, però tal com vaic dir se li havien de passar un parell de comptes i l'equip a complert fent el millor partit des de que tinc el hattrick amb 194 HatStats...

Pel que fa el tercer i quart lloc estava clar que Hotis volia liderar la classificació històrica de la Vuladu's i encara que ha ficat algunes toies ja s'ho ha fet anar perquè acabés guanyant!

Estic content perquè em consideru un friki del hattrick i guanyar la copa com es la Vuladu's et dona molta confiança per continuar avançant!! Ara l'equip buscarà mantenir-se a la lliga i clarament l'any que bé defensar el títol de campió !!!

Podria busca missatges antics i raja una mica però em fa pal i pensu que ja hi hauran els seus moments cara a cara per rajarse "d'alguns" !!! jajajaja

Fins una altre Vuladu's !!!
xuri
xuri
proxeneta

Nombre de missatges : 271
Age : 36
Ubicació : Manakles
Registration date : 16/03/2008

Vicis
Alcohol:
VI Vuladu's Cup - Final i tercer/quart lloc (26-11-08) Left_bar_bleue100/100VI Vuladu's Cup - Final i tercer/quart lloc (26-11-08) Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

VI Vuladu's Cup - Final i tercer/quart lloc (26-11-08) Empty Re: VI Vuladu's Cup - Final i tercer/quart lloc (26-11-08)

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum