Manakles Online
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

VII Vuladu's Cup - Organització

+5
cobos
elcoordinador
Tebi
OrBiS
Typhon
9 participantes

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Ir abajo

VII Vuladu's Cup - Organització - Página 2 Empty Re: VII Vuladu's Cup - Organització

Missatge por kiku Dj 29 Gen 2009, 18:10

ia estas plorant cayuela....


jo u faria a lo classic 1er contra 4rt....
kiku
kiku
madafaka

Nombre de missatges : 377
Age : 32
Ubicació : assentat a la cadira xD
Registration date : 13/03/2008

Vicis
Alcohol:
VII Vuladu's Cup - Organització - Página 2 Left_bar_bleue32514/100VII Vuladu's Cup - Organització - Página 2 Empty_bar_bleue  (32514/100)

Tornar a dalt Ir abajo

VII Vuladu's Cup - Organització - Página 2 Empty Re: VII Vuladu's Cup - Organització

Missatge por OrBiS Dj 29 Gen 2009, 18:38

/cry
OrBiS
OrBiS
Freak

Nombre de missatges : 1108
Age : 41
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
VII Vuladu's Cup - Organització - Página 2 Left_bar_bleue40/100VII Vuladu's Cup - Organització - Página 2 Empty_bar_bleue  (40/100)

http://google.es

Tornar a dalt Ir abajo

VII Vuladu's Cup - Organització - Página 2 Empty Re: VII Vuladu's Cup - Organització

Missatge por doktor Dv 30 Gen 2009, 18:39

Tebi escrigué:Ok pero si fem aquest sistema i poden haver-hi tongus en la 1a fase, rollu em deixo guanyar perque aixi quedo 3r i jugare contra la toia del xuri k ha quedat 2n, per exemple. Per tal d'evitar això es podria fer a sorteig, un grup contra l'altre o bé tots contra tots a saco i a tomar pel cul xD

Aquí cadascú mira per lo seu... Jo prefereixo que sàpigues contra qui jugaràs, és a dir 1er-4rt i 2on-3er.
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
VII Vuladu's Cup - Organització - Página 2 Left_bar_bleue100/100VII Vuladu's Cup - Organització - Página 2 Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

VII Vuladu's Cup - Organització - Página 2 Empty Re: VII Vuladu's Cup - Organització

Missatge por Telis Ds 31 Gen 2009, 14:46

Jo crec que també és millor fer primers contra quarts i segons contra tercers, perke aixi la fase de grups també tenen una mica d'alicient per saber amb qui seran els teus possibles rivals.... Perque els sortejos ja sabem com van, sisi molt emocionants però crec que aki esta totalmente discartado
Telis
Telis
madame

Nombre de missatges : 328
Age : 40
Ubicació : A tot arreu: treball, futbol, teatre...
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
VII Vuladu's Cup - Organització - Página 2 Left_bar_bleue75/100VII Vuladu's Cup - Organització - Página 2 Empty_bar_bleue  (75/100)

Tornar a dalt Ir abajo

VII Vuladu's Cup - Organització - Página 2 Empty Re: VII Vuladu's Cup - Organització

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum