Manakles Online
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

V Vuladu's Cup - Calendari de partits

+8
Willy Sagnol
OrBiS
xuri
doktor
toia
Tebi
Nardu19
Typhon
12 participantes

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Ir abajo

V Vuladu's Cup - Calendari de partits Empty V Vuladu's Cup - Calendari de partits

Missatge por Typhon Dv 21 Mar 2008, 17:34

Jornada 1 ( 02-04-08 )
Jornada 2 ( 09-04-08 )
Jornada 3 ( 16-04-08 )
Jornada 4 ( 23-04-08 )
Grup 1
Grup 1
Grup 1
Grup 1
BAR FELIPE - CF Navarcles
CF Navarcles - f.c piñolis
f.c piñolis - BAR FELIPE
f.c piñolis - Const.Sellarés
Const.Sellarés - D-Trankis
F.C. Les Cabres - BAR FELIPE
F.C.Las toias - Liverpool Football.Club
Liverpool Football.Club - F.C. Les Cabres
F.C.Las toias - F.C. Les Cabres
D-Trankis - F.C.Las toias
Const.Sellarés - CF Navarcles
BAR FELIPE - D-Trankis
f.c piñolis - Liverpool Football.Club
Liverpool Football.Club - Const.Sellarés
F.C. Les Cabres - D-Trankis
CF Navarcles - F.C.Las toias
Grup 2
Grup 2
Grup 2
Grup 2
C.F.MANAKLES - Fashionettis
Fashionettis - TISURETES TEAM
TISURETES TEAM - C.F.MANAKLES
TISURETES TEAM - F.C. Chocolateros
F.C. Chocolateros - llunor team
stanislau - C.F.MANAKLES
Master of Soccer - xard
xard - stanislau
Master of Soccer - stanislau
llunor team - Master of Soccer
F.C. Chocolateros - Fashionettis
C.F.MANAKLES - llunor team
TISURETES TEAM - xard
xard - F.C. Chocolateros
stanislau - llunor team
Fashionettis - Master of Soccer
Grup 3
Grup 3
Grup 3
Grup 3
colla de dropos - F.C de futebol
F.C. de futebol - PeTaTrUsKa
PeTaTrUsKa - colla de dropos
PeTaTrUsKa - gent del santi
gent del santi - Joventut Navarclina
Navarcles B - colla de dropos
Kal Munta - Typhon's Team
Typhon's Team descansa
Kal Munta - Navarcles B
Joventut Navarclina - Kal Munta
gent del santi - F.C de futebol
colla de dropos - Joventut Navarclina
PeTaTrUsKa - Typhon's Team
Typhon's Team - gent del santi
Joventut Navarclina descansa
F.C de futebol - Kal Munta
Grup 4
Grup 4
Grup 4
Grup 4
CAPRICE DE DEUX - Els_Segadors
Els_Segadors - TT10TT
TT10TT - CAPRICE DE DEUX
TT10TT - Hotis
Hotis - Manakles CF
Navarclins - CAPRICE DE DEUX
Hotis - Els_Segadors
CAPRICE DE DEUX - Manakles CF
Matinée Team - Navarclins
Manakles CF - Matinée Team
Navarclins - Manakles CF
Els_Segadors - Matinée Team
TT10TT descansa
Hotis descansa
Matinée Team descansa
Navarclins descansa

Jornada 5 ( 30-04-08 )
Jornada 6 ( 07-05-08 )
Jornada 7 ( 14-05-08 )
Grup 1
Grup 1
Grup 1
Const.Sellarés - BAR FELIPE
CF Navarcles - D-Trankis
Liverpool Football.Club - CF Navarcles
D-Trankis - Liverpool Football.Club
BAR FELIPE - Liverpool Football.Club
D-Trankis - f.c piñolis
F.C.Las toias - f.c piñolis
Const.Sellarés - F.C.Las toias
F.C. Les Cabres - Const.Sellarés
F.C. Les Cabres - CF Navarcles
f.c piñolis - F.C. Les Cabres
F.C.Las toias - BAR FELIPE
Grup 2
Grup 2
Grup 2
F.C. Chocolateros - C.F.MANAKLES
Fashionettis - llunor team
xard - Fashionettis
llunor team - xard
C.F.MANAKLES - xard
llunor team - TISURETES TEAM
Master of Soccer - TISURETES TEAM
F.C. Chocolateros - Master of Soccer
stanislau - F.C. Chocolateros
stanislau - Fashionettis
TISURETES TEAM - stanislau
Master of Soccer - C.F.MANAKLES
Grup 3
Grup 3
Grup 3
gent del santi - colla de dropos
F.C de futebol - Joventut Navarclina
Typhon's Team - F.C de futebol
Joventut Navarclina - Typhon's Team
colla de dropos - Typhon's Team
Joventut Navarclina - PeTaTrUsKa
Kal Munta - PeTaTrUsKa
gent del santi - Kal Munta
gent del santi descansa
F.C de futebol descansa
PeTaTrUsKa descansa
Kal Munta - colla de dropos
Grup 4
Grup 4
Grup 4
Hotis - CAPRICE DE DEUX
Els_Segadors - Manakles CF
Manakles CF - TT10TT
Matinée Team - TT10TT
Hotis - Matinée Team
Navarclins - Hotis
Navarclins - Els_Segadors
TT10TT - Navarclins
Matinée Team - CAPRICE DE DEUX
Manakles CF descansa
CAPRICE DE DEUX descansa
Els_Segadors descansa

EDIT 26-03-08: Actualitzat amb les dates oficials de cada jornada, ja podeu retar meuques!


Editat per darrera vegada per Typhon el Dt 08 Abr 2008, 02:01, editat 6 cops en total
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
V Vuladu's Cup - Calendari de partits Left_bar_bleue100/100V Vuladu's Cup - Calendari de partits Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

V Vuladu's Cup - Calendari de partits Empty Re: V Vuladu's Cup - Calendari de partits

Missatge por Nardu19 Dv 21 Mar 2008, 18:54

he trobat un petit fallo.En el GRUP 1 jornada3 i an dos equips que jugen contra el mateix equip:CF Navarcles.Quan F.C.Les Cabres tindria q juga am D-Trankis.
Nardu19
Nardu19
proxeneta

Nombre de missatges : 276
Age : 32
Ubicació : L.A
Registration date : 15/03/2008

Vicis
Alcohol:
V Vuladu's Cup - Calendari de partits Left_bar_bleue19/100V Vuladu's Cup - Calendari de partits Empty_bar_bleue  (19/100)

Tornar a dalt Ir abajo

V Vuladu's Cup - Calendari de partits Empty Re: V Vuladu's Cup - Calendari de partits

Missatge por Tebi Dv 21 Mar 2008, 21:36

estaria be saber els encreuements del qui es clasifica no? o sera per sorteig?!
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
V Vuladu's Cup - Calendari de partits Left_bar_bleue65/100V Vuladu's Cup - Calendari de partits Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

V Vuladu's Cup - Calendari de partits Empty Re: V Vuladu's Cup - Calendari de partits

Missatge por Typhon Dv 21 Mar 2008, 21:43

Nardu19 escrigué:he trobat un petit fallo.En el GRUP 1 jornada3 i an dos equips que jugen contra el mateix equip:CF Navarcles.Quan F.C.Les Cabres tindria q juga am D-Trankis.
Cert, ja està arreglat.

Tebi escrigué:estaria be saber els encreuements del qui es clasifica no? o sera per sorteig?!
En principi vam dir de posar en un bombo els que quedin primer, en un altre els segons etc. i fer que es trobin els primers contra els quarts i els segons contra els tercers per sorteig.
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
V Vuladu's Cup - Calendari de partits Left_bar_bleue100/100V Vuladu's Cup - Calendari de partits Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

V Vuladu's Cup - Calendari de partits Empty Re: V Vuladu's Cup - Calendari de partits

Missatge por toia Dv 21 Mar 2008, 22:18

Rm sembla bé

PD: Kin grub més maco k tink cheers
toia
toia
proxeneta

Nombre de missatges : 287
Age : 35
Ubicació : Algun lloc fent la toia
Registration date : 11/03/2008

Vicis
Alcohol:
V Vuladu's Cup - Calendari de partits Left_bar_bleue0/100V Vuladu's Cup - Calendari de partits Empty_bar_bleue  (0/100)

Tornar a dalt Ir abajo

V Vuladu's Cup - Calendari de partits Empty Re: V Vuladu's Cup - Calendari de partits

Missatge por Nardu19 Ds 22 Mar 2008, 03:47

El calendari es correcte? ja podem reptar?
Nardu19
Nardu19
proxeneta

Nombre de missatges : 276
Age : 32
Ubicació : L.A
Registration date : 15/03/2008

Vicis
Alcohol:
V Vuladu's Cup - Calendari de partits Left_bar_bleue19/100V Vuladu's Cup - Calendari de partits Empty_bar_bleue  (19/100)

Tornar a dalt Ir abajo

V Vuladu's Cup - Calendari de partits Empty Re: V Vuladu's Cup - Calendari de partits

Missatge por Tebi Dc 26 Mar 2008, 13:29

Bé, jo per error vaig reptar el manakles cf akesta setmana i no vaic pensar a declinar el partit quan vem decidir aplaçar la vuladu's. Avui jugarem el partit, si voleu el comtem com la vuladu's ja, i sino pues jahi tornaré la setmana que bé. Però això si, opineu abans de mirar el resultat! xD

edito: millor que no.. xD vaic empatat 2 a 2 i jugu amb 10... xD
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
V Vuladu's Cup - Calendari de partits Left_bar_bleue65/100V Vuladu's Cup - Calendari de partits Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

V Vuladu's Cup - Calendari de partits Empty Re: V Vuladu's Cup - Calendari de partits

Missatge por doktor Dc 26 Mar 2008, 15:20

Uuuuuuuuuuuuuuuuuu!

Jo només el donaria per vàlid si perds...jajaja!

Bueno ara parlant seriosament, jo hagués dit que per mi si que es podria contar com a vàlid i que la setmana que ve féssiu un amistós com hem fet els altres aquesta setmana (i que consti que h he pensat abans de veure això de que havies editat).

Ara mateix el partit està 2 a 2 al minut 11 de la 2a part, i no sé com acabarà... a la 1a part has guanyat la possessió i el mes normal seria que guanyéssis, però t'han expulsat l'extrem o inner, així que no sé no sé...

Què hem de fer aquí nano??? Jo crec que s'ha de fer una botació com la que has obert al post del guanyador de la Vuladu's...


PD: El meu partit amistós d'ahir que vg perdre 11 a 1 no cal contar-lo per la Vuladu's, no? lol!
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
V Vuladu's Cup - Calendari de partits Left_bar_bleue100/100V Vuladu's Cup - Calendari de partits Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

V Vuladu's Cup - Calendari de partits Empty Re: V Vuladu's Cup - Calendari de partits

Missatge por Tebi Dc 26 Mar 2008, 15:25

NOnononono la vuladu's comença el dia 26... el Peter Safrani l'havia ficat de mig i amb la seva expulsio estic jugant amb un 3-3-3, amb un extrem! això es infumable! aquest partit no és vàlid!

Edit: Que no que no que no que nonononono! aquest no val! xDD
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
V Vuladu's Cup - Calendari de partits Left_bar_bleue65/100V Vuladu's Cup - Calendari de partits Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

V Vuladu's Cup - Calendari de partits Empty Re: V Vuladu's Cup - Calendari de partits

Missatge por Typhon Dc 26 Mar 2008, 16:11

Tot i que molaria que el puto Hotis es mengés amb patates aquest 4-4, la Vuladu's oficialment comença la setmana que ve, així que opino que no ha de ser vàlid aquest partit.
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
V Vuladu's Cup - Calendari de partits Left_bar_bleue100/100V Vuladu's Cup - Calendari de partits Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

V Vuladu's Cup - Calendari de partits Empty Re: V Vuladu's Cup - Calendari de partits

Missatge por doktor Dc 26 Mar 2008, 16:13

A que no a que no a que no...

xDDD És ben bé que t'ha sortit el tret per la culata eh nano... Pq no em diguis que no has pensat: "Mmmmm...partit contra Manakles, fàcil, diré al fòrum a veure si me'l conten per la Vuladu's, pq ja que el juguem i com que encara que posi les toies guanyaré..."

A mi m'és igual, si el voleu repetir la setmana que ve, cap problema, en sèrio, però crec que s'hauria de pronunciar l'altra gent...
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
V Vuladu's Cup - Calendari de partits Left_bar_bleue100/100V Vuladu's Cup - Calendari de partits Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

V Vuladu's Cup - Calendari de partits Empty Re: V Vuladu's Cup - Calendari de partits

Missatge por xuri Dc 26 Mar 2008, 17:09

nononononono, aquest partit ja val nanu! Es kulpa nostra ke el Peter Safrany l'hagin expulsat? A ke no? dons ha de contar, segu que si vessis guanyat ja la liaries perquè el contéssim, vaya mafies estas fet, igual ke amb laltre vuladus amb lu dels kamps, aisfoisygfaiuysgflfsadglsfai puta merda, per aixo em vas guanya !! xDDD
fuck hotis fdp vendio mafies, akest any no guanyes la vuladus ni de konya !!!
adeu
xuri
xuri
proxeneta

Nombre de missatges : 271
Age : 36
Ubicació : Manakles
Registration date : 16/03/2008

Vicis
Alcohol:
V Vuladu's Cup - Calendari de partits Left_bar_bleue100/100V Vuladu's Cup - Calendari de partits Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

V Vuladu's Cup - Calendari de partits Empty Re: V Vuladu's Cup - Calendari de partits

Missatge por OrBiS Dc 26 Mar 2008, 18:07

io crec que no hauria de valdre el partit
OrBiS
OrBiS
Freak

Nombre de missatges : 1108
Age : 41
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
V Vuladu's Cup - Calendari de partits Left_bar_bleue40/100V Vuladu's Cup - Calendari de partits Empty_bar_bleue  (40/100)

http://google.es

Tornar a dalt Ir abajo

V Vuladu's Cup - Calendari de partits Empty Re: V Vuladu's Cup - Calendari de partits

Missatge por doktor Dc 26 Mar 2008, 19:26

Ara parlant e sèrio, jo crec que com diu el Typhon, la Vuladu's comença la setmana que ve, i per tant el més just seria repetir de nou el partit.


Canviant de tema, ja es poden concertar els amistosos no? A veure si Din-gú no la lia concertant un amistós... Jo diumenge vg enviar un HTmail a tots els que no entren aquí al fòrum per dir que començava dimecres vinent!
Ja volia reptar l'Stivi (que de moment està despaaregut del mapa), però encara no puc pq les meves toies estan tornant d'Alemanya, on ahir els hi van caure 11 xarxetes, és ben bé que amb l'equip de toies no arribaré enlloc!!!
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
V Vuladu's Cup - Calendari de partits Left_bar_bleue100/100V Vuladu's Cup - Calendari de partits Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

V Vuladu's Cup - Calendari de partits Empty Re: V Vuladu's Cup - Calendari de partits

Missatge por Typhon Dc 26 Mar 2008, 20:01

Si si d0kt0r, jo amb les meves toies poques coses faré, em sembla que els titulars hauran d'acostumar-se a jugar dos partits per setmana perquè sinó em cardareu a base de bé... De moment ja estan mentalitzats pel partit de dimecres que ve contra el Xuri, va ser l'últim partit meu de la IV Vuladu's i serà el primer de la V, ja et tinc ganes nano! Twisted Evil
I lo d'anar fent reptes si, ja els podeu anar fent perquè a partir d'ara qui es busqui un altre amistós o no accepti perdrà el partit i al següent quedarà desqualificat de la Vuladu's, així que ja sabeu. Apa vagi bé!
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
V Vuladu's Cup - Calendari de partits Left_bar_bleue100/100V Vuladu's Cup - Calendari de partits Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

V Vuladu's Cup - Calendari de partits Empty Re: V Vuladu's Cup - Calendari de partits

Missatge por Willy Sagnol Dj 27 Mar 2008, 16:40

No naavo, tu juga amb els titulars Qé as de guanyaar, per algu e apostat per tu!!!


O sigui ja saps no em decevis eeeeh... Wink

Alééé fins dprees.
Willy Sagnol
Willy Sagnol
xuloputes

Nombre de missatges : 204
Age : 31
Ubicació : Navarcles
Registration date : 24/03/2008

Vicis
Alcohol:
V Vuladu's Cup - Calendari de partits Left_bar_bleue9/100V Vuladu's Cup - Calendari de partits Empty_bar_bleue  (9/100)

Tornar a dalt Ir abajo

V Vuladu's Cup - Calendari de partits Empty Re: V Vuladu's Cup - Calendari de partits

Missatge por Telis Dv 28 Mar 2008, 22:33

El Hotis fent-se kaketa kina novetat.... aiiiii.... Tot i així jo també crec ke akest partit no hauria de contar, tot i que d'això nanu saps kom se'n diu:

PER LA CULATA!!!!!
Telis
Telis
madame

Nombre de missatges : 328
Age : 40
Ubicació : A tot arreu: treball, futbol, teatre...
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
V Vuladu's Cup - Calendari de partits Left_bar_bleue75/100V Vuladu's Cup - Calendari de partits Empty_bar_bleue  (75/100)

Tornar a dalt Ir abajo

V Vuladu's Cup - Calendari de partits Empty Re: V Vuladu's Cup - Calendari de partits

Missatge por kiku Dv 28 Mar 2008, 23:14

Buenu buenu buenu jo ja en conec a un que te 3 puntes al sac xD

despres de retar a stanislau i no aceptar el meu repte a acceptat am un tal Raja o algu aixi o sigui que aixo vol dir que tinc 3 puntets no?¿

jejeje pos si k kumenço b xD

PD: ia em direu algu!!
kiku
kiku
madafaka

Nombre de missatges : 377
Age : 32
Ubicació : assentat a la cadira xD
Registration date : 13/03/2008

Vicis
Alcohol:
V Vuladu's Cup - Calendari de partits Left_bar_bleue32514/100V Vuladu's Cup - Calendari de partits Empty_bar_bleue  (32514/100)

Tornar a dalt Ir abajo

V Vuladu's Cup - Calendari de partits Empty Re: V Vuladu's Cup - Calendari de partits

Missatge por Willy Sagnol Ds 29 Mar 2008, 01:57

Tu kiku sempre amb la potra no o entenc! TT

Esperu Qé et donguin pel CUL i perdis tots els altres... T'estaria bé...

Apaa bona nit.
Willy Sagnol
Willy Sagnol
xuloputes

Nombre de missatges : 204
Age : 31
Ubicació : Navarcles
Registration date : 24/03/2008

Vicis
Alcohol:
V Vuladu's Cup - Calendari de partits Left_bar_bleue9/100V Vuladu's Cup - Calendari de partits Empty_bar_bleue  (9/100)

Tornar a dalt Ir abajo

V Vuladu's Cup - Calendari de partits Empty Re: V Vuladu's Cup - Calendari de partits

Missatge por kiku Ds 29 Mar 2008, 02:33

home no et pensis normalment l'home de la potre es don josiko palomino pero per un cop que tinc potra deixam disfrutar Cool tot i que els jugadors del stanislau no es que em fesin gaire por lol!




PD: ara ia puc retar a algu altre?¿
kiku
kiku
madafaka

Nombre de missatges : 377
Age : 32
Ubicació : assentat a la cadira xD
Registration date : 13/03/2008

Vicis
Alcohol:
V Vuladu's Cup - Calendari de partits Left_bar_bleue32514/100V Vuladu's Cup - Calendari de partits Empty_bar_bleue  (32514/100)

Tornar a dalt Ir abajo

V Vuladu's Cup - Calendari de partits Empty Re: V Vuladu's Cup - Calendari de partits

Missatge por Typhon Ds 29 Mar 2008, 15:51

Val, pots reptar a un altre Kiku i ja has guanyat el primer partit de la V Vuladu's Cup, et pots sentir afortunat xD
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
V Vuladu's Cup - Calendari de partits Left_bar_bleue100/100V Vuladu's Cup - Calendari de partits Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

V Vuladu's Cup - Calendari de partits Empty Re: V Vuladu's Cup - Calendari de partits

Missatge por Willy Sagnol Dg 30 Mar 2008, 01:52

FUCK KIKU
Willy Sagnol
Willy Sagnol
xuloputes

Nombre de missatges : 204
Age : 31
Ubicació : Navarcles
Registration date : 24/03/2008

Vicis
Alcohol:
V Vuladu's Cup - Calendari de partits Left_bar_bleue9/100V Vuladu's Cup - Calendari de partits Empty_bar_bleue  (9/100)

Tornar a dalt Ir abajo

V Vuladu's Cup - Calendari de partits Empty Re: V Vuladu's Cup - Calendari de partits

Missatge por toia Dl 31 Mar 2008, 14:34

Bueno, comunico que a dia d'avui dilluns 31 de març a la 13.30 el Pinxo Crouch no m'ha acceptat el repte i el té desde dimecres, potser es que pensa que el 1-0 que tindrà si no accepta el repte es el que més li convé, els jugadors estan espectans per saber si és juga o no pk la moivació de començar la vuladu's té una dimensió molt més alta que no pas la hattrick masters, res més! Fuck CF Navarcles, Fuck Trunyus Team i perque no dir-ho tb Fuck Fasshionetis i les seves rastes! xDD
toia
toia
proxeneta

Nombre de missatges : 287
Age : 35
Ubicació : Algun lloc fent la toia
Registration date : 11/03/2008

Vicis
Alcohol:
V Vuladu's Cup - Calendari de partits Left_bar_bleue0/100V Vuladu's Cup - Calendari de partits Empty_bar_bleue  (0/100)

Tornar a dalt Ir abajo

V Vuladu's Cup - Calendari de partits Empty Re: V Vuladu's Cup - Calendari de partits

Missatge por Typhon Dl 31 Mar 2008, 15:19

Senyors, són les 14:16 del dilluns, i per tant queden menys de 10 hores per concertar tots els amistosos i falten 4 partits per concertar:

F.C.Las toias - F.C. Les Cabres (el Nardu està connectat a Hattrick, m'imagino que haurà reptat però confirma-ho)
Master of Soccer - stanislau (aquest no es juga perquè el Ninu ja té amistós, 1-0 pel Kiku)
gent del santi - Joventut Navarclina (la Toia ha reptat, digueu-li al Pinxu que accepti)
Kal Munta - Navarcles B (d'aquests ni idea)

Va, aviam si s'acaben de concertar els partits que no molaria que a la primera jornada no es juguéssin 4 partits, que fins i tot el piñolis ha acceptat cullons lol!
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
V Vuladu's Cup - Calendari de partits Left_bar_bleue100/100V Vuladu's Cup - Calendari de partits Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

V Vuladu's Cup - Calendari de partits Empty Re: V Vuladu's Cup - Calendari de partits

Missatge por Willy Sagnol Dl 31 Mar 2008, 18:59

jajajaa jo al F.C. Les cabres ahir li vaig enviar un correu dienli Qé jugava amb el nardu i acceptes.

Aver si ma contestat.


__________________________________________________________________________________________________

efectivamanet ma contestat suposu Qé ja deu aver acceptat.
Willy Sagnol
Willy Sagnol
xuloputes

Nombre de missatges : 204
Age : 31
Ubicació : Navarcles
Registration date : 24/03/2008

Vicis
Alcohol:
V Vuladu's Cup - Calendari de partits Left_bar_bleue9/100V Vuladu's Cup - Calendari de partits Empty_bar_bleue  (9/100)

Tornar a dalt Ir abajo

V Vuladu's Cup - Calendari de partits Empty Re: V Vuladu's Cup - Calendari de partits

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum