Manakles Online
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

VII Vuladu's Cup - Organització

+5
cobos
elcoordinador
Tebi
OrBiS
Typhon
9 participantes

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Ir abajo

VII Vuladu's Cup - Organització Empty VII Vuladu's Cup - Organització

Missatge por Typhon Dg 23 Nov 2008, 21:24

Ara que ja s'acaba la VI Vuladu's, podríem establir la organització definitiva de la nova Vuladu's amb dues divisions, a més de revisar les actuals normes.
He estat mirant el post on vam parlar extesament sobre això, i en principi les conclusions a les que vam arribar són aquestes:

- La Vuladu's a partir d'ara constarà de dues divisions. Inicialment, jugarem a primera els qui vam passar a vuitens de final a l'actual edició, i a segona tots els altres, més els desqualificats a la fase de grups i les possibles noves incorporacions.
- La primera divisió constarà de 2 grups de 8 equips cadascun. Els 4 primers de cada grup passaran a quarts i es disputaran el títol amb el mateix sistema que hem fet fins ara. Els cinquens i sisens es mantindran a primera i els dos vuitens baixaran directament.
- En quant als setens, hi ha la possibilitat que juguin entre ells per veure qui es manté i qui no, o que juguin amb els equips de segona que hagin estat el·liminats a les semifinals una promoció a partit únic o amb anada i tornada. Ara m'ho he tornat a pensar i m'agrada més la opció d'una promoció amb anada i tornada amb els equips de segona, ja que crec que seria més emocionant. Parlem-ne per això, que cadascú digui la seva.
- A segona, es seguiria més o menys el mateix sistema. Dos grups de X equips cadascun, els 4 primers que passin a quarts (o, si hi ha pocs equips, els 2 primers que passin a semis).
- Els dos equips que arribin a la final pujaran directament agafant el lloc dels qui hagin quedat vuitens a primera, i els que perdin a semifinals que es disputin el lloc amb la promoció que he comentat abans, o amb el sistema que decidim.
- Per altra banda, hem de pensar què fer amb els equips que no acceptin dos partits i, per tant, quedin desqualificats. A segona no hi ha problema, però si es dóna el fet a primera què fem? Fem que quedin últims i per tant baixin? O fem que pugi un nou equip de segona al seu lloc? Jo voto per aquesta segona opció, per castigar els equips que no acceptin partits a la vegada que fer baixar els qui quedin últims, i així donar més oportunitats als equips de segona que s'ho currin perquè puguin pujar a primera.
- En quant a l'inici de la competició, ho faria de la forma que vaig comentar a l'altre post:
Typhon escrigué:Ahir parlant amb el Doktor vam comentar que, ja que fent dos grups de 8 la Vuladu's duraria 10 setmanes i la temporada de Hattrick dura 16 (14 partits de lliga + 2 de descans) es podria seguir una dinàmica de Vuladu's per temporada. És a dir, com els equips que estem de vuitena en amunt juguem Copa però ens eliminen a la segona jornada com a molt (a la tercera si apurem), es podria començar cada Vuladu's a la tercera o quarta setmana de cada temporada de Hattrick, i el final d'aquesta coincidiria amb el final de la lliga aproximadament.

Si us sembla bé el sistema que proposo digueu-ho (si no dieu res, s'entèn que esteu d'acord). En cas contrari, proposeu l'alternativa i parlem-ne.
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
VII Vuladu's Cup - Organització Left_bar_bleue100/100VII Vuladu's Cup - Organització Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

VII Vuladu's Cup - Organització Empty Re: VII Vuladu's Cup - Organització

Missatge por OrBiS Dl 24 Nov 2008, 09:54

Typhon escrigué:- En quant als setens, hi ha la possibilitat que juguin entre ells per veure qui es manté i qui no, o que juguin amb els equips de segona que hagin estat el·liminats a les semifinals una promoció a partit únic o amb anada i tornada. Ara m'ho he tornat a pensar i m'agrada més la opció d'una promoció amb anada i tornada amb els equips de segona, ja que crec que seria més emocionant. Parlem-ne per això, que cadascú digui la seva.

Jo faria que els 2 setens, juguen contra els 2 semifinalistes, ja que aixi hi ha mes pujades i baixades, a aprtir unic o a doble partit, ja depen de com surtin els grups, per no allargar mes del necessari fins al proxim sopar Very Happy



Typhon escrigué:- Per altra banda, hem de pensar què fer amb els equips que no acceptin dos partits i, per tant, quedin desqualificats. A segona no hi ha problema, però si es dóna el fet a primera què fem? Fem que quedin últims i per tant baixin? O fem que pugi un nou equip de segona al seu lloc? Jo voto per aquesta segona opció, per castigar els equips que no acceptin partits a la vegada que fer baixar els qui quedin últims, i així donar més oportunitats als equips de segona que s'ho currin perquè puguin pujar a primera.

aquest sistem teu no m'acaba de convencer ja que ja li he vist un bug xD

Jo a la fase preliminar, faria com fins ara, al segon partit no acceptat desqualificació i descens per la proxima temporada (com a 8è). A la segona fase, amb un ÚNIC partit tb es desqualifica i baixa de categoria. Aquesta plaça en el cas que un semifinalista hagi perdut contra un setè, se li assigna a ell. En cas que els 2 semifinalistes hagin perdut, faran un partit per veure qui s'emporta la plaça. I si els 2 semifinalistes han guanyat, la plaça se la emportara el 3r classificat amb mes puntuació, seguint les normes de la vuladu's.

El pq de no fer que quan un es desqualifica, baixi directament i en puji un de segona? Imaginat que vaig 8è a primera (no es el cas pq io estare a segunda oé, pero ja he posat IMAGINA xD) keden 4 jornades de la primera fase, i ja veigs k men vaig a segona... seguint la ideologia de morir matando, no accepto els 2 amistosos, sem fa baixar a segona, un de segona puja com a 8è... i juga 2 partits i torna a baixar per kedar ultim xDDD Ja se que ara em direu que aixo es ser molt rebuscat i molt fdp, pero despres de veure tots els maletins que corren per aquesta competició ja no mextranyaria res xD



Typhon escrigué:- En quant a l'inici de la competició, ho faria de la forma que vaig comentar a l'altre post:
Typhon escrigué:Ahir parlant amb el Doktor vam comentar que, ja que fent dos grups de 8 la Vuladu's duraria 10 setmanes i la temporada de Hattrick dura 16 (14 partits de lliga + 2 de descans) es podria seguir una dinàmica de Vuladu's per temporada. És a dir, com els equips que estem de vuitena en amunt juguem Copa però ens eliminen a la segona jornada com a molt (a la tercera si apurem), es podria començar cada Vuladu's a la tercera o quarta setmana de cada temporada de Hattrick, i el final d'aquesta coincidiria amb el final de la lliga aproximadament.

Si us sembla bé el sistema que proposo digueu-ho (si no dieu res, s'entèn que esteu d'acord). En cas contrari, proposeu l'alternativa i parlem-ne.

Totalment en desacord. Això faria decaure les 2 competicions, ja que a finals de temporada, si s'arriba am opcions a les 2 competicions, s'haura de triar per una. Ja sabem que el Ferran triara la Vuladus abans que la lliga, pero molts d'altres no (eh Aragonés?! xD) Jo crec que lo ideal seria que la fase final de la vuladus comenses amb la lliga, i aixi a finals de lliga com a molt estariem fent la primera fase de la proxima vuladus..

Tot i així, això es una FUCK DEMOCRACIA, i es farà el k la majoria digui. Com diu el trunyu's.. parlem-ne!! bounce
OrBiS
OrBiS
Freak

Nombre de missatges : 1108
Age : 41
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
VII Vuladu's Cup - Organització Left_bar_bleue40/100VII Vuladu's Cup - Organització Empty_bar_bleue  (40/100)

http://google.es

Tornar a dalt Ir abajo

VII Vuladu's Cup - Organització Empty Re: VII Vuladu's Cup - Organització

Missatge por Typhon Dl 24 Nov 2008, 11:04

A lo dels desqualificats no m'he explicat bé, no volia dir això.
Imagina't aquesta classificació: grup de 8 equips, el Doktor va primer, jo vaig sisè, el Xuri setè i el Pepo vuitè (per exemple eh, no salteu ja xD). El Doktor va molt atabalat al Gimbé perquè les iaies no paren de tirar-li la canya i no pot acceptar dos partits, per tant, desqualificat i a segona. El què jo deia és que, en aquest cas, el Pepo seguiria baixant directe per quedar últim i el Xuri jugaria promoció per quedar penúltim. Així, en aquest cas, hi hauria més equips de segona que podrien pujar, ja que algun d'ells ocuparia també la plaça del Doktor, per tant, hi haurien 3 equips que pujarien a aquest grup (en cas que el Xuri perdés la promoció). M'explico?
Una altra idea seria que, en el cas de l'exemple, el Doktor quedés vuité i el Pepo setè, per tant, jugaria promoció i el Xuri quedaria poble amb mi i ens quedaríem a primera. No sé, són dues idees diferents que es poden parlar.
En quant a lo de l'inici de la competició, jo ho deia per evitar els parons per culpa de la fuck Copa, però parlem-ne i que tothom digui la seva.
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
VII Vuladu's Cup - Organització Left_bar_bleue100/100VII Vuladu's Cup - Organització Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

VII Vuladu's Cup - Organització Empty Re: VII Vuladu's Cup - Organització

Missatge por OrBiS Dl 24 Nov 2008, 14:44

Aixi em sembla bé.

Tot i que ja hagut una cosa que fot rato que llegeixo i no acabo de entendre:

Typhon escrigué:Una altra idea seria que, en el cas de l'exemple, el Doktor quedés vuité i el Pepo setè, per tant, jugaria promoció i el Xuri quedaria poble amb mi i ens quedaríem a primera.

el Xuri quedaria poble amb mi?

HOYGAN?

xD
OrBiS
OrBiS
Freak

Nombre de missatges : 1108
Age : 41
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
VII Vuladu's Cup - Organització Left_bar_bleue40/100VII Vuladu's Cup - Organització Empty_bar_bleue  (40/100)

http://google.es

Tornar a dalt Ir abajo

VII Vuladu's Cup - Organització Empty Re: VII Vuladu's Cup - Organització

Missatge por Tebi Dl 24 Nov 2008, 15:16

Pel que entenc jo si, crec que aquesta és la millor opció, els 2 setens promocionen amb el 3r i 4rt de segona oé a partit doble (les promocions sempre van aixis, i a part tindra mes gracia pel tema gols) i penso que el primer partit s'hauria de jugar al camp de l'equip de segona oe.)

Pel tema penya que no accepti 2 reptes simplement que quedin últims i per tant baixin a 2a oé i al següent any pugi a 1a un equip mès del comte. Amb això vull dir que els 2 vuitens baixarien igual i els 2 setens haurien de promocionar igualment, perquè?

- Perquè hi hagin mès pujades i baixades donant un dosis extra de dinamisme a la vuladus
- Perquè en el cas que nomès hi hagues un descualificat, qui es salva, el 7è d'un grup o de l'altre? hauriem de fer un altre partit entre els 2 per triar-ho o bé per la diferencia de gols, pero trobu injust que el pepo hagues de baixar a 2a oé perque a marcat 2 gols menys que el xupa. O follem tots o matem la puta.

En el cas que algu no accepti un repte a les eliminatories de la vuladu's l'any següent a 2a oé i l'equip rival passa a la següent ronda.
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
VII Vuladu's Cup - Organització Left_bar_bleue65/100VII Vuladu's Cup - Organització Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

VII Vuladu's Cup - Organització Empty Re: VII Vuladu's Cup - Organització

Missatge por OrBiS Dl 24 Nov 2008, 17:53

Ferran... no t'ofenguis... pero em sembla k no t'has enterat de res del que he dit jo ni del que ha dit el typhon xDDDDD

O potser soc jo k no menteru?! silent
OrBiS
OrBiS
Freak

Nombre de missatges : 1108
Age : 41
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
VII Vuladu's Cup - Organització Left_bar_bleue40/100VII Vuladu's Cup - Organització Empty_bar_bleue  (40/100)

http://google.es

Tornar a dalt Ir abajo

VII Vuladu's Cup - Organització Empty Re: VII Vuladu's Cup - Organització

Missatge por Tebi Dl 24 Nov 2008, 17:58

Jo diria que si que ho he entès tot. xD el que passa es que poder no m'he explicat bé. Avui aniré a la resi en parlarem i el typhon ja ho explicarà.. xDD
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
VII Vuladu's Cup - Organització Left_bar_bleue65/100VII Vuladu's Cup - Organització Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

VII Vuladu's Cup - Organització Empty Re: VII Vuladu's Cup - Organització

Missatge por Typhon Dl 24 Nov 2008, 21:12

Per molt que em foti dir-ho, crec que el Ferran ho ha entès tot, és més, estem 100% d'acord en tot, fins i tot en coses que no he comentat jo però que ha dit ell també hi estic d'acord Shocked
Em sembla que ets tu Fabri que no hi ets pas tot xDD Annex: quedar poble vol dir ni baixar ni pujar, ve del joc del llop/assassí, quan un jugador no és ni l'assassí ni el mort és poble, doncs això.
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
VII Vuladu's Cup - Organització Left_bar_bleue100/100VII Vuladu's Cup - Organització Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

VII Vuladu's Cup - Organització Empty Re: VII Vuladu's Cup - Organització

Missatge por elcoordinador Dl 24 Nov 2008, 23:07

Jo com sempre passo de llegir tantes normes i acataré el digueu.
elcoordinador
elcoordinador
macarró

Nombre de missatges : 184
Age : 59
Registration date : 11/03/2008

Vicis
Alcohol:
VII Vuladu's Cup - Organització Left_bar_bleue50/100VII Vuladu's Cup - Organització Empty_bar_bleue  (50/100)

Tornar a dalt Ir abajo

VII Vuladu's Cup - Organització Empty Re: VII Vuladu's Cup - Organització

Missatge por OrBiS Dt 25 Nov 2008, 12:24

Typhon escrigué:Per molt que em foti dir-ho, crec que el Ferran ho ha entès tot, és més, estem 100% d'acord en tot, fins i tot en coses que no he comentat jo però que ha dit ell també hi estic d'acord Shocked
No si al final acabareu follantvos el cul....


Typhon escrigué:Em sembla que ets tu Fabri que no hi ets pas tot xDD.
ok Embarassed


El que podem fer, es sobre aixo que hem posat ara, es fa una beta, i despres ja votarema favor o en contra. Si pot ser fes-ho per punts separats. Aixi es mes facil criticar punts k paragrafs xD
OrBiS
OrBiS
Freak

Nombre de missatges : 1108
Age : 41
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
VII Vuladu's Cup - Organització Left_bar_bleue40/100VII Vuladu's Cup - Organització Empty_bar_bleue  (40/100)

http://google.es

Tornar a dalt Ir abajo

VII Vuladu's Cup - Organització Empty Re: VII Vuladu's Cup - Organització

Missatge por cobos Dt 25 Nov 2008, 17:28

yo haria promocion los 4 ultimos de primera con los 4 primeros de segunda, asi mola mas ^^

k os den!
cobos
cobos
macarró

Nombre de missatges : 167
Registration date : 21/03/2008

Vicis
Alcohol:
VII Vuladu's Cup - Organització Left_bar_bleue100/100VII Vuladu's Cup - Organització Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

VII Vuladu's Cup - Organització Empty Re: VII Vuladu's Cup - Organització

Missatge por doktor Dc 26 Nov 2008, 02:04

Ja escriuré un missatge com manen els cànons quan pugui, erò de moment mostro el meu suport al plantejament fet pel Typhon i el Ferran, tant en el calendari, com en l'organització de la competi, com en els casos de reptes no acceptats.
Hasta aquí puedo leer...
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
VII Vuladu's Cup - Organització Left_bar_bleue100/100VII Vuladu's Cup - Organització Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

VII Vuladu's Cup - Organització Empty Re: VII Vuladu's Cup - Organització

Missatge por chatarra Dc 26 Nov 2008, 20:37

A mi hem semble bé la opció del typhon, pero el comentari que ha fet el fabri que semble que heu passat per alt, de no fer coincidir els dos finals de competició junts hem semble acertat, ja que s'hi ti estas jugant algo a la lliga has d'escollir i menos el puto ferri els demes abandonariam la vulados i no es bo per la competició.
chatarra
chatarra
quòniem

Nombre de missatges : 55
Age : 46
Ubicació : a la lluna
Registration date : 18/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

VII Vuladu's Cup - Organització Empty Re: VII Vuladu's Cup - Organització

Missatge por kiku Dt 02 Des 2008, 18:25

aki molta parrafada i poca explicació avera si us aclareu una mika dropuuuus

quan volgueu u poseu tot claret i llestos....
kiku
kiku
madafaka

Nombre de missatges : 377
Age : 32
Ubicació : assentat a la cadira xD
Registration date : 13/03/2008

Vicis
Alcohol:
VII Vuladu's Cup - Organització Left_bar_bleue32514/100VII Vuladu's Cup - Organització Empty_bar_bleue  (32514/100)

Tornar a dalt Ir abajo

VII Vuladu's Cup - Organització Empty Re: VII Vuladu's Cup - Organització

Missatge por Tebi Dt 02 Des 2008, 20:35

kiku escrigué:aki molta parrafada i poca explicació avera si us aclareu una mika dropuuuus

quan volgueu u poseu tot claret i llestos....

Si ho haguessis llegit ho entendires tot perfectament xD vago!
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
VII Vuladu's Cup - Organització Left_bar_bleue65/100VII Vuladu's Cup - Organització Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

VII Vuladu's Cup - Organització Empty Re: VII Vuladu's Cup - Organització

Missatge por Tebi Dj 29 Gen 2009, 15:43

Bé, això es una olla de cols. Aviam si puc fer-ne un resum si tinc una mica de temps. Una cosa que no m'ha quedat clara és la següent: la fase eliminatoria s'encreuen els 4 primers de cada grup, no? Pero.. es farà er sorteig o sera directament, primer contra 4rt, 2n contra 3r? Seria un tema bastant interessant de deixar arreglat abans de començar...
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
VII Vuladu's Cup - Organització Left_bar_bleue65/100VII Vuladu's Cup - Organització Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

VII Vuladu's Cup - Organització Empty Re: VII Vuladu's Cup - Organització

Missatge por OrBiS Dj 29 Gen 2009, 16:18

warning per doble post! xD

menos spam i mes post en clar!
OrBiS
OrBiS
Freak

Nombre de missatges : 1108
Age : 41
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
VII Vuladu's Cup - Organització Left_bar_bleue40/100VII Vuladu's Cup - Organització Empty_bar_bleue  (40/100)

http://google.es

Tornar a dalt Ir abajo

VII Vuladu's Cup - Organització Empty Re: VII Vuladu's Cup - Organització

Missatge por Typhon Dj 29 Gen 2009, 16:34

Tebi escrigué:Bé, això es una olla de cols. Aviam si puc fer-ne un resum si tinc una mica de temps. Una cosa que no m'ha quedat clara és la següent: la fase eliminatoria s'encreuen els 4 primers de cada grup, no? Pero.. es farà er sorteig o sera directament, primer contra 4rt, 2n contra 3r? Seria un tema bastant interessant de deixar arreglat abans de començar...
Si, jo crec que la idea seria primers contra quarts i segons contra tercers, perquè hi hagi alicient a la fase prèvia.
Tinc pensat fer el post de les normes abans que comenci la Vuladu's, no patiu. Si el vols fer tu abans que jo endavant per això, però sinó el faré quan pugui abans que comencem.
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
VII Vuladu's Cup - Organització Left_bar_bleue100/100VII Vuladu's Cup - Organització Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

VII Vuladu's Cup - Organització Empty Re: VII Vuladu's Cup - Organització

Missatge por Tebi Dj 29 Gen 2009, 16:36

Ok pero si fem aquest sistema i poden haver-hi tongus en la 1a fase, rollu em deixo guanyar perque aixi quedo 3r i jugare contra la toia del xuri k ha quedat 2n, per exemple. Per tal d'evitar això es podria fer a sorteig, un grup contra l'altre o bé tots contra tots a saco i a tomar pel cul xD
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
VII Vuladu's Cup - Organització Left_bar_bleue65/100VII Vuladu's Cup - Organització Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

VII Vuladu's Cup - Organització Empty Re: VII Vuladu's Cup - Organització

Missatge por Typhon Dj 29 Gen 2009, 16:38

Tebi escrigué:Ok pero si fem aquest sistema i poden haver-hi tongus en la 1a fase, rollu em deixo guanyar perque aixi quedo 3r i jugare contra la toia del xuri k ha quedat 2n, per exemple. Per tal d'evitar això es podria fer a sorteig, un grup contra l'altre o bé tots contra tots a saco i a tomar pel cul xD
No sé, parlem-ne. Jo sóc partidari de fer primers contra quarts i segons contra tercers, però que parli el poble.
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
VII Vuladu's Cup - Organització Left_bar_bleue100/100VII Vuladu's Cup - Organització Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

VII Vuladu's Cup - Organització Empty Re: VII Vuladu's Cup - Organització

Missatge por OrBiS Dj 29 Gen 2009, 16:38

si ho fas aixi i kedes primer de grup i et toca el primer de grup de l'altre, kedes fora poguent arribar a la final? no m'acaba de convencer xD
OrBiS
OrBiS
Freak

Nombre de missatges : 1108
Age : 41
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
VII Vuladu's Cup - Organització Left_bar_bleue40/100VII Vuladu's Cup - Organització Empty_bar_bleue  (40/100)

http://google.es

Tornar a dalt Ir abajo

VII Vuladu's Cup - Organització Empty Re: VII Vuladu's Cup - Organització

Missatge por Typhon Dj 29 Gen 2009, 16:44

OrBiS escrigué:si ho fas aixi i kedes primer de grup i et toca el primer de grup de l'altre, kedes fora poguent arribar a la final? no m'acaba de convencer xD
Exacte. Sempre (o gairebé sempre) ho hem fet enfrontant-se primers contra quarts i segons contra tercers, per premiar a qui queda primer de grup. Si després hi han màfies per evitar rivals ja no s'hi pot fer res, però crec que és més important ficar-hi alicient d'aquesta manera.
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
VII Vuladu's Cup - Organització Left_bar_bleue100/100VII Vuladu's Cup - Organització Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

VII Vuladu's Cup - Organització Empty Re: VII Vuladu's Cup - Organització

Missatge por elcoordinador Dj 29 Gen 2009, 17:02

Jo segon vaig a jugar al camp del tercer i eliminat clarament pel factor camp. Això tampoc és just però hem vaig haver de fotre.
elcoordinador
elcoordinador
macarró

Nombre de missatges : 184
Age : 59
Registration date : 11/03/2008

Vicis
Alcohol:
VII Vuladu's Cup - Organització Left_bar_bleue50/100VII Vuladu's Cup - Organització Empty_bar_bleue  (50/100)

Tornar a dalt Ir abajo

VII Vuladu's Cup - Organització Empty Re: VII Vuladu's Cup - Organització

Missatge por Typhon Dj 29 Gen 2009, 17:09

elcoordinador escrigué:Jo segon vaig a jugar al camp del tercer i eliminat clarament pel factor camp. Això tampoc és just però hem vaig haver de fotre.
Ja t'ho vam dir al seu dia però bueno... NO vas jugar al camp del tercer, vau jugar en un camp neutre (conretament, el camp de Matinée Team). Joventut Navarclina apareixia com a local al nom del partit perquè va ser ell qui et va reptar, però cap dels dos tenia aventatge de camp.
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
VII Vuladu's Cup - Organització Left_bar_bleue100/100VII Vuladu's Cup - Organització Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

VII Vuladu's Cup - Organització Empty Re: VII Vuladu's Cup - Organització

Missatge por elcoordinador Dj 29 Gen 2009, 17:11

Que no vaig jugar a camp contrari!, Que no vaig jugar a camp contrari!, demanali al observador federatiu que cridava la grada i les amenaces de mort que va rebre els meus jugadors.
elcoordinador
elcoordinador
macarró

Nombre de missatges : 184
Age : 59
Registration date : 11/03/2008

Vicis
Alcohol:
VII Vuladu's Cup - Organització Left_bar_bleue50/100VII Vuladu's Cup - Organització Empty_bar_bleue  (50/100)

Tornar a dalt Ir abajo

VII Vuladu's Cup - Organització Empty Re: VII Vuladu's Cup - Organització

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum