Manakles Online
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Problema informàtic a rsoldre pels frikis d'aquest món

4 participantes

Ir abajo

Problema informàtic a rsoldre pels frikis d'aquest món Empty Problema informàtic a rsoldre pels frikis d'aquest món

Missatge por Telis Dv 17 Abr 2009, 20:20

Fa dies que tinc un problema amb el meu ordinador portàtil. Tinc un connexió inalàmbrica i quan em conecto amb el portàtil no tinc problema per accedir a internet. Però per exemple quan vui entrar al hattrick no em deixa, un misatge massa llarg al forum no em deixa, no puc obrir el mesenger, bàsicament pàgines amb contrasenyes i tal... En canvi quan vaig a una altre casa m'ho deixa fer tot. A què es degut? Pot haver-hi solució? Gràcies amics!
Telis
Telis
madame

Nombre de missatges : 328
Age : 40
Ubicació : A tot arreu: treball, futbol, teatre...
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
Problema informàtic a rsoldre pels frikis d'aquest món Left_bar_bleue75/100Problema informàtic a rsoldre pels frikis d'aquest món Empty_bar_bleue  (75/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Problema informàtic a rsoldre pels frikis d'aquest món Empty Re: Problema informàtic a rsoldre pels frikis d'aquest món

Missatge por kemi Dv 17 Abr 2009, 22:58

Jo un cop em vaig trobar amb una cosa semblant; vaig trucar a timofónica perque n'estava fins la polla, em vaig desfogar i em van fer nose que els mateixos operadors i em va anar de perles. Provau, sino tu resolen, almenys et desfogaras una mica si estas en un moment de rabia !
kemi
kemi
madame

Nombre de missatges : 301
Age : 32
Ubicació : A casa meua
Registration date : 24/03/2008

Vicis
Alcohol:
Problema informàtic a rsoldre pels frikis d'aquest món Left_bar_bleue69/100Problema informàtic a rsoldre pels frikis d'aquest món Empty_bar_bleue  (69/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Problema informàtic a rsoldre pels frikis d'aquest món Empty Re: Problema informàtic a rsoldre pels frikis d'aquest món

Missatge por OrBiS Ds 18 Abr 2009, 15:13

Quina conexio es exactament? Companyia? Tens router? Es modem USB? Es un USB d'aquells per conectarte des de qualsevol lloc? molta lletra i molta polla pero falten els datos mes importants!
OrBiS
OrBiS
Freak

Nombre de missatges : 1108
Age : 41
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Problema informàtic a rsoldre pels frikis d'aquest món Left_bar_bleue40/100Problema informàtic a rsoldre pels frikis d'aquest món Empty_bar_bleue  (40/100)

http://google.es

Tornar a dalt Ir abajo

Problema informàtic a rsoldre pels frikis d'aquest món Empty Re: Problema informàtic a rsoldre pels frikis d'aquest món

Missatge por Telis Dg 19 Abr 2009, 18:38

No crec que sigui problema del router perquè a l'ordinador gran (el de sempre) no rinc cap problema per accedir a tot arreu. Nomes es del mini portatil. Es telefonica, conexio wlan, a l'ordinador gran està conectat amb un usb si, es imagenio. Nse fabri, que mes et falta...
Telis
Telis
madame

Nombre de missatges : 328
Age : 40
Ubicació : A tot arreu: treball, futbol, teatre...
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
Problema informàtic a rsoldre pels frikis d'aquest món Left_bar_bleue75/100Problema informàtic a rsoldre pels frikis d'aquest món Empty_bar_bleue  (75/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Problema informàtic a rsoldre pels frikis d'aquest món Empty Re: Problema informàtic a rsoldre pels frikis d'aquest món

Missatge por OrBiS Dl 20 Abr 2009, 15:11

es a dir, que el portatil es conecta per wireless a un usb que tens el ordinador "gran"? O es conecta al router directament? si es la segona opcio, el router te antenes?
OrBiS
OrBiS
Freak

Nombre de missatges : 1108
Age : 41
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Problema informàtic a rsoldre pels frikis d'aquest món Left_bar_bleue40/100Problema informàtic a rsoldre pels frikis d'aquest món Empty_bar_bleue  (40/100)

http://google.es

Tornar a dalt Ir abajo

Problema informàtic a rsoldre pels frikis d'aquest món Empty Re: Problema informàtic a rsoldre pels frikis d'aquest món

Missatge por Telis Dt 21 Abr 2009, 00:44

Aveure, el router està a la tele del menjador on també hi ha el imagenio dels pebrots. A l'ordinador gran tinc una mena de usb connectat a una base i aquesta va cap a la torre (wireless?). El portatil no el connecto amb res, simplement amb conexio inalambrica, vaig posar la clau de sota el router i ja esta. El router te una antena si.
Telis
Telis
madame

Nombre de missatges : 328
Age : 40
Ubicació : A tot arreu: treball, futbol, teatre...
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
Problema informàtic a rsoldre pels frikis d'aquest món Left_bar_bleue75/100Problema informàtic a rsoldre pels frikis d'aquest món Empty_bar_bleue  (75/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Problema informàtic a rsoldre pels frikis d'aquest món Empty Re: Problema informàtic a rsoldre pels frikis d'aquest món

Missatge por doktor Dt 21 Abr 2009, 01:22

Paga un informàtic i deixa de donar pel cul ja collons!!! xDDDD
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
Problema informàtic a rsoldre pels frikis d'aquest món Left_bar_bleue100/100Problema informàtic a rsoldre pels frikis d'aquest món Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Problema informàtic a rsoldre pels frikis d'aquest món Empty Re: Problema informàtic a rsoldre pels frikis d'aquest món

Missatge por OrBiS Dt 21 Abr 2009, 09:21

doncs en teoria t'hauria de funcionar. Suposant que el router el tens amb DHCP(molt probable si no has tocat res) i que el portatil t'agafi la IP automaticament, pq si ho tens manual, i tens una IP de diferent rang que la del router no t'anria Very Happy

Aixi en plan rapid, boto dret sobre mis sitios de red -> propiedades
boto dret sobre conexion de redes inalambricas -> propiedades
protocolo TCP/IP -> propiedades
i en teoria les dos opcins que hi tens han de estar en automatico.
OrBiS
OrBiS
Freak

Nombre de missatges : 1108
Age : 41
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Problema informàtic a rsoldre pels frikis d'aquest món Left_bar_bleue40/100Problema informàtic a rsoldre pels frikis d'aquest món Empty_bar_bleue  (40/100)

http://google.es

Tornar a dalt Ir abajo

Problema informàtic a rsoldre pels frikis d'aquest món Empty Re: Problema informàtic a rsoldre pels frikis d'aquest món

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum