VI Vuladu's Cup
+8
kiku
chatarra
doktor
Typhon
Telis
OrBiS
toia
Tebi
12 participantes
Manakles Online :: Hattrick :: Vuladu's Cup :: Edicions Anteriors :: Edició VI
Pàgina 1 de 2
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
VI Vuladu's Cup
Bé, ja seria hora de començar la nova edició, podriem anar fent la llista de participants i posar una data per l'inici. Pensu que podria ser el dia 16 o el 23 d'aquest mes. Si ens en anem gaire mès enllà poder haurem de aplaçar alguns partits quan els equips juguin la copa. Parlem-ne.
Llista de participants semi-definitiva
BAR FELIPE (Valentí)
CAPRICE DE DEUX (Cayuela, confirmat)
C.F.MANAKLES (Doktor, confirmat)
CF Navarcles (Telis, confirmat)
colla de dropos (Spank, confirmat)
Const.Sellarés (Xupa, confirmat)
D-Trankis (Orbis, confirmat)
Els_Segadors (Marc Pla, confirmat)
Faltex-Cont.Chacon (Chacón, confirmat)
Fashionettis (Stivi, confirmat)
F.C. Chocolateros (Cobos, confirmat)
F.C de futebol (Palomino, confirmat)
F.C.Las toias (Nardu, confirmat)
f.c piñolis (Aleix Pla, confirmat)
Flansi Team (Perri, confirmat)
Hotis (Ferris, confirmat)
Joventut Navarclina (Toia, confirmat)
Kal Munta (Ramon, confirmat)
Kornie's Club (Kornie, confirmat)
Liverpool Football.Club (Aniol, confirmat)
los kikos F.C (Chaki, confirmat)
llunor team (Piriz, confirmat)
Manakles CF (Olmedo)
Master of Soccer (Kiku, confirmat)
Matinée Team (Juanjo, confirmat)
Naina's Team (Naina, confirmat)
PeTaTrUsKa (Xuri, confirmat)
stanislau (Ninu, confirmat)
TISURETES TEAM (Tisu)
TrAnSMaNaKlEs (Elo, confirmat)
TT10TT (Tàpias, confirmat)
Typhon's Team (Typhon, confirmat)
xard (Xard, confirmat)
Llista de participants semi-definitiva
BAR FELIPE (Valentí)
CAPRICE DE DEUX (Cayuela, confirmat)
C.F.MANAKLES (Doktor, confirmat)
CF Navarcles (Telis, confirmat)
colla de dropos (Spank, confirmat)
Const.Sellarés (Xupa, confirmat)
D-Trankis (Orbis, confirmat)
Els_Segadors (Marc Pla, confirmat)
Faltex-Cont.Chacon (Chacón, confirmat)
Fashionettis (Stivi, confirmat)
F.C. Chocolateros (Cobos, confirmat)
F.C de futebol (Palomino, confirmat)
F.C.Las toias (Nardu, confirmat)
f.c piñolis (Aleix Pla, confirmat)
Flansi Team (Perri, confirmat)
Hotis (Ferris, confirmat)
Joventut Navarclina (Toia, confirmat)
Kal Munta (Ramon, confirmat)
Kornie's Club (Kornie, confirmat)
Liverpool Football.Club (Aniol, confirmat)
los kikos F.C (Chaki, confirmat)
llunor team (Piriz, confirmat)
Manakles CF (Olmedo)
Master of Soccer (Kiku, confirmat)
Matinée Team (Juanjo, confirmat)
Naina's Team (Naina, confirmat)
PeTaTrUsKa (Xuri, confirmat)
stanislau (Ninu, confirmat)
TISURETES TEAM (Tisu)
TrAnSMaNaKlEs (Elo, confirmat)
TT10TT (Tàpias, confirmat)
Typhon's Team (Typhon, confirmat)
xard (Xard, confirmat)
Editat per darrera vegada per Tebi el Dg 27 Jul 2008, 12:12, editat 3 cops en total
Tebi- Freak
- Nombre de missatges : 1079
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008
Vicis
Alcohol:
(65/100)
Re: VI Vuladu's Cup
em sebla bé tot i que seré a campaments, jo mi apunto; Toia
toia- proxeneta
- Nombre de missatges : 287
Ubicació : Algun lloc fent la toia
Registration date : 11/03/2008
Vicis
Alcohol:
(0/100)
conteu am mi
OrBiS- Freak
- Nombre de missatges : 1108
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Registration date : 21/02/2008
Vicis
Alcohol:
(40/100)
Amb mi també, però pensa a portar el portatil a campaments perke nosaltres estarem 2 setmanes incomunicats i clar per acceptar reptes i tal... Parlem-ne....
Telis- madame
- Nombre de missatges : 328
Ubicació : A tot arreu: treball, futbol, teatre...
Registration date : 09/03/2008
Vicis
Alcohol:
(75/100)
Degut a que uns quants aneu de campaments la setmana que ve i estareu aïllats de la civilització un parell de setmanes, començaria la VI Vuladu's Cup el dia 30 de juliol per evitar reptes no acceptats i coses d'aquestes. De totes formes, si els què marxen es busquen un responsable que els hi accepti els partits i faci l'alineació, per mi la podem començar abans.
Anem fent la llista, poso tots els possibles participants i ja aniré editant a mesura que la gent confirmi via fòrum, Messenger, en persona o com sigui. Amb el teu permís Ferran (realment sense ell però bueno xD) edito el teu post i la poso allà per tal que sigui més visible per tothom.
EDIT:
A part de la llista que he posat a dalt, fent una recerca a Hattrick em surten aquests equips:
BASCRUEKAR
Manakles team
Navarcles
NAVARCLES C.F
Navarcles team
Navarcles!!!
No tinc ni idea de qui són, però ara els hi enviaré un HT-mail per si es volen apuntar, com més siguem més riurem, més la cremarem i més ens insultarem. Si algú sap de més equips ja sap.
Anem fent la llista, poso tots els possibles participants i ja aniré editant a mesura que la gent confirmi via fòrum, Messenger, en persona o com sigui. Amb el teu permís Ferran (realment sense ell però bueno xD) edito el teu post i la poso allà per tal que sigui més visible per tothom.
EDIT:
A part de la llista que he posat a dalt, fent una recerca a Hattrick em surten aquests equips:
BASCRUEKAR
Manakles team
Navarcles
NAVARCLES C.F
Navarcles team
Navarcles!!!
No tinc ni idea de qui són, però ara els hi enviaré un HT-mail per si es volen apuntar, com més siguem més riurem, més la cremarem i més ens insultarem. Si algú sap de més equips ja sap.
Typhon- ultra freak
- Nombre de missatges : 1447
Vicis
Alcohol:
(100/100)
Bones amics!
A part de confirmar la meva assistència, com no, crec que el Chaki tb té equip i no surt a la llista, és el FC los Kikos o algo així...
Totalment d'acord en començar després de campaments.
A part de confirmar la meva assistència, com no, crec que el Chaki tb té equip i no surt a la llista, és el FC los Kikos o algo així...
Totalment d'acord en començar després de campaments.
doktor- yonki del fòrum
- Nombre de missatges : 784
Ubicació : Manakles City
Vicis
Alcohol:
(100/100)
També podeu comptar amb mi, i parlaré amb el luismi per veure si aquest any l'hi interesa.
chatarra- quòniem
- Nombre de missatges : 55
Ubicació : a la lluna
Registration date : 18/03/2008
Ok, el nanina també te equip: naina's team i suposu que també la jugara. Pel que fa l'inici de la vuladu's penso que podria ser ja, perque total de campaments nomès hi va la gallina vella i la descepcionant toia, que li poden dir algu que li faci l'alineació, total seria una partit com a molt, i la del telis és fàcil de fer, ja que sempre fa la mateixa. xD
Tebi- Freak
Vicis
Alcohol:
(65/100)
podeu contar am mi tot i que eu nde pensar que els fuck cadets esdtarem rapartits pel mon ja que el willy esta a londres i els altres el dimecres marxem a gosol tot i que a part del willy els altres no tindriem cap problema per acceptar.
referent a altres participants se li pot dir al puxi: killburn delux
res mes a afegir.
referent a altres participants se li pot dir al puxi: killburn delux
res mes a afegir.
kiku- madafaka
- Nombre de missatges : 377
Ubicació : assentat a la cadira xD
Registration date : 13/03/2008
Vicis
Alcohol:
(32514/100)
pensu ke està bé això d'intentar ke participi mes gent i tal, però recordeu els successos de les últimes Vuladu's amb la mà de reptes no acceptats.
Tot i així, aquesta ultima Vuladu's això ha anat millor degut a la desqualificació s'hi no s'accepten 2 reptes. Penso que això ho hauria de saber tothom, la gent nova bàsicament i així funcionarem com akesta ultima.
Respecte a lu de començar abans de campaments, com vulgueu però penseu a a avisar d'alguna manera o una altra perke nosaltres allà ni mobils.... Vui dir aviseu si comença abans.
He dit...
Tot i així, aquesta ultima Vuladu's això ha anat millor degut a la desqualificació s'hi no s'accepten 2 reptes. Penso que això ho hauria de saber tothom, la gent nova bàsicament i així funcionarem com akesta ultima.
Respecte a lu de començar abans de campaments, com vulgueu però penseu a a avisar d'alguna manera o una altra perke nosaltres allà ni mobils.... Vui dir aviseu si comença abans.
He dit...
Telis- madame
Vicis
Alcohol:
(75/100)
per un cop estic d'acord amb el Telis
toia- proxeneta
- Nombre de missatges : 287
Ubicació : Algun lloc fent la toia
Vicis
Alcohol:
(0/100)
Va m'apunto tot i esser l'equip més odiat " 0 premis " ja que vaig fer història l'edició passada.
elcoordinador- macarró
- Nombre de missatges : 184
Vicis
Alcohol:
(50/100)
A mi apunteume tb
LeChuK- toia
- Nombre de missatges : 33
Vicis
Alcohol:
(100/100)
Weenu si voleu la deixem per la temporada que be! que cony passa i si comencem d'una putissima vegada!?
Tebi- Freak
Vicis
Alcohol:
(65/100)
En comptes de fer queixes inútils el què podries fer és anar demanant-li a la gent la seva confirmació per la VI Vuladu's i anar editant el primer post. Tant tu, com jo, com el Doktor com qui vulgui, però si no ens movem això no començarà mai.Tebi escrigué:Weenu si voleu la deixem per la temporada que be! que cony passa i si comencem d'una putissima vegada!?
PD: Per cert, et pots treure la firma de "Trunyu's Team a 8ª" al menys durant aquesta temporada, ja que a partir de mitja temporada tindré 2 bots Hola! xDD
Typhon- ultra freak
Vicis
Alcohol:
(100/100)
F.C.Las Toias cunteu am mi
Nardu19- proxeneta
- Nombre de missatges : 276
Ubicació : L.A
Registration date : 15/03/2008
Vicis
Alcohol:
(19/100)
Tebi- Freak
Vicis
Alcohol:
(65/100)
Així doncs, quan comença la propera Vuladu's?
Telis- madame
Vicis
Alcohol:
(75/100)
Aquí si no ens movem i posem dates no es farà res... Proposo que el sorteig es faci aquest cap de setmana, ja sigui divendres o dissabte en algun bar (com no). Per la meva part, aniré dient-li a tots els què conec per tal que confirmin la seva participació, però la majoria dels de futbol no els tinc al Messenger ni tinc el mòbil ni res, o sigui que ho deixo en mans vostres (Doktor, Ferran, Telis etc.). Aviam si podem tenir una llista definitiva per aquest cap de setmana, crec que si ens movem una mica és bastant factible.
Typhon- ultra freak
Vicis
Alcohol:
(100/100)
Sisi, ens hem de moure ja que sino no començarem mai...
A mi em sembla bé fer el sorteig aquest finde, com també em sembla necessari fer-lo en algun bar òbviament xD
Jo em comprometo a fer una enviada de correus a aquella gent amb la que no tenim contacte directe (gent del futbol,...).
En seguim parlant per aquí val???
A mi em sembla bé fer el sorteig aquest finde, com també em sembla necessari fer-lo en algun bar òbviament xD
Jo em comprometo a fer una enviada de correus a aquella gent amb la que no tenim contacte directe (gent del futbol,...).
En seguim parlant per aquí val???
doktor- yonki del fòrum
- Nombre de missatges : 784
Ubicació : Manakles City
Vicis
Alcohol:
(100/100)
Bueno, he confirmat gent sense parlar-hi però que sé segur que la jugaran. Llavors queden aquestes persones per confirmar, els quals no conec el suficient com per confirmar-los jo o preguntar-li si jugaran, així que ho deixo a les vostres mans:
Atlètic Manakles (Lombians)
AT.PLANOTINO (Luismi)
BAR FELIPE (Valentí)
C.A. Navarcles (Unknown Player xD) <--- aquest millor sudem xD
F.C. Les Cabres (Òscar Ruiz)
F.C. non stop (Òscar)
Manakles CF (Olmedo)
tattoqtevas (Javi Martínez)
TISURETES TEAM (Tisu)
PD: Per cert, li vaig enviar un HT-Mail als equips que vaig citar a la pàgina anterior, però cap d'ells m'ha contestat xD Només ho dic perquè hi hagi constància oficial i per si a algú li importa (ho dubto).
Atlètic Manakles (Lombians)
AT.PLANOTINO (Luismi)
BAR FELIPE (Valentí)
C.A. Navarcles (Unknown Player xD) <--- aquest millor sudem xD
F.C. Les Cabres (Òscar Ruiz)
F.C. non stop (Òscar)
Manakles CF (Olmedo)
tattoqtevas (Javi Martínez)
TISURETES TEAM (Tisu)
PD: Per cert, li vaig enviar un HT-Mail als equips que vaig citar a la pàgina anterior, però cap d'ells m'ha contestat xD Només ho dic perquè hi hagi constància oficial i per si a algú li importa (ho dubto).
Typhon- ultra freak
Vicis
Alcohol:
(100/100)
Jo vaig parlar amb el Luismi (At. Planotino) hi hem va dir que no contessim amb ell, per tant ja teniu un descarte.
Pel que entenc podem concertar amistos aquest dimecres encare no???
Pel que entenc podem concertar amistos aquest dimecres encare no???
chatarra- quòniem
- Nombre de missatges : 55
Ubicació : a la lluna
Registration date : 18/03/2008
Jo dels ekips citats a dalt contaria amb el Lombians i el Tisu i com a molt amb el Bar Felipe. Això ho dic sense haver confirmat res per això...
Bueno l'Olmedo també ha participat en les últimes però té un equip que no fa ni pena FUCK WAPPP!!! XD!
Evidentment ke s'ha de fer en un bar. Tot i així es reserva el dret d'admissió al sorteig ja que hauriem d'evitar imatges dels presidents dels clubs tajats com va fer Hotis en el passat sorteig...
Divendres o Dissabte? Felipe, Lo-hi o com ke es estiu en alguna terrasseta rollo Llesqueria de l'Avia o Bar S-PORK? Snorkels?
Bueno clar tambe es pot comptar am la terrassa totalment legal del Lipe..... Sorteig + sopar? O como?
Bueno l'Olmedo també ha participat en les últimes però té un equip que no fa ni pena FUCK WAPPP!!! XD!
Evidentment ke s'ha de fer en un bar. Tot i així es reserva el dret d'admissió al sorteig ja que hauriem d'evitar imatges dels presidents dels clubs tajats com va fer Hotis en el passat sorteig...
Divendres o Dissabte? Felipe, Lo-hi o com ke es estiu en alguna terrasseta rollo Llesqueria de l'Avia o Bar S-PORK? Snorkels?
Bueno clar tambe es pot comptar am la terrassa totalment legal del Lipe..... Sorteig + sopar? O como?
Telis- madame
Vicis
Alcohol:
(75/100)
Si, podeu concertar amistós per la setmana que ve, fins que no es faci el sorteig no possarem data d'inici millor.
El sorteig el faria demà divendres a algun bar on sopéssim (qui vulgués és clar). Serà qüestió de parlar-ho demà a la tarda i posar l'avís al fòrum per qui vulgui venir al sorteig però no sopi ni res.
El sorteig el faria demà divendres a algun bar on sopéssim (qui vulgués és clar). Serà qüestió de parlar-ho demà a la tarda i posar l'avís al fòrum per qui vulgui venir al sorteig però no sopi ni res.
Typhon- ultra freak
Vicis
Alcohol:
(100/100)
Perke l'opció fer-ho dissabte: sopar+sorteig+sortir de festa?
Ke hi dieu?
P.D. Bueno de fet avui també es pot sortir clar....
Ke hi dieu?
P.D. Bueno de fet avui també es pot sortir clar....
Telis- madame
Vicis
Alcohol:
(75/100)
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
Manakles Online :: Hattrick :: Vuladu's Cup :: Edicions Anteriors :: Edició VI
Pàgina 1 de 2
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum