Manakles Online
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Premi Thousand

2 participantes

Ir abajo

Premi Thousand Empty Premi Thousand

Missatge por Tebi Dj 28 Maig 2009, 15:34

Degut a la poca feina que tinc per fer, m'he dedicat a mirar qui havia complerts els objectius de la passada vuladu's inventan-me un nou premi: el PREMI THOUSAND, que se li otorgarà a la persona que compleixi menys objectius. Així doncs, en aquesta edició (VII) hi ha hagut un empat entre el kiku i el telis, i si n'he de triar votaria pel telis i el seu gran fracas.

Tebi escrigué: Aixis, tinc un "doble" objectiu que seria: la lliga i que el TRunyu's no guanyes la vuladu's (a qualsevol preu). Pero bueno, això és molt llarg, i encara ha de ploure molt, pero si hagues de triar, segurament triaria la lliga. Pero intentare donar el maxim pel cul!
Objectius complerts 2/2

Typhon escrigué:Així doncs, el què està clar és que l'objectiu mínim seria mantenir-se a primera de la Vuladu's (si baixo plego) i passar a quarts de final. A partir d'aquí ja es veurà. I a la lliga el mateix, la idea seria mantenir les opcions d'ascens i, si es pot, quedar segon.
Objectius complerts: 2/2

OrBiS escrigué:
El meu objectiu es mes que obvi... sortir del pou de merda a on m'heu enfonsat fills de puta Twisted Evil
A la lliga, ja estic be a on estic.. a part k no tinc cap bot aquest any... aixi que fent la viu viu en tinc mes que suficient.
Estaria be tornar a guanyar el diploma al jugador mes porc... em va molar! Very Happy
Objectius complerts: 2/3 (No vas ser el jugador mes porc)

kemi escrigué:el meu objectiu...xd, intentar no baixar de divisio a la lliga i en cuan a la vuladus es mes k clar, ser el primer guanyador de la segona divisio!!!
Objectius complerts: 1/2 (No vas ser el guanyador de 2a, ni molt menys xD)

cobos escrigué:Mi objetivo es bajar a segunda ^^
Objectiu complerts: 0/1 (No has baixat a 2a xD)

doktor escrigué:Els meus objectius inicials són:
1- Intentar guanyar la lliga.
2- Mantenir-me a 1a a la Vuladu's.
Objectius complerts: 1/2 (No vas guanyar la lliga)

elcoordinador escrigué:El meu objectiu és fer amics i trobar persones entranyables que omplin el meu cor d'amor i esperança. flower
Objectius compelrts: 0/1 (Si no vens als sopars no faràs amics)

kiku escrigué:
1er Objectiu: Vuladus 2 i patejar el cul de l'orbiz per tronarli lu de les passades vuladus
2on Objectiu: mantenirme a VIII que ho tindre bastant dificil am la putada de lliga que m'ha sortit, pero gracies a l'entrenament de porteria puc fer jugar el meu ramat de jugadors, si cal, 2 cops per setmana erriesgan-ho tot per la Vuladus!!!!
Objectius complerts: 0/2 (Ni t'has mantingut a vuitena ni has guanyat la minivuladu's xD)

Telis escrigué:
1. Encara que la gent no se'n dongui conte i dongui el meu equip per mort recordo que aquesta temporada faré la meva tercera teporada consecutiva a VI DIVISIÓ. Una cosa que em sembla que cap equip de la Vuladu's pot dir... Inclús són molt pocs els que han xafat la VI (i el doktor ja vam veure com li va anar...). Així doncs el meu objectiu principal es centra en mantenir la categoria un any més, tot i que no serà gens fàcil.
2. Pel què fa a la Vuladu's, ja fa massa temps que em quedo fora massa ràpid. Tot i així he de recordar que sóc l'únic equip que ha aconseguit 2 VULADU'S Consecutives. Pel què es pugui dir. El meu objectiu és arribar lluny, a semis, i fons i tot vull guanyar la Vuladu's una altre vegada aquest sempre es l'objectiu dels equips grans.
3. Un altre objectiu a llarg plas es intentar fitxar algu mes en menys de 1 any, crec que podré, nose...
Objectius complerts: 1/3 (No has arribat gens lluny a la vuladu's, ni a quarts has arribat, tampoc has fitxat a ningú)

Palomino_17 escrigué:
1r objectiu: mantenirme a 1a de la vuladus.
2n objectiu: pujar a VIII divisió.
Objectius complerts: 1/2 (Ho que no pot ser es dir que vols pujar i quedar 6è xD)

toia escrigué:1er objectiu: Pasar a quarts i k men kaskin 8 o 9, sino no estaré content.
2on objectiu: Quedar segon de la lliga i no pujar, perque i lu maco k es jugar cada temporada a la mateixa divisio?
Objectius complerts: 2/2 Bé josu bé!!!!


PD: Al xuri no li he mirat perque no tenia els objectius definits i no podia dir si estaven complerts o no, per això us demano mes claretat quan digueu els vostres objectius
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
Premi Thousand Left_bar_bleue65/100Premi Thousand Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Premi Thousand Empty Re: Premi Thousand

Missatge por doktor Dg 31 Maig 2009, 22:27

Molt bé, ben treballat aquest premi!!!

A la propera edició el fem per entregar-lo al sopar no???
doktor
doktor
yonki del fòrum

Nombre de missatges : 784
Age : 42
Ubicació : Manakles City
Registration date : 09/03/2008

Vicis
Alcohol:
Premi Thousand Left_bar_bleue100/100Premi Thousand Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum