VI Vuladu's Cup
+8
kiku
chatarra
doktor
Typhon
Telis
OrBiS
toia
Tebi
12 participantes
Manakles Online :: Hattrick :: Vuladu's Cup :: Edicions Anteriors :: Edició VI
Pàgina 2 de 2
Pàgina 2 de 2 • 1, 2
Re: VI Vuladu's Cup
Aquest nano té molta raó jo voto tb per un disapte..
Més que re que hi ha gent perki k fa dies k no surt de festa a sucar el melindro. Apaaaaaaaaaaaaaaaaaa
sopar+sorteig+sortir de festa
Més que re que hi ha gent perki k fa dies k no surt de festa a sucar el melindro. Apaaaaaaaaaaaaaaaaaa
toia- proxeneta
- Nombre de missatges : 287
Ubicació : Algun lloc fent la toia
Registration date : 11/03/2008
Vicis
Alcohol:
(0/100)
i jo què com a possibles participants???? hihihihihihihihiih
I mira ja que es el meu primer missatge deixaré uns quants pedés a lo FUCK:
- Xardof i el seu micromachine,
- Sifón i els seus pitis innecessàris,
- Ferrys i Orbis per la cansada falera pels perikitus,
- Nano per la seva ortografia de vímet com "vaic na, ves sigut...",
- Ductó per arribar a casa i posarse al HT ipso-facto
i en general a tots pq a diari em trobo amb més símils del HT, que les converses de quina calor, on vas de vacances?, etc. a l'estiu.
Clara
...I que continuem "tenis-hi" la mateixa ràbia que 40 anys enradera...
I mira ja que es el meu primer missatge deixaré uns quants pedés a lo FUCK:
- Xardof i el seu micromachine,
- Sifón i els seus pitis innecessàris,
- Ferrys i Orbis per la cansada falera pels perikitus,
- Nano per la seva ortografia de vímet com "vaic na, ves sigut...",
- Ductó per arribar a casa i posarse al HT ipso-facto
i en general a tots pq a diari em trobo amb més símils del HT, que les converses de quina calor, on vas de vacances?, etc. a l'estiu.
Clara
...I que continuem "tenis-hi" la mateixa ràbia que 40 anys enradera...
Naba- no sóc DIN-GÚ!!
- Nombre de missatges : 3
Registration date : 11/06/2008
WTF Naba?? xDD Tots els pitis són necessaris en certa manera, ja que s'ha de seguir el màxim "Quan no saps què fer, fas un piti". I encara estàs a temps de fer-te un equip i participar, no farem com amb els bombers i et poSSarem (xD) el Yistó (xD x 2) més baix per ser una dona però crec que pots donar-li guerra a equips com Naina's Team i el seu gran Diego Coquero xDD
Deixant de banda l'annex infiltratiu, d'acord amb el plan sopar+sorteig+festa de dissabte, ja ho parlarem per decidir el lloc i tal. Au meuques!
Deixant de banda l'annex infiltratiu, d'acord amb el plan sopar+sorteig+festa de dissabte, ja ho parlarem per decidir el lloc i tal. Au meuques!
Typhon- ultra freak
- Nombre de missatges : 1447
Registration date : 21/02/2008
Vicis
Alcohol:
(100/100)
Hem acordat fer el sorteig de la VI Vuladu's aquesta nit al Muntané a partir de les 9 del vespre. Al primer post he deixat la llista semi-definitiva de participants. Tot i que alguns no han confirmat la seva participació, en principi tots els que hi han la jugaran. Amb els que hi han som 33 equips, o sigui que els comptes surten gairebé rodons (3 grups de 8 equips cadascun i un de 9, passant a vuitens els 4 primers de cada grup amb el mateix sistema i normes que la V Vuladu's). De totes formes, si algun equip es vulgués incorporar faríem que algun grup tingués 9 equips i ja està.
Res més, demà quan se'm pasi la ressaca penjaré els grups resultants del sorteig d'avui. En quant a l'inici de la competició, crec que es podria començar el 13 d'agost, però això ja ho decidirem aquesta nit.
Res més, demà quan se'm pasi la ressaca penjaré els grups resultants del sorteig d'avui. En quant a l'inici de la competició, crec que es podria començar el 13 d'agost, però això ja ho decidirem aquesta nit.
Typhon- ultra freak
- Nombre de missatges : 1447
Registration date : 21/02/2008
Vicis
Alcohol:
(100/100)
Pàgina 2 de 2 • 1, 2
Manakles Online :: Hattrick :: Vuladu's Cup :: Edicions Anteriors :: Edició VI
Pàgina 2 de 2
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum