Manakles Online
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Premi Thousand Vuladu's Cup VIII

3 participantes

Ir abajo

Premi Thousand Vuladu's Cup VIII Empty Premi Thousand Vuladu's Cup VIII

Missatge por Tebi Dt 01 Set 2009, 16:13

Bé, acabada la temporada i la vuladu's, paso a fer el recompte dels objectius de cadascú, així veurem qui és la persona que esparava més i a fet menys, és a dir, a lo thousand.
Tebi escrigué:Els objectius de Hotis son:

- Intentar humiliar al trunyu's Team per sobre de totes les coses
- Quedar dels 4 primers a la meva lliga sense bots
- Arribar a semis de la VIII Vuladu's Cup

Objectius complerts 2/3. He quedat entre els 4 primers a la lliga i he arribat a les semis de la Vuladu's. No he pogut humiliar el Trunyu's Team, ja ho ha fet ell tot sol (a lo juan palomo).


toia escrigué:baixar a novena, kedar 5é o 6é del grup de la vuladu's i pixarme al hattrick

Objectius complerts 1/2. Has baixat a 9a però has quedat 4rt de grup. Pixar-te al hattrick no ho he contat perque no és factible. xD


Typhon escrigué:Doncs els meus objectius són molt clars:

1 - Mantenir-me a primera de la Vuladu's (com no sé com m'anirà el tema entrenament quan faci el canvi, no me la jugo dient que passaré a quarts, i tant me fa)
2 - Quedar entre els 4 primers a la lliga (pel mateix motiu que a la Vuladu's, no me la jugo dient que pujaré, i més si em piten 4 penals per partit ¬¬')
3 - Fer el puto canvi d'entrenament d'una puta vegada aquesta temporada (preferentment a mitja temporada aproximadament) i que em surti bé xD
4 - Que Guillermo Gómez Peláez marqui al menys un gol a la VIII Vuladu's (sinó, el retiro que ja li toca pobre)
5 - Guanyar, com a mínim, una de les dues quinieles xD
6 - Pillar una bona trufa al sopar de la Vuladu's i no punxar i anar a casa com l'últim cop

Doncs serien aquests, ja s'ocuparà el Ferran de contar quants compleixo i quants no, adiooooo!

Objectius complerts 4/6. T'has mantingut a primera a la vuladu's, pel que dius has fet el canvi d'entrenament?! (Tampoc cal tirar una temporada per fer-lo xD), has guanyat les dues quinieles, i suposu que la trufa la pillaras i no t'en aniràs cap a casa, sinó ja ho canviaré. Per altra banda, NO has quedat dels 4 primers de la teva lliga i el teu jugador Guillermo Gómez no ha marcat cap gol....

kemi escrigué:objectius de cabres:

- quedar entre els 4 primers a la lliga tot i que serà molt difícil.
- fer noves incorporacions a l'equip per tal de fer-lo competitiu.
- quedar entre els 4 primers al grup de segona.
- fer almenys un intent de pujar a primera.
- arribar a temps al sopar de la vuladu's i no quedar-me perdent pasta a la traga i en acabar el sopar, surtir de festa i no pas anar a fer el friki a can patan.

Objectius complerts 1/5. No has quedat dels 4 primers de la lliga, és més, has baixat a X. Has fet moltes incorporacions a l'equip, però no l'has fet competitiu (no hi ha cap jugador fitxat que tingui més de 2000 de tsi xD). No has quedat dels 4 primers del teu grup de segona, has quedat últim, i així, no es pot fer un intent de pujar a primera! (et falta compromís!). L'últim objectiu te'l dono per bo perquè encara no ha arribat el dia i no se sap que passarà.

xuri escrigué:Els meus objectius aquesta temporada son:

-Mantenirme a Vll (amb 2 bots segu ke ho faic, hotis ja pots posar 1/2) i entrenar be i fer calers per crear un futur equip competitiu a Vl.

-Mantenirme a primera ja que intentare entrenar bé.xD

Es a dir, es ben bé una temporada de pas.

Objectius 2/2. El típic que no es mulla, T'has mantingut a VII, i el tema entrenar bé i fer cales suposu que també ho has fet be (home fer cales nose, perque nomes has fet que fitxar porters....). També t'has mantingut a primera divisió i a més vas arribar a 4rts.

doktor escrigué:Objectius C.F.MANAKLES:

1- Quedar entre els 5 primers a la lliga de VIa.

2- Intentar ser el primer equip del poble en posseir 3 Vuladu's Cup i treure a la Gallina una de les poques "fites" que té, aquesta de l'any 82 de quan va guanyar 2 Vuladu's consecutives (aprofitarem que aquest any tothom va de xaiet i ningú anirà a saco per la Vuladu's ni res d'això, no?)

PD: Em decepciona veure que 2 dels grans de la Vuladu's com són el Petatruska i el Segundón siguin tant poc autoexigents i tant conformistes. Però vaja, és el que té...

Objectius complerts 1/2. Has quedat entre els 5 primers de la lliga i casi pujes a V. Per altre banda, no vas poder aconseguir la 3a.

Spankerman escrigué:Objectius joller's:

1. Mantenirme a la 1a divisio de la vuladu's.

2. donar alguna sorpresa en algun partit de la vuladu's guanyant algu que tingui un equip clarament superior al meu

3. mantenirme a 8a, i prepararme per intentar l'ascens a 7a la proxima temporada.

4. batre el meu record en el preu de venda d'un porter

Objectius complerts 3/4. T'has mantingut a primera i a 8ena, i diria que has batut (per poc) el teu rècord en la venda d'un porter amb la xifra de 3.461.000 superant per 12.000€ la transferència més cara d'un porter que havies fet. Per altre banda no has donat la sorpresa en cap partit guanyant un equip superior a nose que hagin ficat els toies.

OrBiS escrigué:-follarli el cul al joller.
-jugar la promocio de descens.
-mantenirme a VIII.

Objectius complerts 1/3. No t'has follat el cacas del joller ni has jugat la promoció de descens, però si que t'has mantingut a VIII!!! ¬¬'

chatarra escrigué:Objectius TT10TT:

1. Pujar a VII sense cap mena de dubte i crear un equip per no tindre problemes la temporada que be.

2. Mantindrem a primera de la Vuladu's, que ja serà prou complicat com la temporada pasada ja que haig de dedicar els meus efectius per la lliga.

3. Donar pel cul a algun figura que li tinc ganas a la Vuladu's sempre i cuan s'em possi be amb la lliga.

Objectius complerts 2/3. Has pujat a VII, enhorabona i t'has mantingut sobrat a primera, però no has pogut donar pel cul a algun figura que li tens ganes.

kiku escrigué:1. Pujar a VIII un altre cop mes!
2. Guanyar 2ona de la vuladus i pujar a primera (i com que vui entrenar be sera dificil)
3. Arrivar a acceptable de mitj del camp!

Objectius complerts 3/3. Has pujat a VIII, i has quedat primer de la segona divisió i has pujat a primera. També has arribat a treure acceptable de mig del camp.

xupa escrigué:Mentre segueixi la crisi a la construcció el meu objectiu es....

Premi Thousand Vuladu's Cup VIII N1550707323301309938640

Menjar-me una merda!!!! xDDD ( com a minim soc realista...)

Objectius complerts 1/1. T'has menjat una merda baixant a 2a i quedant a les portes de la segona fase de la segona divisió.

Telis escrigué:Doncs els meus objectius són els següents:

- Mantenir-me una any més a VI.

- Passar de fase de la Vuladu's.

- Acceptar tots els partits de la Vuladu's.

- Fer un fitxatge com a mínim.

- Fer una gran copa (akest ja s'ha complert i no l'esperava, el Navarcles ha fet la seva millor copa en sis anys)

Objectius complerts 4/5. Aquí quí decideix si s'ha fet o no una cosa sóc jo. Però es pot considerar que has fet una bona copa (5 de 15 rondes, esta prou bé), diria que has acceptat tots els reptes, felicitats. Has fet una bona vuladu's quedan 3r i t'has mantingut un any més a VI. Però la teva creu la tens amb els fitxatges.. ja que fa mès de 2 tempordes que no fitxes a cap iaio!


Bé, després de totes aquestes deduccions, certifico el premi Thousand al KEMI per totes les mentides (4) que has dit xD
Tebi
Tebi
Freak

Nombre de missatges : 1079
Age : 36
Ubicació : Quahog
Registration date : 08/03/2008

Vicis
Alcohol:
Premi Thousand Vuladu's Cup VIII Left_bar_bleue65/100Premi Thousand Vuladu's Cup VIII Empty_bar_bleue  (65/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Premi Thousand Vuladu's Cup VIII Empty Re: Premi Thousand Vuladu's Cup VIII

Missatge por Havock Dt 01 Set 2009, 16:29

Be ferran be, em sembla que la seguent temporada tindre que posar objectius, doncs apa genttt ens veiemmmmm!!!
Havock
Havock
proxeneta

Nombre de missatges : 260
Age : 35
Registration date : 17/02/2009

Vicis
Alcohol:
Premi Thousand Vuladu's Cup VIII Left_bar_bleue100/100Premi Thousand Vuladu's Cup VIII Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Premi Thousand Vuladu's Cup VIII Empty Re: Premi Thousand Vuladu's Cup VIII

Missatge por Typhon Dt 01 Set 2009, 21:08

Bé Ferran bé, m'ha fet bastan riure el post en general xD Dels dos objectius que no he complert, el del gol del Guillermo es veia venir ja que ja no està per jugar aquest home, només el vaig fer sortir un partit i no va marcar... i el de la lliga si que no me l'esperava però en fi, ha sigut una temporada de merda que intentaré millorar tot i no tenir, crec que per primer cop a la meva història, cap bot a la lliga.
Typhon
Typhon
ultra freak

Nombre de missatges : 1447
Age : 37
Registration date : 21/02/2008

Vicis
Alcohol:
Premi Thousand Vuladu's Cup VIII Left_bar_bleue100/100Premi Thousand Vuladu's Cup VIII Empty_bar_bleue  (100/100)

Tornar a dalt Ir abajo

Premi Thousand Vuladu's Cup VIII Empty Re: Premi Thousand Vuladu's Cup VIII

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum