Manakles Online
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

COM JUGAR ELS 2 ÚLTIMS PARTITS?

2 participantes

Ir abajo

COM JUGAR ELS 2 ÚLTIMS PARTITS? Empty COM JUGAR ELS 2 ÚLTIMS PARTITS?

Missatge por elcoordinador Dt 01 Des 2009, 11:39

Com jugarieu els meus dos últims partits, sistema, etc.. Hem jugo l'ascens i tinc problemes amb les groges, l'últim partit i a casa jugo contra el segon i li porto 3 punts.

Grup: VIII.500
elcoordinador
elcoordinador
macarró

Nombre de missatges : 184
Age : 59
Registration date : 11/03/2008

Vicis
Alcohol:
COM JUGAR ELS 2 ÚLTIMS PARTITS? Left_bar_bleue50/100COM JUGAR ELS 2 ÚLTIMS PARTITS? Empty_bar_bleue  (50/100)

Tornar a dalt Ir abajo

COM JUGAR ELS 2 ÚLTIMS PARTITS? Empty Re: COM JUGAR ELS 2 ÚLTIMS PARTITS?

Missatge por Typhon Dt 01 Des 2009, 16:08

Jo seguiria amb el sistema que has fet servir sempre (el què saps que et funciona). Aquest dissabte el Mr. Potato's aquest no es juga res així que dubto molt que et posi Partit de la Temporada.
De totes formes el partit clau és el de la setmana que ve, on clarament has de posar Partit de la Temporada però has de tenir en compte que l'altre també t'ho posarà, i aquest tio és lleugerament més bo que tu segons he vist. No obstant, tens a favor que jugues a casa i que si no punxes aquest dissabte et valdrà l'empat, així que sempre pots sortir com jugues habitualment i preparar algun canvi en el sistema de joc per si vas guanyant trucar "al del autobuh" i tancar-te una mica per aguantar el resultat.
El què no m'he mirat són les grogues... si són jugadors molt claus podries arriscar-te a no fer-los jugar aquest dissabte, igualment si guanyes l'últim partit puges si o si. Ara que hi penso, jo jugaria Relaxats aquest dissabte, i potser si que m'estalviaria jugadors... et jugues perdre i que no et valgui l'empat la setmana que ve però potenciaràs més el teu equip de cara al partit important.
No sé, crec que facis el què facis ho tens bastant bé per pujar, sort!
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
COM JUGAR ELS 2 ÚLTIMS PARTITS? Left_bar_bleue100/100COM JUGAR ELS 2 ÚLTIMS PARTITS? Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum