Hattrick anuncia: Benvinguts a la nova temporada
+7
xuri
elcoordinador
cobos
doktor
kiku
Typhon
Tebi
11 participantes
Manakles Online :: Fòrum :: Anuncis
Pàgina 2 de 3
Pàgina 2 de 3 • 1, 2, 3
Re: Hattrick anuncia: Benvinguts a la nova temporada
xupa? qui es aquest? VESTEN AL FORO DEL SURIA TRAIDOR!
PD: Aixo va per lo del sopar ¬¬
PD: Aixo va per lo del sopar ¬¬
OrBiS- Freak
- Nombre de missatges : 1108
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Registration date : 21/02/2008
Vicis
Alcohol:
(40/100)
en cap momen e intentat obrir cap debat Barça-Espanyol pk crec k aki si k no ase falta desir nada mas. El misatge nava simplement a seguir la conya k stava fen totom . He vis a totom foten "sisanya" i jo e dexat anar la meva x fer la conya. Ara, si sempre k dic algu n'haig de sortir escaldat dons normal k no scrigui mai res
xupa- xuloputes
- Nombre de missatges : 211
Registration date : 11/03/2008
Vicis
Alcohol:
(100/100)
Tranqui Xupa, jo pillo cada 2 posts i aquí em tens xDxupa escrigué:en cap momen e intentat obrir cap debat Barça-Espanyol pk crec k aki si k no ase falta desir nada mas. El misatge nava simplement a seguir la conya k stava fen totom . He vis a totom foten "sisanya" i jo e dexat anar la meva x fer la conya. Ara, si sempre k dic algu n'haig de sortir escaldat dons normal k no scrigui mai res
Typhon- ultra freak
- Nombre de missatges : 1447
Vicis
Alcohol:
(100/100)
doktor escrigué:Telis escrigué:Pobret typhon va.... ke segur ke akest any es el teu.... pit i collons nanu.... ke ho aconseguiràs.....
Que busques aliats perquè et defensin quan aquest any a la Vuladu's fotis el ridícul com sempre???
Jo no necesstiu aliats per res nanu, perke nomes volia animar una mica al nanu ja que la politica del meu club no es ficar-se amb la penya i ja esta.... I vigila tu a la Vuladu's que potser si ke ets un dels favorits però no cantis victòria a veure si et tornaràs com mel Putatruska tu també....
P.D. Destruccions Sellarés "no hase falta desir nada más"
Telis- madame
- Nombre de missatges : 328
Ubicació : A tot arreu: treball, futbol, teatre...
Registration date : 09/03/2008
Vicis
Alcohol:
(75/100)
veieu, lu bo de ser un equip modest i de segona es k mai es ficaran am tu!
kemi- madame
- Nombre de missatges : 301
Ubicació : A casa meua
Registration date : 24/03/2008
Vicis
Alcohol:
(69/100)
Eso lo diras tu, tu ekipo huele mal xD Por ablar ombre jajajaja
cobos- macarró
- Nombre de missatges : 167
Registration date : 21/03/2008
Vicis
Alcohol:
(100/100)
kemi escrigué:veieu, lu bo de ser un equip modest i de segona es k mai es ficaran am tu!
Ia, quina sort, io tb vui se de segona...
doktor- yonki del fòrum
- Nombre de missatges : 784
Ubicació : Manakles City
Vicis
Alcohol:
(100/100)
Typhon escrigué:Tranqui Xupa, jo pillo cada 2 posts i aquí em tens xDxupa escrigué:en cap momen e intentat obrir cap debat Barça-Espanyol pk crec k aki si k no ase falta desir nada mas. El misatge nava simplement a seguir la conya k stava fen totom . He vis a totom foten "sisanya" i jo e dexat anar la meva x fer la conya. Ara, si sempre k dic algu n'haig de sortir escaldat dons normal k no scrigui mai res
Ja està, el Trunyu's plorant com una meuca que se la follen i la roben perqùe te clar que aquest nou sistema amb 2 lligues encara li complica mes les coses per aconseguir el prestigiós trufeu de la vuladu's, i ara intenta fer algun amiguet perque l'ajudi i puguin fer un 69 de rabos... No havies dit que no faries mès comentaris al respecte?!?
Tu xupa surts escaldat perque ets un perdedor, i com a tal, no tens ni veu ni vot. Aquí nomès tenim arguments per vacilar i defensar-nos els que hem guanyat alguna cosa.
Estimat kemi: acabes de firmar sentencia...kemi escrigué:veieu, lu bo de ser un equip modest i de segona es k mai es ficaran am tu!
Tebi- Freak
- Nombre de missatges : 1079
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008
Vicis
Alcohol:
(65/100)
Typhon escrigué:Tranqui Xupa, jo pillo cada 2 posts i aquí em tens xDxupa escrigué:en cap momen e intentat obrir cap debat Barça-Espanyol pk crec k aki si k no ase falta desir nada mas. El misatge nava simplement a seguir la conya k stava fen totom . He vis a totom foten "sisanya" i jo e dexat anar la meva x fer la conya. Ara, si sempre k dic algu n'haig de sortir escaldat dons normal k no scrigui mai res
Carai Typhon, això de tenir un mentor-pederasta com el Telis sembla que fa que aprenguis ràpid el paper de víctima... Que et moqui la iaia!
I com diu el nano, més val que guanyis aquesta Vuladu's nano...
doktor- yonki del fòrum
Vicis
Alcohol:
(100/100)
Una cosa és cremar-la i fer pique al fòrum perquè mola, però l'altra repetir lo mateix una i una altra i una altra i una altra i una altra i una altra i una altra i una altra i una altra i una altra i una altra i una altra i una altra i una altra i una altra i una altra i una altra i una altra i una altra i una altra i una altra i una altra i una altra i una altra i una altra i una altra i una altra i una altra i una altra i una altra i una altra i una altra i una altra i una altra i una altra i una altra i una altra i una altra i una altra i una altra i una altra i una altra i una altra vegada.
El Ferran ho entenc perquè és la seva funció i raó d'ésser i el dia que no m'ataqui a cada post el fòrum morirà, el Xuri ja sabem tots que ara va de pujat, però tu Duktó? Esperava una mica més d'originalitat i de seny de la teva persona... en fi.
El Ferran ho entenc perquè és la seva funció i raó d'ésser i el dia que no m'ataqui a cada post el fòrum morirà, el Xuri ja sabem tots que ara va de pujat, però tu Duktó? Esperava una mica més d'originalitat i de seny de la teva persona... en fi.
Typhon- ultra freak
Vicis
Alcohol:
(100/100)
collons aixo es posa amocionat tu, poder aquesta vuladus en lloc de un sopar podem fer una batalla campal o unes partides al paintball per desfugarnus
P.D: fuck primera!
kiku- madafaka
- Nombre de missatges : 377
Ubicació : assentat a la cadira xD
Registration date : 13/03/2008
Vicis
Alcohol:
(32514/100)
kemi escrigué:veieu, lu bo de ser un equip modest i de segona es k mai es ficaran am tu!
FUCK KEMI I LES CABRES!!!!!!!!!!!!!
Telis- madame
- Nombre de missatges : 328
Ubicació : A tot arreu: treball, futbol, teatre...
Vicis
Alcohol:
(75/100)
kiku escrigué:collons aixo es posa amocionat tu, poder aquesta vuladus en lloc de un sopar podem fer una batalla campal o unes partides al paintball per desfugarnus
En comptes del sopar no, pero un paintball i despres a sopar em semblaria molt bona idea.
sisisisisiisisisisi
OrBiS- Freak
- Nombre de missatges : 1108
Ubicació : Molt lluny d'aqui a l'altre banda del món, amb els barrufets ^^
Vicis
Alcohol:
(40/100)
el Xuri ja sabem tots que ara va de pujat
E que ja està!!!! Jo nomès dik ke us vaic fundir i prou, deixeu de donar-li voltes al tema!! Ho dieu pk si llavors perdu mu menji encara mes!!! L'unic que teniu ganes es de veure'm enfonsat, tinc 2 delanters lesionats i la gent ja m'esta rajant!!! Jo pensu ke hi ha molts kandidats a guanyar la Vuladu's però jo faré el ke sigui pk tu Typhon no la guanyis nomès per cremar-la un cop mes!!! Segundon! a toma pel cul!! jajajaja
xuri- proxeneta
- Nombre de missatges : 271
Ubicació : Manakles
Registration date : 16/03/2008
Vicis
Alcohol:
(100/100)
Tu també com el Ferran? Ja ho deia el Telis i raó que tenia...xuri escrigué:però jo faré el ke sigui pk tu Typhon no la guanyis nomès per cremar-la un cop mes!!!
Typhon- ultra freak
Vicis
Alcohol:
(100/100)
io v/botu per la partida de paintball i dsprees al supar rematant la nit am un menfis^^
kemi- madame
- Nombre de missatges : 301
Ubicació : A casa meua
Registration date : 24/03/2008
Vicis
Alcohol:
(69/100)
kemi escrigué:io v/botu per la partida de paintball i dsprees al supar rematant la nit am un menfis^^
Vinc d'un altre post on també s'estava desvirtuant... No desvirtuem, per favor, aquí el tema original del post és que el Typhon és un segundón....xD
I no sé que esperaves nano, si et rajaria hasta me iaia que es pensa que Hattrick és un insult...
doktor- yonki del fòrum
Vicis
Alcohol:
(100/100)
Putu Tebi, sembles nazi ja. Aqui si no tens un ekip "decent" no pots parlar ja? dons fika una contrasenya pk els dolents no poguem entrar. Aqui tant xerrar d'equips k nomes poden vacilar-se entre ells, ja tinc ganes de veure el teu paper a la Vuladu's. troç de meuca
xupa- xuloputes
Vicis
Alcohol:
(100/100)
Uuuuuuuuuuu!!!xupa escrigué:Putu Tebi, sembles nazi ja. Aqui si no tens un ekip "decent" no pots parlar ja? dons fika una contrasenya pk els dolents no poguem entrar. Aqui tant xerrar d'equips k nomes poden vacilar-se entre ells, ja tinc ganes de veure el teu paper a la Vuladu's. troç de meuca
Typhon- ultra freak
Vicis
Alcohol:
(100/100)
Aqui de parlar pot parlar tothom, l'únic que no pots faltar el respecte a ningú sense haver demostrat res, qüestions morals. El meu paper a la vuladu's no se quin serà pero millor que el teu segur.
PD: Trunyu's para d'intentar fer amics perquè t'ajudin a superar els teus fracassos.
PD: Trunyu's para d'intentar fer amics perquè t'ajudin a superar els teus fracassos.
Tebi- Freak
Vicis
Alcohol:
(65/100)
Com deia l'Alvaro: yo no le tengo respeto ni a mi puta madre xDDD
Sobre recordarme k soc inferior: u fas a cada misatge i vax ser jo ki va reconeixer k soc inferior.
Si utilitzem sempre els mateixos recursos: Barça 3-2 Espanyol vamooooooos
Ara diras k sempre parlo de l'Espanyol, pro sk tu sempre mstas recordan k soc inferior
Sobre recordarme k soc inferior: u fas a cada misatge i vax ser jo ki va reconeixer k soc inferior.
Si utilitzem sempre els mateixos recursos: Barça 3-2 Espanyol vamooooooos
Ara diras k sempre parlo de l'Espanyol, pro sk tu sempre mstas recordan k soc inferior
xupa- xuloputes
Vicis
Alcohol:
(100/100)
Pero es que això és un fòrum del hattrick, no de lliga de futbol professional.
PD: vamossss aixo ho dius ara perque despres del 3-2 devies estar ben callat...
PD2: Si et volgues humiliar sense parlar del hattrick també ho faria, però aquí es parla de hattrick
PD: vamossss aixo ho dius ara perque despres del 3-2 devies estar ben callat...
PD2: Si et volgues humiliar sense parlar del hattrick també ho faria, però aquí es parla de hattrick
Tebi- Freak
Vicis
Alcohol:
(65/100)
Uuuuuuuuuuuuuuuuu!!Tebi escrigué:PD2: Si et volgues humiliar sense parlar del hattrick també ho faria, però aquí es parla de hattrick
PD: Puc ser amic teu també Ferran?
Typhon- ultra freak
Vicis
Alcohol:
(100/100)
Typhon escrigué:
PD: Puc ser amic teu també Ferran?
Tu que creus?! xD
Tebi- Freak
Vicis
Alcohol:
(65/100)
Yo lo k creo ferran es k vas de superheroe con tu ekipo, hay peña k juega xa entretenerse y k le suda el rabo ser mejor o peor, y si es un foro de hattrick, lo importante e stu papel en el hattrick no en la vuladu's, y em parece k ace tiempo k esta splantando moniatos en tu liga, asi que, todo el mundo cojea de algun lado, pudriros todos.
cobos- macarró
- Nombre de missatges : 167
Registration date : 21/03/2008
Vicis
Alcohol:
(100/100)
Pàgina 2 de 3 • 1, 2, 3