Manakles Online
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

V Vuladu's Cup - Calendari de partits

+8
Willy Sagnol
OrBiS
xuri
doktor
toia
Tebi
Nardu19
Typhon
12 participantes

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Ir abajo

V Vuladu's Cup - Calendari de partits - Página 2 Empty Re: V Vuladu's Cup - Calendari de partits

Missatge por kiku Dl 31 Mar 2008, 19:15

pfff si eske millor comançament a la buladus que amb victoria avans de jugar xD
kiku
kiku
madafaka

Nombre de missatges : 377
Age : 32
Ubicació : assentat a la cadira xD
Registration date : 13/03/2008

Vicis
Alcohol:
V Vuladu's Cup - Calendari de partits - Página 2 Left_bar_bleue32514/100V Vuladu's Cup - Calendari de partits - Página 2 Empty_bar_bleue  (32514/100)

Tornar a dalt Ir abajo

V Vuladu's Cup - Calendari de partits - Página 2 Empty Re: V Vuladu's Cup - Calendari de partits

Missatge por doktor Dc 02 Abr 2008, 23:50

Bona nit!

Res només comentar que acabo d'obrir el Hattrick i em trobo un repte del Navarcles B. Linonaucho lalalalala! xDDD

Li he enviat un HT mail i li he dit que ha de reptar al colla de dropos aquesta setmana, demà si el veig a futbol ja li tornaré a dir, jajaja!

Per cert, stanislau ja té el repte fet!
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
V Vuladu's Cup - Calendari de partits - Página 2 Left_bar_bleue100/100V Vuladu's Cup - Calendari de partits - Página 2 Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

V Vuladu's Cup - Calendari de partits - Página 2 Empty Re: V Vuladu's Cup - Calendari de partits

Missatge por Nardu19 Dj 03 Abr 2008, 23:07

kiku tu i la teva PUTA potra eehh...ja se que io no en guanyare ni un(el meu equip esta en formació xD) pero ja pots estar feliç am 3 punts perque no en faras gaires mes...jo contu que uns 12 com a maxim...
vnga PEJA STANKOVIC(ell vulia dir Peja Stojakovic xD)

ves a jugar am el Pinxu a nines!!!
Nardu19
Nardu19
proxeneta

Nombre de missatges : 276
Age : 32
Ubicació : L.A
Registration date : 15/03/2008

Vicis
Alcohol:
V Vuladu's Cup - Calendari de partits - Página 2 Left_bar_bleue19/100V Vuladu's Cup - Calendari de partits - Página 2 Empty_bar_bleue  (19/100)

Tornar a dalt Ir abajo

V Vuladu's Cup - Calendari de partits - Página 2 Empty Re: V Vuladu's Cup - Calendari de partits

Missatge por kiku Dj 03 Abr 2008, 23:21

kal ke respongui algu o no cal?¿


P.D: si u de fer agafat algun lloc perke et cagas... pale
P.D.2: a per cert tambe dir que la envidia es muy mala xD pero es igual avans de tornar a parlar amb mi de ht llegiria una miketa mes el simontxo dice perke vec que vas una miketa justet xD
P.D3: i per ultim llunor team te repte fet desde avui que se sapiga xD


Reptes: 1

llunor Team
Hora d'inici: 09/04/2008 a 12:05
Estadi: Sexy Madafaka, Normal.

Retirar!
kiku
kiku
madafaka

Nombre de missatges : 377
Age : 32
Ubicació : assentat a la cadira xD
Registration date : 13/03/2008

Vicis
Alcohol:
V Vuladu's Cup - Calendari de partits - Página 2 Left_bar_bleue32514/100V Vuladu's Cup - Calendari de partits - Página 2 Empty_bar_bleue  (32514/100)

Tornar a dalt Ir abajo

V Vuladu's Cup - Calendari de partits - Página 2 Empty Re: V Vuladu's Cup - Calendari de partits

Missatge por chatarra Dl 07 Abr 2008, 19:39

Estem a dilluns a les 19 hores i els segadors encare no m'ha acceptat el repte, si dimecres al matí no me l'ha acceptat puc agafar un altre amistos? o hem fotreu canya.

XDDD!!! descanso la primera jornada i ja veig a venir que la segona tampoc la jugo.
chatarra
chatarra
quòniem

Nombre de missatges : 55
Age : 46
Ubicació : a la lluna
Registration date : 18/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

V Vuladu's Cup - Calendari de partits - Página 2 Empty Re: V Vuladu's Cup - Calendari de partits

Missatge por Tebi Dl 07 Abr 2008, 20:21

chatarra escrigué:Estem a dilluns a les 19 hores i els segadors encare no m'ha acceptat el repte, si dimecres al matí no me l'ha acceptat puc agafar un altre amistos? o hem fotreu canya.

XDDD!!! descanso la primera jornada i ja veig a venir que la segona tampoc la jugo.

Chatarra veic que no t'has llegit les normes... punt 5:

5 - Els reptes es poden fer fins dilluns a les 12 de la nit, si en aquest moment algun equip no ha acceptat el repte, l'equip perjudicat ho haurà de notificar al fòrum i automàticament guanyarà 1-0.
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
V Vuladu's Cup - Calendari de partits - Página 2 Left_bar_bleue65/100V Vuladu's Cup - Calendari de partits - Página 2 Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

V Vuladu's Cup - Calendari de partits - Página 2 Empty Re: V Vuladu's Cup - Calendari de partits

Missatge por Typhon Dl 07 Abr 2008, 21:38

chatarra escrigué:Estem a dilluns a les 19 hores i els segadors encare no m'ha acceptat el repte, si dimecres al matí no me l'ha acceptat puc agafar un altre amistos? o hem fotreu canya.

XDDD!!! descanso la primera jornada i ja veig a venir que la segona tampoc la jugo.
Segons les normes, si avui a les 12 de la nit no t'ha acceptat el repte, guanyes 1-0 i tens tot el dimarts per buscar-te amistós.
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
V Vuladu's Cup - Calendari de partits - Página 2 Left_bar_bleue100/100V Vuladu's Cup - Calendari de partits - Página 2 Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

V Vuladu's Cup - Calendari de partits - Página 2 Empty Re: V Vuladu's Cup - Calendari de partits

Missatge por Tebi Dt 08 Abr 2008, 01:10

Val son passades les 12 de la nit del dilluns i nomès falten 3 reptes per acceptar:

Navarcles B - colla de dropus --> Cap dels dos mànegers s\'ha prununciat
Manakles CF - Matinée Team --> El Matinée s'ha pronunciat mentre editava el post.
Els_Segadors - TT10TT --> El chatarra s\'ha pronunciat i té dret a buscar-se un altre amistós (i guanyar el partit)

En el cas del partit que ningú a dit res, segons el punt 7 de les normes de la Vuladu\'s..:

7 - En el cas que cap dels dos equips accepti/repti l\'amistós, el partit serà nul i no hi haurà cap punt per DIN-GÚ.

En el cas del Matinée (i segons la fotu que adjunta) afirma que fa dies va fer el repte i que el Trunyu's n'és testimoni, així doncs guanyaria el partit, i demà es podria dedicar a buscar un altre amistós

PD: Typhon ja sé que això es cosa teva però es que m\'aburreixo i he mirat els amistosos aviam que tal, si no t'esta bé em fiques un ban. xD

PD2: SENYORS, A FER UN REPTE ES TARDA 2 MINUTS, TAL COM MIRES L'AMISTÓS DE DIMECRES I ENTRES AL FÒRUM PER CAGAR-TE AMB QUI T'HA GUANYAT, POTS MIRAR QUIN ÉS EL TEU PRÒXIM RIVAL I REPTAR-LO AL MATEIX DIMECRES. ÀNIMS! SEGUR QUE PODEU!


Editat per darrera vegada per Tebi el Dt 08 Abr 2008, 01:35, editat 2 cops en total
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
V Vuladu's Cup - Calendari de partits - Página 2 Left_bar_bleue65/100V Vuladu's Cup - Calendari de partits - Página 2 Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

V Vuladu's Cup - Calendari de partits - Página 2 Empty Re: V Vuladu's Cup - Calendari de partits

Missatge por Matinée Dt 08 Abr 2008, 01:24

Són més de les 12 i el Manakles CF no m'ha acceptat el repte.
Fot dies que vaig fer el repte, el Typhon es testic.
He fet un capturar pantalla per si algú em vol buscar la pua, com altres vegades he vist que ha passat amb altre gent:

https://2img.net/r/ihimizer/img177/6329/dibujotv4.png

Venga culés de mierda, nanit.


Editat per darrera vegada per Matinée el Dt 08 Abr 2008, 02:06, editat 1 cop en total
Matinée
Matinée
macarró

Nombre de missatges : 189
Age : 37
Ubicació : Myobokuzen
Registration date : 04/04/2008

Vicis
Alcohol:
V Vuladu's Cup - Calendari de partits - Página 2 Left_bar_bleue3/100V Vuladu's Cup - Calendari de partits - Página 2 Empty_bar_bleue  (3/100)

Tornar a dalt Ir abajo

V Vuladu's Cup - Calendari de partits - Página 2 Empty Re: V Vuladu's Cup - Calendari de partits

Missatge por Typhon Dt 08 Abr 2008, 01:56

Molt bé Tebi, per fi fas alguna cosa productiva pel fòrum lol! Només afegir que el Spank ja fa dies que em va dir que havia reptat al Lino, s'ha esperat fins avui a les 12 i no l'ha acceptat. Seguint les normes i sent el segon partit que no accepta (2 de 2 xD), sap greu però... LINO HAS BEEN ELIMINATED FROM THE GAME! xD
No sé, és el què diu en Tebi, només cal entrar un cop al fòrum a la setmana (que quants més escriguem millor però això ja és cosa de cadascú), mirar amb qui et toca, reptar i ja està. Doncs bueno, dir que al grup 3 pasem a tenir 7 equips, ara canvio els partits del Lino pel "X descansa" que toqui. Ara també penso en el que va dir el Tebi que al seu grup cada cop que algú descansi guanyi 1-0 i tingui 3 punts, ja que sinó el nostre grup tindria més punts per la classificació històrica i tal. O sigui que per mi podem fer-ho així, ja direu algo, apa bona nit fdps!
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
V Vuladu's Cup - Calendari de partits - Página 2 Left_bar_bleue100/100V Vuladu's Cup - Calendari de partits - Página 2 Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

V Vuladu's Cup - Calendari de partits - Página 2 Empty Re: V Vuladu's Cup - Calendari de partits

Missatge por Tebi Dt 08 Abr 2008, 02:01

Si clar, ara que t'influeix a tu si no fill de la gran putíssima!! xD putu macarró de merda!! ho veus com ets un vendio!!! VENDIOO!!

Home, jo pensu que és just el que vaic dir, no és culpa meva que estigui en un grup de 7.
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
V Vuladu's Cup - Calendari de partits - Página 2 Left_bar_bleue65/100V Vuladu's Cup - Calendari de partits - Página 2 Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

V Vuladu's Cup - Calendari de partits - Página 2 Empty Re: V Vuladu's Cup - Calendari de partits

Missatge por Typhon Dt 08 Abr 2008, 10:06

Aviam subnormal, el nostre grup tindrem els punts segur segons les normes, estic dient que els del teu també els haurieu de tenir, no sé si ho captes que no hi guanyo res. Pensa una mica abans d'escriure.
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
V Vuladu's Cup - Calendari de partits - Página 2 Left_bar_bleue100/100V Vuladu's Cup - Calendari de partits - Página 2 Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

V Vuladu's Cup - Calendari de partits - Página 2 Empty Re: V Vuladu's Cup - Calendari de partits

Missatge por OrBiS Dt 08 Abr 2008, 10:53

jo crec que ja es una avantatge estar en un grup de 7, ja que tens mes possibilitats de passar, com pq ara encare se t'hagi de sumar una victoria al teu historial... i si haguesis perdut? pq no t'apuntes una derrota?

Jo com a molt si voleu que tots tinguem els mateixos partits hi fotria un 0-0.

Sino res... FUCK HOTIS i la seu puta sort! xD
OrBiS
OrBiS
Freak

Nombre de missatges : 1108
Age : 41
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
V Vuladu's Cup - Calendari de partits - Página 2 Left_bar_bleue40/100V Vuladu's Cup - Calendari de partits - Página 2 Empty_bar_bleue  (40/100)

http://google.es

Tornar a dalt Ir abajo

V Vuladu's Cup - Calendari de partits - Página 2 Empty Re: V Vuladu's Cup - Calendari de partits

Missatge por doktor Dt 08 Abr 2008, 13:29

Bueno, sembla ser que Lino has been eliminated from the game...xD

El pobre nano fa el que pot, tot això del PC li va bastant gran, però mira, les normes són les normes!

Llavors hi ha l'Olmedo que s'ha volgut solidaritzar i els segadors, que ja està parint la toia! Ara, per donar-me pel cul a mi a la passada Vuladu's si que hi era eh el desgraciat... jajaja

Bueno, ja comencem amb historietes d'equips que guanyen fàcilment i després resultarà que tots sou uns cracks pq heu passat ronda... FUCK ALL!!!!!
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
V Vuladu's Cup - Calendari de partits - Página 2 Left_bar_bleue100/100V Vuladu's Cup - Calendari de partits - Página 2 Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

V Vuladu's Cup - Calendari de partits - Página 2 Empty Re: V Vuladu's Cup - Calendari de partits

Missatge por Telis Dt 08 Abr 2008, 19:11

Jo estic amb el que diu l'Orbis (FUCK D-TRANKIS per això) i si estàs en un grup de 7 en principi tens més facilitats per passar i si a sobre t'han de sumar 3 punts més... no crec que sigu legal. Estàs en un grup de 7 i punto, sempre eml putu Hotis obrint polèmiques....

Respecte al Naucho pobre nanu està molt excitat i es diu que va estar fins altes hores de la nit celerant el seu gol contra el Torroella i això va fer que no pogués acceptar el repte... LINOOOO NAUCHOOOO, LA LA ALALA LALALAA!!

P.D. Ja ho vai dir jo la Vuladu's passada que Els Segadors era conflictiu... FUCK SEGADORS!!!
Telis
Telis
madame

Nombre de missatges : 328
Age : 40
Ubicació : A tot arreu: treball, futbol, teatre...
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
V Vuladu's Cup - Calendari de partits - Página 2 Left_bar_bleue75/100V Vuladu's Cup - Calendari de partits - Página 2 Empty_bar_bleue  (75/100)

Tornar a dalt Ir abajo

V Vuladu's Cup - Calendari de partits - Página 2 Empty Re: V Vuladu's Cup - Calendari de partits

Missatge por Willy Sagnol Dc 09 Abr 2008, 16:31

Nomes vull dir unes coses:

XURI ets un puta toia, per anar de confiaaat (ai ai, ara les presses Qé no passes xD)

FIN, jajajajaja Twisted Evil
Willy Sagnol
Willy Sagnol
xuloputes

Nombre de missatges : 204
Age : 31
Ubicació : Navarcles
Registration date : 24/03/2008

Vicis
Alcohol:
V Vuladu's Cup - Calendari de partits - Página 2 Left_bar_bleue9/100V Vuladu's Cup - Calendari de partits - Página 2 Empty_bar_bleue  (9/100)

Tornar a dalt Ir abajo

V Vuladu's Cup - Calendari de partits - Página 2 Empty Re: V Vuladu's Cup - Calendari de partits

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum